~20~

435 27 15
                                    

NORM LİFE!
...

"Bence bunun mantıklı bir açıklaması vardır."

"Öyle mi hyung? Söyle o zaman neymiş mantıklı açıklaması dinliyorum!"

Fotoğrafa tekrar bakıp mantıklı bir açıklama aramıştım. Bir yatak, yarı çıplak Baek ve Sehun, yan yana uyuyorlar.

Ben mantıklı bir açıklama bulamadım.

Bende iç ses.

"Şey.. Şuan aklıma gelmedi."

Tao'ya dönerek konuştuğumda Tao ellerini saçlarından geçirmiş sinirine hakim olmaya çalışıyordu.

"Ben gidip soracağım."

"Saçmalama Tao, az sakin ol. Baek ve Chan'in arası zaten şuanda kötü.. Ayrıca Baek'te sinirliydi. Bir de sen dahil olursan ortalık karışır."

"Bunu sen mi söylüyorsun hyung?! Chan'in Sehun'la aynı yatakta çıplak fotoğrafını görsen böyle mi düşünürdün?!"

"Yıkarım lan bu evi, ne demek aynı yatakta, yarı çıplak, birde Sehun'la.. Yürü amına koyayım yürü Baek'e hesap soracağız!"

Tao önde ben arkada hızla mutfaktan çıktığımızda yumruklarımı sıkıyordum. Ne demek Chan Sehunl- bir dakika amına koyayım, Chan Sehun'la değil ki.. Az önce ne olmuştu öyle?

Tao'nun gazına geldin. Her zamanki gibi zayıf noktanı kullandı.

Siktir.

Baek'in odasına vardığımızda iş işten çoktan geçmiş ve Tao kapıyı tıklamadan içeriye dalmıştı.

"Baek!!!"

Baek ve Chan yatakta oturuyorlardı. Büyük ihtimalle Baek trip atıyor Chan'de barışmaya çalışıyor olmalıydı ve Tao'nun adeta öküz gibi bağırmasıyla ikisi de yerinden sıçramıştı.

"N-ne oluyor be?"

Baek yüksek ses ile korktuğunu belli ederken Tao'yu kolundan tutup yanıma çekmiştim.

"Sakin ol Tao."

Chan oturduğu yerden kalkıp Tao'nun karşısına geçmişti.

"Baek'e bağırma sebebini öğrenebilir miyim Tao?"

Baek'te Chan'in yanına benim de karşıma geçtiğinde Tao'ya dönmüştü.

"Ne oluyor Tao?"

"Buzdolabında ki fotoğrafı açıkla!!"

"Ne fotoğrafı?"

"Sehun'la yarı çıplak fotoğrafınız.. İşinizi bitirmiş, sarmaş dolaş uyuduğunuz hani?"

"Ne işinden bahsediyorsun Tao? Düzgün konuş!"

"Ben gayet düzgün konuşuyorum. Sen cidden böyle bir şeyi nasıl yaparsın ya? Ne zaman oldu, ben varken mi?!"

"Sen varken dediğin gibi bir şey olsa o orada asılıyken seni neden evime çağırayım Tao? Sana inanamıyorum ya! Sorgulamadan bana bağırdığına ve suçladığına inanamıyorum!!!"

Baek odadan hızla çıktığında ben hala Tao'nun kolunu tutuyordum. Tao arkasından gideceği sırada da ona engel olmuştum.

"Baek!!"

"Tao! Dur durduğun yerde, fazla üzerine gittiniz."

"Hyung kolumu bırak canını yakmayayım!"

"Öyle mi Tao? Durma devam et."

"Yeter!!"

Chan bağırdığında ikimizde ona dönmüştük.

"Baek'in yanına gidiyorum, büyük ihtimalle bahçeye çıktı. Burada kalın ve adam gibi durun."

KOLA? krisyeol~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin