|Tao'nun ağzından|
"D-Daha hızlı Baek!.. Siktir!"
"T-Tao geh.. Geliyorum."
"B-Bende. O yüzden hızlan!"
Baek elini aletime atarak çekmeye başladığında içimde yükselen sıvımı hissediyordum. Kahretsin altta olmanın bu kadar acı verici ve bir o kadarda zevk verdiğini bilmiyordum. Bu zevk için başta çektiğim acı hiç bir şeydi. Baek'in bu kısa ve zayıf hâliyle üstelik ilk seme oluşuyken performansının bu kadar iyi olması beni şaşırtsada bana yaşattığı zevk için onu altımda zevkten deliye döndürmem gerektiğini aklıma kazımıştım. Mükemmel bir performansın karşılığı elbette mükemmel bir performans olmalıydı.
"T-Tao geliyor-"
Baek o güzel sesiyle adımı inlediğinde içimde hissettiğim sıcak sıvısıyla derin bir nefes bırakmıştım. Ben zaten Baek elini aletime attıktan iki üç dakika sonra gelmiştim.
"Geldim.."
"Fark ettim sevgilim."
Baek gözlerini bana çevirerek güldüğünde dudaklarına bir öpücük bırakıp geri çekilmiştim.
"Bu ne içindi ki?"
"İyi performansın ve sen gülerken seni öpmeyi sevdiğim için."
Baek üstte olan o değilmişçesine utanarak başını eğdiğinde gülerek yanağından tutup yüzünü bana çevirdim. Yanakları kızarmıştı. Yerim bunu ben ama..
"Yanakların kızardı."
"Hiçte bile-"
"Ah!"
Baek utangaçlığını saklamak için inkar edecekken sert bir şekilde hareket ettiğinden hala içimde olan aleti canımı acıtmıştı.
"Tao iyi misin? Canını mı yaktım?"
Canımın acısıyla zoraki olsa korkmuş sevgilime gülüp konuştum.
"İçimden çıkarsan çok daha iyi olacağım.."
"Aow.. Özür dilerim, ben farketmemişim."
Baek hemen içimden çıktığında yanıma doğru uzanıp kafasını göğsüme yaslamıştı. Rahat bir pozisyona girmek adına kolumu kafasının altından geçirip beline sarıldığımda burnum yumuşak saçları arasındaki yerini almıştı.
"Neden?"
"Ney neden sevgilim?"
"İddiadan vazgeçtiğimizi sana söyledim. Buna rağmen neden üstte olmamı istedin?"
"Ne yani güzel değil miydi?"
"Ne? Tabii ki de hayır.. Hayatımda yaşadığım en güzel üçüncü andı. Sen sormadan söyleyeyim. Birincisi sevgili oluşumuz ikincisi ise ilk sevişmemizdi."
Ben sormadan söylemesine güldüğümde ortam sessizleşmişti. Baek kafasını göğsümden kaldırıp bana bakmaya başladığında bir yandan da diğer göğsümde daireler çiziyordu.
"Çok güzeldin Tao.. Mükemmeldin. İlk kez benim olmanın verdiği mutluluğu sana anlatamam.. Ama-"
"Ama neden üstte olmana izin verdim değil mi?"
Baek göğsümün üzerinden onaylarcasına kafa salladığında derin bir nefes almıştım. Diğer göğsümde daire çizen elini alıp öptüğümde konuşmak için tuttuğum eliyle birlikte tekrar ellerimizi göğsüme indirdim.
"Olması gereken buydu sevgilim. Tamamen benim olmanın verdiği o his seninde hakkındı. Artık tamamen birbirimizin olduk değil mi?"
Baek gülerek kafa salladığında devam etmiştim.