ChanYEOL Hyung: Lan ne yaptınız? ;)
Sehunşekeryağ: Sevişiyoruz hyung hatta ikinci turu atacağız.
Sehunşekeryağ: Gelsene grup yaparız?
ChanYEOL Hyung: Sen ciddi misin, bu kadar hızlı mı?!
Sehunşekeryağ: Saçmalama hyung! Bıraktı eve sonrada dikkat et dedi. Kendine zarar verme dedi. Sonra da gözlerime gülerek baktı..
Sehunşekeryağ: Aww, kalbim dayanmıyor..
ChanYEOL Hyung: Salaksın biliyorsun değil mi?
Sehunşekeryağ: Niye ki?
ChanYEOL Hyung: Gönderdiğin için tab2.
ChanYEOL Hyung:İnsan eve davet eder gerizekalı, gitmesine izin verir mi?
Sehunşekeryağ: Hea.. O benim aklıma hiç gelmedi.
Sehunşekeryağ: Ama ne yapayım hyung öyle gülünce ben adımı bile unutuyorum.
ChanYEOL Hyung: Oğlum biraz kendinizi ağırdan satın aq. Baek'te öyle!
ChanYEOL Hyung: Biraz bana çekin. O ne öyle yok baktı eridim, gülüşüne bittim falanlar filanlar?
Sehunşekeryağ:
Ben görmüyorum sanki senin Kris'e bakarken 32 diş sırıtıp kırıtmalarını.
ChanYEOL Hyung: Oldu kardeşim hadi ben kaçar.
Sehunşekeryağ: Tabi hyung tabi sen kaç mdmwmdöösödlfk.
***
Telefonu kapatıp yattığım yatakta bir yere fırlatmıştım. Bak hele bak Sehun şerefsizine bak sen Kris bakınca 32 diş sırıtıyormuşum. Hah!
"Ben gidiyorum güzelim."
"Nereye?"
Hızla yerimde doğrulup Kris'e dönmüştüm. Bu saatte nereye gidiyordu amına koyayım?
"Burdan gay bara gideceğim. Oradan bir çıtırla da otele geçerim diyorum ne dersin?"
"Seni sikmeden geç otur yatağına derim! Nasıl?"
"Ama bu bana uymuyor ki.."
"Kris!!"
Hızla kapının önüne geçip kilitlerken çıkamasın diye de bildiğiniz kapıya yapışmıştım. Bak hele bak benle sevgiliyken bara gidecekmiş de otele geçecekmiş. O kadar geniş miydim lan ben?! Kris kahkahalarla yanıma gelirken mecburen durup kilidi açmaya çalışmış ama avcumla kilidi kapattığım için açamamıştı.
"Chan izin ver de geçeyim."
Kris kahkahalarını bastırarak konuştuğunda sertçe onu odaya doğru itmiştim.