~31~

392 20 51
                                    

"Sonsuza kadar bize!"

"Sonsuza kadar.."

Kris'le seks sonrası kolalarımızı tokuşturuyor ve dakikalar önce ona sahip olmamın verdiği gururla sarmaş dolaş oturuyorduk. Sonunda benimdi lan. Sadece benim..

Bu geceden öncede Baek'in değildi herhalde Chan?

Değildi ama artık her anlamıyla benim.

"Sandığım kadar kötü değildi biliyor musun?"

"Evet. Biliyorum."

Kris'in sorusu üzerine saniyeler geçmeden evet dediğimde Kris nasıl amına koyayım bakışını atıyordu. Boynuna sokulup kokusunu çekerken devem etmiştim.

"Seninle birlikte yavaş yavaş uke olmaya çekilsemde uke olmak istemiyordum. Yani seks yapmadan önceki ben istemiyordu. Sonra uke oldum. Ve... Ve o kadar güzeldi ki. Bir çok şeyden güzel. Eminim ki sana ait olmak kadar güzel şeyler çok azdır."

"Bende eminim ki birbirimizin olduğunu bilmek sürekli üstte olmaktan daha güzel ve daha zevkli.. Chan?"

"Efendim?"

"Seni seviyorum güzelim."

Sokulduğum boynuna değen dudaklarımla kocaman gülümsediğimde burnumu boynuna sürterek bir öpücük kondurmuştum.

"Bende seni seviyorum sevgilim."

***

Ertesi sabah burnumun direklerindeki sevdiceğimin kokusuyla uyandığımda kocaman gülümsemiş ve sulu bir öpücük kondurmuştum. Kris sulu öpücükten huylanmış olacak ki bana dönük olan sırtını karşıma verip güzel yüzünü görmemi sağlamıştı. Tabi o güzel yüzünden daha çok acı çekermişçesine çatık kaşları ve kasılmış dudaklarını görmüştüm.

"Kris?"

"Hım?"

"Kris iyi misin?"

Kris'ten bir ses gelmediğinde doğrulmuş ve dürtmeye başlamıştım.

"Kris! Uyan!"

Kris hafif bağırmama karşılık gözlerini yarım yamalak açıp bana bakmıştı.

"E-efendim?"

"İyi misin?!"

"Kalçam ağrıyor ama iyiyim. İyi gibiyim. Vazgeçtim. İyi olacağım. Agh."

"Emin misin Kris? Merhem falan sürelim mi?"

Kris yavaşça ve acıyla hafifçe inleyerek doğrulduğunda güçsüzce elini boynuma atıp beni kendine çekmiş ve dudaklarıma öpücük kondurmuştu.

"Abartma Chan yarına bir şeyim kalmaz. Tamam mı güzelim?"

Zoraki olsa gülümseyip kafa salladığımda keşke üstte olmasaydım diye düşünüyordum. Onu böyle güçsüz görmek hiç hoşuma gitmemişti ki. İkimizde giyinmek için kalktığımızda ben çoktan giyinmiş Kris'in dün ellerimi gezdirdiğim o güzel ve seksi götünü kesmeye başlamıştım.

"Biliyor musun?"

"Şuanda o güzel gözlerinle masum ve bakirliği alınmış popomu kesip sabah seksi istediğini mi? Evet.."

"N-ne saçmalıyorsun?"

Kris tişörtünü giymeyi bırakıp bana döndüğünde o baştan çıkarıcı gözleriyle yalan mı bakışları atıyordu.

"Tamam, tamam götünü kestiğim doğru ama yemin ederim sabah seksi düşünmedim."

"Ne düşündün o zaman?"

KOLA? krisyeol~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin