4.bölüm(Kabul Ediyorum!)⚜

449 39 28
                                    

Nehir ufacık düşüncesinden sonra kendini nihayet toparlayabilmişti de ''ne''den başka bir şey çıkmıştı ağzından.

-anlamadım ne bu manyaklık?

Güldü ender. nehir daha farkında değildi ama şimde tiye aldığı konu sonrasında gerçeği olacaktı.

-zevk meselesi.

Ender iğrenilesi gülümsemeyle gülümsüyordu.

-saçmalıyorsunuz bu asla olmayacak.!
-aptallık ediyorsun nehir.!
-siz gibi mi?
-cık cık cık. olmadı ama. düzgün konuşacaktık hani.!
-Siz saçmalıyorsun. gidiyorum ben!

Ender nehirin kolundan tutup durdurdu onu. aptallık ediyordu. tamam dese abisi kurtulacaktı. ama nehir asla bunu kabul etmezdi. abiside bunu asla istemezdi. hatta evlenmesindense hapiste kalmayı seve seve kabul ederdi.!

-Bu kadar bencil olduğunu bilmiyordum nehir.
-Bende bu kadar aptal olduğunuzu bilmiyordum. böyle bir şey asla olmayacak.
-Torunum çok iyidir. biraz sert ve acımasızdır ama sana yapılan acımasızlık beni memnun eder.
-Ne alıp veremediğiniz var benimle.!
-Eski bir mevzu.

Ender pis sırıtışını atıp devam etti.

-Sana iyilik yapıyorum nehir. nankörlük ediyorsun. kayhanla evleneceksin!
-Böyle bir şey olmayacak.! hem kayhandan nefret ediyorum. oda benden aynı şekilde nefret ediyor. bunu oda kabul etmeyecek.!
-Ona soran olmayacak.!
-Zorbalık bu.!
-Evet de. abin kurtulsun. şirketiniz kurtulsun. bu kadar fedakar değil misin yani?

-Bunu yapmayacağım. beni o adi herifle evlendiremezsiniz siz.!

Kapıdan çıkacaktı ki duyduğu şeyle kalakaldı.

-Peki ya, savaş mahir yada baban.. yaman'ı öğrenirlerse ne olur.!

Bu adam nereden biliyordu.

-Derken?

Korkuyla ve bilmezden gelerek konuşmuştu.

-Yapma nehir. anlamazdan mı geliyorsun?
-Yaman benim kuzenim.
-Yaa tabi ya.. sevgilin olduğunu kimseye söylemeyeceğim nehir. gelinmizin adı başkalarıyla anılsın istemeyiz öyle değil mi.!
-Biz sevgili değiliz.

Ender masasına geçip çekmeceden bir şeyler çıkardı.

-Kanıtım da vardı halbuki..
Elindeki fotoğrafları nehire fırlattı ender..

-Biz zaten abimlere söyleyeceğiz. taktikleriniz işe yaramıyor.!

-Yanılıyorsun söylemeyecektin. çünkü sen Yamanlaa, çokda emin değilsin.
-Yeterince eminim.

Doğruları söylemiyordu Nehir.

-İpek öyle demiyor ama. Yamanla emin olsan hemen abinlere söylerdin.!
-İpek mi!

En yakın arkadaşı bu ihaneti yapmış olamazdı.. asla yapamazdı..

-aaa üzülme. Dost darbesi yemen kötü oldu tabi. Hatta Yamanla ayrılmayı bile düşünüyormuşsun son günlerde?

Nerden biliyordu. bu aralar yamanın harekteleri nehiri ayrılığa sürüklüyordu. ama bir türlü söyleyememişti yaman'a.

-Dün ipekle konuştuk da. o söyledi. iyi bir kız terbiyeli. hiç arkadaşına çekmemişsin.
-Ben Yamandan ayrılmayacağım. yalan söylemiş.

Nehir ipekle dünkü konuşmalarının enderin ağzında oluşuyla yıkıldı. dost derbesinin hissettirdiği acıyı iliklerine kadar hissediyordu.

-İstesende istemesende ayrılacaktın zaten. hem abinler öğrenmeden,bitirmek istemen güzel.

-Siz ne adi bir insansınız.!
-Abinlere kayhan la evleneceğini ne zaman açıklarsın sevgili gelinim?Pişkinliğinden ödün vermiyordu.

MECBUREN⚜ #watty2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin