**
-Okan ne olacak ha ne olacak şimdi?
-sakin ol. savaş adam öldürmedi.
-ah yeğenim. beni yüzümden hep benim..
-kendini suçlamayı kes.
-şimdi abimle yengem de gelecek ne yapacağım ben?Nezaretdin bir hücresinde savaş diğerinde ise serhat vardı. savaş için şikayetçi olan serhattan, savaş da şikayetçi olmuştu çünkü.
Okan polis memurunu ikna etmiş ve serhatın yanına girmşti.
-hıh..Serhat sinir edici gülümsemesini gelen heybetli adama savurmuştu. ilk darbe serhatın o gülüşüydü.
-şimdi hemen, şikayetini geri alıyorsun serhat Çetin.!
-almayacağım.
Bu seferde sinir bozucu gülüş atma sırası Okandaydı.. ve bu seferki darbe de okandandı.-alacaksın.
-pekala. şöyle yapalım.. sen bana, kıdem tazminatını hakkı sayılır mi..-koşul koycak durumda değilsin.!
-yo yo. aksine tamda yoluncak kazsın şuan.Okan sabır diledi.
-bana ilk savaş saldırdı. kamera kayıtları incelenir incelenmez beni bırakacaklar.savaş da serhattan şikyetçi olmuştu. kanıtıda yeni açılan yara izleri. yırtık gömleği ve yumruk iziydi.karşılıklı olduğunu söylemişti.
-haklısın. ilk savaş saldırdı. ama sen yinede şikayetini geri alacaksın.! çünkü aslında ilk sen saldırdın.!sözlerinle.! zaten çıktıktan sonra ben sana o lafları yedireceğim hiç merak etme.!
-Savaştan şikayetimi geri almayacağım Okan karel!
-pekala. o halde bende seni polisi ihbar etmekten kaçınmayacağım.!
-ne?
Okan cebindeki zarfı çıkardı. içindeki fotoğrafları serhata salladı.
-bu kim serhat tanıdın mı?Serhat hayretle bakıyordu.
-ben cevaplayayım. sensin.! peki benim kasamın önünde ne yapıyorsun?Okan diğer fotoğrafı gösterdi.
-bak. işte bunu.! hırsızlık. aaa.. ne ayıp ama. insan ekmek yediği yere bunu yaparmı.!!....***
Kemal bey bir ev dolusu insanın ortasında volta atıyordu. kafayı yiyecekti.en son nasıl büyük bir günah işlemişti. bu evin her daim böyle atraksyonlu olmasının sebebi neydi? nehir bitse savaş, savaş bitse eslem. peki eslem bitince kim olacaktı? dünü nezerethanede geçrmişlerdi. serhatla yanyana. farklı hücrelerde.
Kemal bey şimdi tüm aileyi toparlamıştı. türkan ve okan bile vardı. kim bilir belki zaten onlarda aileden olacaktı..kızgın gözleri gezindiriyordu herkesin üzerinde kemal beyin.
-bu kaçıncıı oluyor savaş? kaçıncı nezerethane maceran bu?
-bab..
-daha öncede üçgün kalmıştın değil mi?
-baba..
-nedir bu başımıza gelenler? kızım bir evliliğe zorlanıyor, ha oda yetmemiş gibi zorla evlendiği adama aşık oluyor.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBUREN⚜ #watty2019
FantasyBir mecburiyet hikayesi. İçine düştükleri durumdan birbirlerine zarar vermeden çıkmaya çalışan iki hayat hikayesi. Mecburiyetlerin değiştirdiği hayatları, acı geçmişi, intikam hırsı ile yakmak isterken yanan Ender'i, yan karakterlerin devasa aşkları...