6.bölüm(Kayhanla evleneceğiz)

517 37 40
                                    

Neriman sinirle baktı yeğenine.
- ne söyledin oğluma.!

-ben.. biz.

Nehirin gözleri dolmuştu. HalasınınNehiri neden suçladığını da bilmiyordu. ama korkuyordu. Yaman icin endişelenmişti.

-İlk önce, çiftliktedir diiye düşündüm.bazen gider öyle ama üç gündür ne eve geldi ne de işe.!

Bu sefer nerimanda telaşlanmıştı. bu şeytan kız oğluna ne demişti.

-İşte hep bundan korktum.!!

Neriman telaşlanmıştı. üç gün önce olağanüstü bir şey yaşanmışt demek. neriman hep oğlunun başına bu kız yüzünden gelebilecek şeylerden korkmuştu. hep bir gün nehirin ona zarar vereceği gün gelecek diye korkmuştu.

Ama nehir nerimanın ne kastediiğini anlamamıştı. halası onların ilişkilerinden haberdar değildi öyle değil mi. bazen hep biliyormuş gibi bakardı nehire. nehir telefonu nu cebinden çıkararak titreyen elleriyle yamanın numarasını çevirdi. üç gün önce ona neler demişti. şimdi yamanı arayan kiişi kimse değil üç gün önce 'seninle ilişkim varken bir başkasına aşık oldum' diyen kişiydi.

-çalıyor halaa'dedi nehir umut ışıklarıyla.

-çalmasına çalıyor.! açan olmuyor.

Telefonu elinden çekip almıştı neriman. oğlu şayet açarsa sesini duymayı hakeden kişiydi o. o yaman'ın annesiydi. ona zarar vermeyecek olan kişi..

-aah Yaman.. Yaman'ımm.

Nehir derin bir ohh çekmişti. birşey olmamıştı. yaman'a nehir yüzünden birşey olmamıştı. Yamanla son zamanlarda araları kötüydü evet. hatta ayrılma kararını verdiren o pislik heriflerden önce kendi hür isteğiydi. ama Yamana zarar gelse heleki kendi yüzünden; nehir de ölürdü.

neriman o sevinçle nehirden uzak nehirin telefonuyla gitti.

Yarım satti geçkin odasında kaldı nehir. kurduu kurduu.ne diyecekti. ne tepkiler alacaktı. tepkilere nasıl karşılk verecekti. Hazırlıklı olmaya calıştı nehir. ama tahmin ettiği gibi gitmeyecekti olaylar.. bilmiyordu.

Aşşağıya indiğinde koltuktaki Yamanla kalakaldı. gelmişti. o günden sonra ilk kez görüşmüşlerdi.. nehir hemen eski umursamaz kadın oldu. lanet kadın.! yaman'ın söylediği gibi. sevdiği adamı aldatan kadın.! üstelik hiç haketmediği halde.

Mutfağa geçti nehir. abileri mutfaktaki görevlerinden terfi etmişlerdi.

Nehir iki abisine de uzun uzun bakti.onları hayal kırıklığına uğratacak olmanın verdiği utançla.

-Hah sonunda nehir hanım inebilmiş. neredeydin minik fare.

-Çok yorgunum abicim.

dedi mahire nehir. yorgundu. kalbinden ayak uçlarına kadar.. Savaş kardeşine tek kaşını kaldırıp baktı. uzun uzun süzdü ve yaklaştı. tek kolunu boynuna dolayıp kendine çekti genç kadını. alnına bir öpücük bıraktı ve konuştu

-Senin bir şeyin var nehir.!

-Size söylemek istediğim bir şey var.

burada mı söyleyecekti.. asla.!bir kerede söyleyecek herkes öğrenecekti..bu işin geri dönüşü yoktu.

-ne oluyor.!

-kötü bir şey değil abilerin en evhamlısıı :)

kötü bir şey abilerin en sezgisi güçlü olanı.. demek isterdi. diyemedi.diyemezdi..

-yemekten sonra söyleyeceğim..

nehir çıktıktan sonra savaş gülümsedi

-kesin sunusumu beğenildi.

MECBUREN⚜ #watty2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin