-bizim artık sizin ailenize verecek bir canımız daha yok!!
Nehir de kayhanda enginde anlamamıştı. bu ne demekti?
-Ne demek bu?
nehir dahada sıkılan koluyla tekrar inledii sırada kayhanın hiçbirşey yapmamış olmasına anlam veremeyen engin halasının elinden kurtardı nehiri. bu kayhanı dahada sinirlendirmişti.
-Bırak hala.! ne yapıyorsun sen?
-Karışma engin.! al o kızı çıkar buradan.
Nehir arkasını dönüp çıkmaya yeltendiğinde ender kayhana sessizce yaklamış şunu söylemişti
'Ona kabaca gelmesini söyle.'
-Bırak artık yeter.
-Emin ol pişman ederim.
Kayhan istemeye istemeye nehire o umursamaz tavrını sergiledi.
-Nehir hemen buraya gel.!
nehir şaşınşıkla baktı. az önce öpüştüğü adam bumuydu.
-Aileme sagısızlık yapıyorsun.
Nehir dahada şaşkın baktı. bir an kayhan hakkında iyi şeyler düşünmüştü. ne kadar da yanılmış meğer.
-Ne diyorsun be.!
-Nehiir.!
bariton bir sesle uyardı nehiri.
-Sen kendinde misin kayhan?
bunu engin söylemişti.
-nehir.! hemen buraya geri dön.!
nehir ağlamaklı gözleriyle ona bakmayan kayhana baktı. ailesinin yanında onu hiç korumayackmıydı. bunu mu yapacaktı yani? değişecekmiydi. nehir, kayhanın tehtid edildiğini bilmediğinden bu şekilde düşünmesi kaçınılmazdı. bu adamdan nefret ediyordu. kayhan pisliğinden nefret ediyordu.
-madem kahyalar ailesinden bizim gelinimiz olmaya cesaret etmiş, otursunda sofrada konuşalım. kim olursa olsun yemeğe gelen misafiri bu şekilde gönderemeyiz. hadin bakalım oturun.
kayhanın babası üstten baka baka söylemişti bunları. iyi bir niyeti yoktu.
herkes masaya oturdu. ender bey arkadan kayhanla masaya doğru yürüdü. kayhan nehire sandalyesini çektiğinde, nehir sandalyeyi kendisi tutup oturmuştu. kayhana kızgındı.! onun samimiyetine güvenmemeliydi.
-Harika, aynı masada yemek yediklerimize bakın.
kıymet hanım hizmetçinin gelip kattığı çorbadan içmeye başladı. hizmetli sofradakilerin çorbalarını katmaya devam ediyordu. nehir tabağındakilere dokunmaacktı zaten. o kıymet hala da takılı kalmıştıı. kayhan huzursuzca kıpırdanıyordu. ama bu adamın nehiri başkasıyla evlendirmesine izin veremezdi. sabredebilirdi. nehire kötü olabilirdi. en azında şimdilik.
yedikleri-miz derken kimleri kastedmişti kıymet hanım? evet biri nehirdi ya diğeri?
-Emin olun aynı anda yemek yemekden hoşlanmadığınız kişilerde sizinle şuan bu masada olmakdan memnun değil.
-Konuşmalarına dikkat et nurhayat.!
Nehir geldiğinden beri hiç sesçıkarmayan enginin annesi, kayhanın yengesi nurhayat hanıma cevap veren kocası gökhan beydi.
-anneme sesini yükseltme.!
engin sert çıkıştı babasına.
nurhayat geçici olarak susmuştu. ne zaman haklı çıkmıştı ki bu aile içinde. hangi gelin bu aileye karşı haklı çıkabilmişti ki; damatlar çıkabilsin.(!) neticede el olan sevilmiyor horlanıyor tüm sorunlarda buradan çıkıyordu. gelinlerde damatlarda sevilmemişti bu ailede, bu yüzden değilmiydi nehirin ailesi duyulan kin..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBUREN⚜ #watty2019
FantasyBir mecburiyet hikayesi. İçine düştükleri durumdan birbirlerine zarar vermeden çıkmaya çalışan iki hayat hikayesi. Mecburiyetlerin değiştirdiği hayatları, acı geçmişi, intikam hırsı ile yakmak isterken yanan Ender'i, yan karakterlerin devasa aşkları...