15.bölüm(Bizi tehlikeye Atmam!)

315 28 2
                                    

Nehir ne hissedeceğini bilemedi. Kayhanı ev dışında ailesi dışında beraberlikleri dışında görmemişti. iş hallerini bilmiyordu. heleki başka bir kızla düşünememişti. ne hissedeceğini ciddi derecede şaşırmıştı. birden aklına gelen şey ise nehiri gerçeklerle yüzleştirmişti.

kayhan'ın sevgilisi..

**

Nehir bu kez ifade değiştirmişti. eğer öyleyse kayhanı zor durumda bırakmış olurdu. nefesi hareketlendi. çok da inandırıcı gelmeyen hatta unutulan sevgili olayı tuhaf hissettirtmişti. kayhanı bir kızla düşünmek umrunda olmayan bu adamı sevgilisiyle görmek tuhaf hissettirmişti. heleki annesiyle tanıştığı günden sonra sevgili ihtimalini iyice unutmuşken ağır gelmişti nehire.

-nehir.
Kayhan gülümseyerek kalktı ayağa.nehir afallayarak konuşmaya başladı.

-ıı şey.. kahve istemiştiniz kayhan be..
lafını suretle kesti kayhan.
-karıcım..
Lafını kesmişti. hatta içi sızlayarak nehirin ne anladığını da anlamıştı. kayhan bey diyecekti. beril'i kayhanın sevgilisi sanmıştı. kayhan o gün nehir'e neden bunu söylediğini bilmiyordu. karşısındaki kızın hayal kırıklığı ile bezenmiş üzgün ifadesi kayhanı pişman etmişti o gün söylediğine.bir an kendisini nehir yerine koydu. onu bir başka erkekle görseydi hissedeceklerini tarttı. o kişinin nehirin sevgilisi olacağını düşünse ne hissederdi onu düşündü kayhan.

-canım hoşgeldin.
Sarıldı kahyan nehir'e. Nehir ise toparlandı. demek karşısındaki kız kayhanın sevgilisi değildi. ama bu ihtimali hatırlamak şuanki sarılmayı bile suçluluk hissine büründürmüştü.. Nehir ise sert baktı. ifadesi değişmişti. madem herhangibiriydi. bu nasıl bir çalışmaktı.

-kahve içelim demiştim. malum ben çıkamayacağım bugün.
Gülümsedi beril.
-eşim nehir.
Kayhan nehiri gösterdi.
-canım beril ile tanış yeni iş ortağımız. gerçi eski dostlukta var ama.
Nehir ciddi bir ifade ile sıktı elini kızın.

-merak ediyordum sizi görmüş oldum. nasılsınız.
-teşekkürler. ne dostluğu hiç duymamıştım ben hayatım!
-tanışıklık aslında dost sayılmazdık. ama ortaklık girince işler değişiyor malum. kahyan küçük bir tanışıklığı dostluk olarak büyütüyor ki teklif ettiği hisse payını kabul edeyim.

Gülümsedi kayhan. beril ise ayaklandı.
-anlaşılan kahve molası vereceksiniz.
Beril saatine bakıp gülümsedi.
-bende kalkayım çıktılarımı alayım
-en yakın zamana bir toplantı koyuyorum o zaman?
el sıkışan iikiliyi hala izliyordu nehir.
-hoşçakalın.
nehi're de veda eden beril kapıdan çıkmış . kayhanla ikisi kalmışlardı.
-o kadar iyi gelecek ki. bu araya ihtiyacım vardı.
Diyen kayhan kahvesini içmek için eline almış nehirin tepkisini beklemişti.
-araya ihtiyacın varmış gibi durmuyordu.
Gülümsedi kayhan kolundaki saati çıkarıp masasına koydu. alyansıyla oynadı ve ön düğmelerini açtı. gerçekten dinlenmeye ihtiyacı vardı. nehirin karşısına kahvesiyle oturdu.
Nehir ciddi bir ifade ile baktı.

-beni böyle bir duruma düşüremezsin kayhan. bundan sonra ayağını denk al!

Nehir kayhana ciddi bir ifade ile bakmıştı. tuhaf hissediyordu. neden böyle hissettiği konusunda da fikri yoktu ama kayhana baştanda söylemişti.Kayhan ise yamuk bir gülümseme ile anlamaya çalışarak baktı nehire.
-baştan söyledim! kim olursa olsun var mı yok mu belli olmayan sevgilinde dahil buna evli bir adamsın ona göre davran!
Nehir çantasına yönelince kayhan bileğinden kavradı nehiri. sertçe çekip oturtturdu onu ünündeki masaya.

-ne yaptım ben!
-ne demek ne yaptım kayhan!
Nehir yerinden kalktı kayhanın oturduğu yerin koluna oturdu. yüzyüne bakan halde az öncekinden çok daha yakınlardı.

MECBUREN⚜ #watty2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin