16.bölüm(Nehir ve Yaman sevgiliydi!)

290 26 9
                                    

-sen nehir? Biliyor muydun
-biliyordum.
Kayhanın kaşları çatıktı.
-nereden biliyordun?
-faruk geldiği gün söylemişti.
Dürüstçe olduğu gibi söylemişti nehir. buradaki cevher, "yamanın ilişkisiyle ilgilenmediği, rahatsız olmadığı"ydı.
Kaşlarını hayretle kaldırdı kayhan.
-nereden çıktı bu ilişki selin? yamanın hala nehire karşı..
güldüü selin. ömür boyu nehire bir şeyler hissederek yaşamayacakı ya yaman.

-nehir nasıl kii yamanı unuttuysa bunu pekala yamanda başardı kayhan. değil mi nehir?
-neden bana bunu soruyorsun? ilişkinizle ilgilenmiyorum.
-cevap vermedin?
-neye? yaman konusunda dürüstüm yeterince. ona birşeyler hissetmiyorum. böyle olsaydı kayhanla olmazdım.

Kayhan bu açıklamanın gerçek olmasını dilerken, sercan dikkatle bakıyordu. sosyolog kimliğinin ona kazandırdığı en iyi şeydi gözlem yeteneği. bunlar zorla falan evli değillerdi. ikisininde gönüllülükleri ni görebiliyordu. kayhanın sinirinide.
Güldü selin.

-yaman, senin ne kadar çabuk insanları silebildiğinden bahsetti zaten.

-iki sevgil oturup beni mi konuşuyorsunuz.
-seni değil, senin yaptığını konuşuy...
-yeter.! yamanla yaşanıp biten bir şeydi nehirinki. şimdi ben varım. nehir için. ama sana inanamıyorum. kanayan bir yaranın üzerine yara bandı oluşuna inanamıyorum selin.
-yamanın yarası artık kanamıyor.
-selin emin ol buna sevindim. lütfen bir şeyler ima etme. biz...

-ne? ya nehir ne Allah aşkına. ben sana güvenmiyorum biliyor musun. hiç güvenilecek bir tip değilsin.

Nehir hayretle baktı seline. ne cürretle. neye dayanarak söylüyordu bunları.!
-selinn.!
-siz birbirinizi gerçekten sviyor musunuz?
-bu neden seni bu kadar ilgilendiriyo?
-verecek cevabın yok mu nehir? evli olduğun arkadaşımımı, eski sevgilin yamanımı seviy..
-ne diyorsun sen?
-selin.!
-yamanın hala senden kötü bahsetmemesine şaşıyorum. bence kötü bir kadınsın sen.!
-selin gidelim.!
Sercanın müdahalesini duymazdan gelmişti selin.
-ben sana da kiziyorum kayhan. Sevgilisi olan bi kadınlaydın.
-ileri gidiyorsun.
-tuhaf. Nasıl olur anlayamıyorum. Iki kiai aynı anda.
-yeter selin gidelim artık.

-yalan mı? yamanla beraberken kayhanla evlilik kararı almadın mı? onu aldatmadın mı?
Nehir ne diyebilirdi ki?
"ben zorlandım. buna zorlandım. yamana ihanet etmedim. ettiğimi sandırdım" diyemezdi.
Sercan da kayhanda bunu böylece biliyorlardı.
-bunları sana yaman sarhoşken mi söyledi?
-nerden biliyorsun?
-kolay kolay anlatmaz birşeyini yaman da..
selin güldü.
-nehir hala yamanı seviyor. fırsat bulsa hemen gidecek ya..
-kapayacakmısın çeneni.!
Kayhan hiddetle bağırdı arkadaşına. bu kadarı fazlaydı.

Nehir ise ürperdi. böylebir şey yoktu. o yamanı "o kadar tanıyamadığım kadın olmuşsun ki, belkide yaptın" lafından sonra, yavaş yavaş alklından kalbinden hislerinden çıkarmıştı.

-nehir ve yaman, sizin nikahınız kıyıldığı gün sarmaş dolaşlardı kayhan.! sen nerede ne yapıyordun bilmiyordum ama.. ama bu oldu. nehirin bunu yaptığından haberin var mı.
Kayhan diyebilecek miydii ki "evet haberim vardı. ozaman zorla evlendirilen nehirin son vedalaşmasına göz yummuştum. şimdi olsa yamanı öldürür buna izin vermezdim" diyebileck miydi.. hayır.! bilenler arasına bir kişi daha eklenmeyecekti.sıkacaktı dişini.
-ha nehir?
-kayhanın haberi var.
-güldürme beni.!
-sarmaş dolaş değildik. sarıldık. son vedaydı.
-ne kadar rahatsın sen.
-sadece dürüstüm. söylediklerim doğru. yamana karşı içimde herhangibir şey yok benim. sizin ilişkinizlede ilgilenmiyorum. ilk duyduğumda da tepkim bundan farksız değildi. şaşırmadım yada üzülmedim. ama sen dikkat et. üzülme.

Selin tekrar güldü.
-ve ben bu konu konuşulsun istemiyorum.

-istemezsin tabi. evlendikten sonra bile görüşmüşsünüz be.
Kayhan nehire çevirdi kafasını.
-nee? kayhan haberin var ya. aile yemeğinin olduğu günden başka bir araya gelmedik. biz akrabayız onunla selin, bundan sonrada aynı ortamda bulunabiliriz. bu olacak.
Selin gülmüştü.
-haberim vardı uzatma.
-yaa. tabi. sen nasıl bir adam olmşsunda nehir gibi biriyle..
-selin. kalk gidiyoruz saçmalıyorsun sen. sercan sert çıkıştı.
-yamanı seninle aldatan birisi, seni kiminle aldatır kayhan s...
-selin.!
Hiddetle ayağa kalktı kayhan. daha fazla dinlemeyecekti. selinde ayağa kalktı bağırarak konuştu.
-yaman çok çekti onun yüzünden.
-bunun hesabını sormak sana mı kaldı.sen de yara bandı olmuşsun ya işte. sadece sarhoşken seninle dertleşen adama aşık olmışsun sen. ben buna bir şey diyormuyum.
-artık öyle değil ben ona ulaşabiliyorum. ama senin karın, ihaneti ona tattırdı kimse değil karın! ilişkilerini birden bire bitirdi. neden? nasıl ileri gittinizde yamana bunu yaptınız.

MECBUREN⚜ #watty2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin