Ky lie pov.
Dzisiaj na dszedł ten dzień i w końcu spróbujemy spiknąć z sobą Patricka i Shopie. To na kilometr widać, że oni mają coś ku sobie. Dlatego z racji tego, że dzisiaj jest sobota umówiłam się z Shopie do galerii o 14 : 00 a jak narazie jest godz. 11 : 00. Dlatego postanowiłam, że muszę podnieść swoje ociężałe dupsko i się ubrać i pomalować, ale zanim to zrobiłam postanowiłam napisać do Nathana o której nasz plan wejdzie w życie. Więc do niego napisałam.
Ja : Hej misiu! O której zaczynamy nasz plan? Bo ja umówiłam się z Shopie na 14 przy wejściu do galerii.
Misiaczek💕💕 : No hej skarbie, to my będziemy tak o 15. Macie godz na zakupy jakby co to napisze Ci przy jakim sklepie będziemy i wy przyjedziecie i ukryjecie się za rogiem i mi napiszesz sms, że już jesteście i wtedy ja zacznę przedstawienie. Dobra lecę na śniadanko paaa💋❤❤
Ja : Okej to do później! I smacznego głodomorze😂😂❤💜💜
Odłożyłam telefon na stoliku obok łóżka i poszłam się ubrać. Padał deszcz, więc ubrałam czarne jeansy z dziurami i do tego białą luźną bluzkę z bohaterami Teen Wolfa, czyli mojego drugiego ulubionego serialu. Do tego przygotowałem sobie jeszcze czarną skórzaną ramoneskę i czarne wiązane botki. Gdy wszystko uszykowałam to zaczęłam się malować. Nie robiłam mocnego makijażu, ponieważ nie był mi taki potrzebny. Później zjadłam śniadanie i zaczęłam oglądać jakieś nudne filmy w telewizji. Wpółdo 14 wyszłam z domu i poszłam w kierunku galerii. Jak dotarłam na miejsce Shopie już na mnie czekała. Podeszłam do niej i przywitałyśmy się buziakiem w policzek, a następnie poszliśmy do galerii. Pierwszy sklep do jakiego poszliśmy to był Stratuvarius a później H&M i Bershka. Shopie powiedziała mi, że musi jeszcze coś kupić w Mohito. Gdy Shopie wybierała co chce, to dostałam sms od mojego chłopaka.
Misiaczek💕💕 : Skarbie my już jesteśmy przy Macu. Dalej chodźcie tu u jak będziecie już na miejscu to mi napisz sms. Pamiętaj! Kocham cię 💋💋💋
Ta wiadomość mi wystarczyła, aby pospieszyć Shopie. Gdy wyszliśmy z sklepu powiedziałam jej, że jestem głodna i musimy iść do Maca. Później napisałam krótka wiadomość do Nathana.
Ja : Jesteśmy😉
Misiaczek💕💕 : No to zaczynamy😊😊😊
Wtedy odezwałam się do Shopie :
- Patrz Patrick i Nathan. Chodź posłuchamy o czym gadają. Pociągnęłam ją za rękę, żebyśmy byli bliżej nich.
Nathan pov.
Gdy zauważyłem Kylie i Shopie to zacząłem mówić :
- Stary czemu nie powiesz Shopie co do niej czujesz? Cały czas się nie nawidziliście, ale się to zmieniło. Wyznają jej swoje uczucia. Ty pewnie też nie jesteś jej obojętny - mówiłem, ale on mi przerwał :
- Bo ona mnie nie kocha. To był tylko dla niej układ. A dla mnie nie. Odkąd wtedy przed szkołą ja pocałowałem to wtedy poczułem coś naprawdę.
- Powiedz jej to, to się przekonasz! - odpowiedziałem mu, bo widziałem, że dziewczyny stoją za nim. A Shopie stoi z otwartą buzią z wrażenia
- Ta kurwa. Podejdę do niej i powiem ,, Cześć Shopie słuchaj zakochałem się w tobie jak pojebany" . Stary to jest nie realne - odpowiedział
- To jest realne, bo ona stoi właśnie za tobą z otwartą buzią z niedowierzania. - powiedziałem a chłopak szybko się odwróciła za siebie a Shopie się zająķała i występowała :
- T...ty mnie k...kochasz?☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Hejka kochani !!!
Obiecałam rozdział i jest. Jak myślicie co jej odpowie Patrick? Tak, więc dzisiaj dodam 4 rozdziały. Dlatego, że mnie nie było tak długo. Drugi powinien pojawić się o 14 a 3 i 4 jakoś wieczorem. Mam nadzieję, że rozdział się podoba!
Do zobaczyska❤❤❤
~ Czekoladowamisia ~
CZYTASZ
Układ [ ZAKOŃCZONE ]
RomanceCzy nienawiść może zamienić się w coś innego? Czy układ głupi układ może to zmienić? Jak to mówią Miłość od nienawiści dzieli cienka granica. Jak potoczą się losy nastolatków dowiecie się czytając moja książkę.