Uzun bir aradan sonra hastane sessiz.Bir hafta içinde 3- 4 defa intihar gerceklestiginden beri kimseden ses cikmiyor.Bu intiharlarin içinde milena da var tabiki.Yuregimin sızısı.Canımı yaktığı günü unutamıyorum.Etkileyici yeşil bakislariyla gönlümün kuşu kanatlanip gidiverdi.Tutamadığım ellerini arar oldum.Aklımın büyük bir bölümünü bu intiharla sarsan günü unutmak istediğim anlarda kendimi öldürme planlarımı sonraya bırakmalıyım.
Uzun bir aradan sonra da bugun toplu seans duzenleyeceklerini soylediler.Beserli gruplar halinde hastanenin zeminindeki bahcede kucuk sandalyeler uzerinde daire yapip Dr.Arvinin sorularini cevapliyoruz. Dr.Arvin oldukca karizmatik cekici ses tonuyla etkileyici bakışlarıyla kızları cezbedecek bir adam.Duyduğuma göre eşinden ayrılmış ve çok sevdiği kızınıda yıllardır göremiyor. Sohbet etme imkanımız olduğunda bahsetmişti.Cevaplarimiza gore hap dozajlarini ayarliyor.Bazende tek basimiza sohbet ettigimiz zamanlarda genelde benim anlatmam gerekirken konuya dalıyor sesimi hiç çıkarmadan onun hayatını dinliyorum.Bu hastanede en kafa dengi insandir.
Bizim grup hiç degismiyor.Degismemesine karsin hicbiriyle samimiyet kuramadim.Sarisin kucuk sevimli kiz Danielle,her an kavgaya girisecekmis gibi ama gercekten cesur Thomas,surekli mektuplar yazan Fiona ve duydugum kadariyla bir kiza asik olup o korla benligini yok eden Arthur.
Danielle ürkek ama güzel bir kız.Genelde az konuşur.Sohbet ettiğini hiç görmedim.Dr Arvinle bile doğru dürüst konuşmuyorlar.Thomas asi yapısı itibariyle sadece kendi seçtiği arkadaşlarıyla paylaşır dertlerini.Fiona da bir benimle iletişimde.Kimse inanmadığı için de üzgün.Arthur da Thomas dışında herkesle anlaşabiliyor.Arada çakışsalarda yine ayrılmıyorlar.
Hepimiz bos sandalyelerde otururken kimse kimseyle gozgoze gelmiyor.Bir kelime soylemeye niyetleniyorum.Daha sonra yutkunarak vucudumda kayboluyor.Ortam gergin ve bir o kadar soguk. Basimizda hemsireler.Kate memenetsizi ve digerleri dikilmis gozleriyle iskence ederek oldurmeyi planliyorlar. Tamda bu sirada Dr. Arvin yanimiza geldi.Bugunku tartisma konumuz gidebildigimiz yerler.Burada olmasak nerede olmayi isterdik.Kimse cesaret edemeyince ilk sozu Thomasa veriyor.Asi tavriyla önce kaslarini catiyor.Gitmek istedigi tek yerin yine ringler olacagini soyluyor.Cunku "gorulmesi gereken hesaplarim var"diye ekliyor.Ardindan anlatirken elini yumruk yapip diğer eline vuruyor ve sesini gittikce yukseltiyordu.Boksor oldugundan haberim olmadigi için olaylari saskinlikla izliyordum.
Sira Danielle'de. "Anne kucagi" diyor. Ve ekliyor "Buraya geldigimden beri en çok onu ozluyorum.Cunku annemi bir hastane odasinda biraktim gidip cikarmaliyim" . Duyduguma göre annesi yillar önce terkettigi için burada.Babasi basindan savmak için onu çok kucukken buraya hapsetmis.Oda delirdigine inandigi için kurdugu masallari gercekmis gibi canlandiriyor.
Sira Fiona'da. "Postane. Yetistirmem gereken mektuplarim var.Eğer zamaninda gondermezsem beni yine hor gorucekler.Ezicekler." ardindan aglamaya basliyor.Üzgün bakislarimizin arasinda odasina giderken kulagima fisildiyor."Milena da seni çok ozlemis".
Karmasiklasan aklim iyice bulasik teline donuyordu.Fionayi dikkate almak istemesem de dedikleri kulaga hoş geliyordu.
Arvin sozu Arthura verdi. "Onu sevmedigim zamanlara donmek isterdim" dedi.Üzgün titrek bir ses tonuyla. Yüzünü hafif burusturuyor,dudaklarini öne uzatip yukari dogru bukuyor,kirpiklerini hizlica carpip dalip bir daha donmuyordu.
"Sen Holly" dedi Dr.Arvin "Sıra sende". Derin bir nefesten sonra cevapliyorum. "Yine burda olurdum.Ben yine burada olmak isterdim.cunku ben kacsamda kendimden oteye gidemem.Buradan cikis yok.icimdeki labirentte kayboldum." biraz duraksadiktan sonra herkesin bana dikkatlice baktigini gordum.Titrek ve üzgün bir ses tonuyla "Odama gitmek istiyorum". dedim.Dr Arvin "Elbette.Ama sunu unutma Holly burdan elbette çıkış var.Er yada geç".....
-------------------------
Bölümün Müziği ;
Amelie- Comptine D' un Autre Ete
Link ; https://www.youtube.com/watch?v=H7BRpmbfPk0
--------------------------
NOT: Bölümle ilgili görüşlerinizi ve oylarınızı bekliyorum.Eleştirilerinizi dikkate alacağım.Sevgiyle ve mutlulukla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulaşık Teli - Hastane
Übernatürliches23.12.14 Bir Akıl Hastanesi! Günler geçtikçe benliğinin yok olduğunu farkeden ve gölge gibi peşinde gezen geçmişini araştıran biri ; "Holly" ve onunla aynı kaderi paylaşan diğer arkadaşları.Birbirinden başka güvenecekleri kimse yok.Küçük bir aşk ile...