Bitti Rüya...

365 28 14
                                    

Deaton.. Aklımı yerle bir eden adam. Gerçek mi? Yoksa , ciddi anlamda Tyrone'un görmediği birine karşı verdiği mücadeleye yardım mı edeceğiz?

Peki Rachell ? O'nu kurtarmak için farklı yol arayışlarına girmek bize ne kazandırır? Çıldıracağım.


Böyle bir olayın ortasında olmak canımı sıkıyor. Ellerimin arasına aldığım kafam gitgide bulanıklaşırken gözlerimi sıkıyorum. Kafama parmaklarımla yanlardan bastırdıkça içindeki kelimelerin birbirine daha da düğümlendiğini hissediyorum. Tanrı aşkına! Burada bir gün rahat olamayacakmıyım? Kahretsin.. Tüm bu yardımsever duygularımı kahretsin!


Kapı aralanıyor. Tyrone ile konuşmamın sonunucu merakla bekleyen Thomas , Lisa , Harry ve Louis içeri gözlerini üzerime dikerek giriyorlar. Kafamı çaresizce yerde gezdiriyorum. Sonucu bildikleri şeyi sorma gayretini bile göstermiyorlar. Sinirle atılıyor Thomas ;


Thomas ; +" Şu lanet olası herifi ellerimle gebertmek istiyorum. Ne yani ! Biz bir hayalete inanan adam yüzünden rehin aldığı Rachell için canımızı tehlikeye mi atacağız!? "


Büyük bir sessizlik. Ciddi anlamda yeni plan yapacak aklımın kaldığını düşünmüyorum. Ama atladığımız ufak bir detay varmış. Bunu Lisa hatırlatıyor ;


Lisa ; - " Deaton'un nerede olduğunu bilmiyor , gerçek olduğundan emin. Ben emin olmasam da %80 gerçek olduğunu düşünüyorum."


Louis ; +" Neye göre? Adam tam bir deli. C blogunda kalmasının sebebi meğer buymuş. Ya kim hayaletlere inanır. Bırak."


Lisa koca mavi gözlerini Louis'e dikerek hafif sert ses tonuyla ayağa kalkıyor ;


Lisa ; -" Sen değilmiydin o odada Deaton adında bir dosya bulduğunu söyleyen. İşte %20 lik kısım bu. Ne kadar nerede olduğunu bilmese de gerçek olduğunu biliyor! Bence ilk olarak o dosyayı almaya gitmeliyiz..."


Bana dönen bakışlar arasında ilk defa planın devamını düşünemiyordum . Biraz kem küm ettikten sonra ;


Holly ; -" Peki sonra? Dosyayı bulmamız Deaton'ı bulmamız anlamına gelmiyor."


Thomas ; -" Aynı zamanda Rachell'ı da"


Benden birşey çıkmayacağını anlayan Harry ayağa kalkıyor , iki koltuk arasına aldığı küçük masayı yerleştirdikten sonra bir kağıt ve kalem istiyordu. Merakla uzattıktan sonra yanına yaklaşıyoruz.


Harry ; - " Şimdi. Burası sizin girdiğiniz kapı değil mi? Merdivenlerden çıkınca ilk kat. Sol tarafında uzun bir balkonu var. Sağ ve sol koridorlara ayrılıyor. Odalar burada. Louis bu sol taraftan gitmişti ve dosyayı gördüğü oda tam olarak şuralarda değil mi?"


Odaları yuvarlak , kapıları dikdörtgen şeklinde çiziyor ardından gittiğimiz yolları düz çizgi olarak işaretliyordu.


Louis sol taraf diye nitelendirdiği bölümde ilk çizdiği yuvarlağı işaret ederek ;

Bulaşık Teli - HastaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin