Bugun yine bulutlu bir cumartesi sabahi.Hava agladi aglayacak.Benimse içim gokyuzunden daha hüzün kokuyor.Milenayi çok ozledim.Elbette annemi de... bir haber dahi alamiyorum onlardan.Haftaiçi gelen o kucuk hanimefendide aklimi kurcaliyor.Dusundukce içim daraliyor,biryerlere kacma istegi geliyor.Oda arkadaşi gelicekmis bana.Aylar sonra biri nihayet yan yataga kivrilacak.Belki içimi döksem beraber toplariz.Belki de hiç anlatmam.Bilemiyorum.. Daha da karmaşıklasan aklım ağır geliyor.
Saat 14.00. İşte beklenen oda arkadasi kapinin ardinda duruyor.Urkek ve mahzun bakislariyla yavas yavas odaya geliyor."Hosgeldin" dedim."Aferim Holly"dedi Dr.Arvin. Yerini gosterdi.Yataga oturdu.Uzunca bir sure sessizligimizi bozmadik.Kumral,gayet yakisikli, yüzüme bir yumruk indirse karsilik veremeyecegim kadar kaslı genc bir erkek.Hastanedeki kizlarin yeni gozdesi olacaksa da o çok cekingen duruyor.Bir sure etrafi izliyor,goz ucuyla yüzüme bakiyor, gozgoze gelince kafasini hemen ceviriyor.
Suskunlugunu bir sure sonra bozdu;
+"Demek adin Holly,oldukca komik bir adin var" dedi.
-"Yani oyleymis"dedim gulerek. "Bence de komik.Ama maalesef gercek adimi bilmiyorum.Sormadim da. Senin?" dedim.
+Tok ve ciddi bir ses tonuyla; "Matt" dedi.
+"Ne zamandan beri burdasin?"
-"Onu da bilmiyorum.Ama mevsimlere göre tahminim var.Geldigimde disarida kar yagiyordu.Simdi ise sonbahar"
+"Anladim.Umarim ben bu kadar uzun kalmam."
-"Kalmayi isteyeceksin eminim"dedim.Yüzüme uzunca ve anlamsız bir bakış atarak küçük bir tebessüm etti.Ardından yatağına uzandı.Tavanda gözlerini gezdirirken konuşmamıza devam etti.
+"Umarım iyi anlaşırız Holly.Çünkü burası çekilecek gibi bir yere benzemiyor".
-"Umarım,Bencede çekilecek gibi biryer değil" dedim.Aylar sonra yüzümde hafifte olsa tebessümler belirmeye başlamıştı.Konuşurken yüzüme baktı.Daha sonra yatağımın altındaki defteri sordu.
+"Sanırım bir yazar ile aynı odayı paylaşıyorum?!" dedikten sonra irkildim.Gülümsedim.Söze başlayacakken araya girdi.
+"Bu odaya iki yazar fazla dostum". Birçok kitap yazdığını ve bunların çok sattığını,ama kitap yazarken dünyasını unuttuğunu ve kitaptaki karaktere aşık olduğu için burada olduğunu söyledi.Bunları anlatırken çantasından kalın birkaç roman çıkarıyor,tek tek iç çekerek bakıyor ve "en özeli" diye eklediği kitabını uzatıyordu.Elime aldığımda kitabın ismi şaşırmama yetiyordu."Milena"
---------------------------------------------------
Bölümün Müziği ;
Jehan Barbur - Tesadüf
Link ; https://www.youtube.com/watch?v=gBOKZCouONY
NOT: Bölümle ilgili görüşlerinizi ve oylarınızı bekliyorum.Eleştirilerinizi dikkate alacağım.Sevgiyle ve mutlulukla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulaşık Teli - Hastane
Paranormal23.12.14 Bir Akıl Hastanesi! Günler geçtikçe benliğinin yok olduğunu farkeden ve gölge gibi peşinde gezen geçmişini araştıran biri ; "Holly" ve onunla aynı kaderi paylaşan diğer arkadaşları.Birbirinden başka güvenecekleri kimse yok.Küçük bir aşk ile...