{4. Bölüm}

23.5K 1K 673
                                    

Jungkook'un anlatımı
YN'in söylediği adrese gittim. Kapıyı çaldığımda kapıyı elinde alkol şişesi olan 40 yaşlarında bir adam açtı.
Adam önce bana sonrada arkamda duran iki korumayı süzdü.

Amcan=AM

AM: buyrun ne istemiştiniz?

JK: ben Jeon Jungkook! Korenin en büyük mafyalarından biriyim...

AM: yoksa YN size bir yanlışlıkmı yaptı?! Siz merak etmeyin o hele bir eve gelsin ben onun bacaklarını kırarım!

Adam tırsmış bir şekilde bana bakıyordu. Gözlerimi devirip adama geri baktım.

JK: evet o YN denen kız bana bir yanlışı oldu. Ve bende bu yüzden size geldim! YN artık benim kölem olarak çalışıcak size haber vermek için gelmiştim. Şimdide gidiyorum!

AM: bir dakika durun! YN sonsuzadek sizinle mi kalacak?

JK: yani belli bir süreden sonra öldürmeyi düşünüyorum. Neden sordun?

AM: öyle bedavaya hem kızı köleniz yapıyorsunuz hemde onu öldüreceksiniz! Bunun bir karşılığı olmalı!?

Adamın ellerine baktığımda para istediğini anlamıştım. Sırıtıp arkamdaki korumalardan birine istediği şeyi yani parasını vermelerini söyleyip arabaya geçtim.

Y/N'in anlatımı
Off kaç saatir bu odadayım gerçekten sıkılmaya başlamıştım. Gidip dolapları karıştırmaya başladım. Ohooo tüm mağazayı buraya tıkmışlar resmen acaba başka bir kızdamı burada kalıyor?!
Bir anda kapının açılması ile irkindim.

JK: evet artık burda yaşayacaksın. Hiç boşuna kaçmaya falan filan düşünme  burdan kaçış yok!

YN: ne diyorsun sen ya! Ben zaten amcamlarda yaşıyorum!

JK: artık yaşamıyorsun amcan seni bana SATTI!

Bunun böyle olacağı çok belliydi o amcam olacak piç beni satmaya dünden razıydı! İstediğine kavuştu şimdide. Acaba bu adam benim ile ne yapıcak?


Çok az Vote geliyor 😔

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin