{14. Bölüm}

20.2K 771 196
                                    

Dudaklarını uzun bir süre öptükten sonra ayrıldım. Ayy acaba bu yaptığım taciz gibi bir şeymi oldu. Ama neden böyle bir şey yaptım? Aşk böyle bir şeymi?

Beni zorla burda tutan bana şiddet uygulayan birine aşık mı oldum?

YN: seni seviyorum Jungkook. Bana yaptıklarından sonra nasıl oldu bilmiyorum ama.... ben sana aşığım.

Sesiz bir şekilde içimi döktükten sonra göğüsüne iyice sokulup uyudum.

JUNGKOOK'un anlatımı
YN'i yatağa çekip gözlerimi kapattım. YN bırak beni gibi bir şeyler mırıldanıyordu ama takmadım. Bir az sesiz kaldıktan sonra dudaklarımda bir baskı hiss ettim. Şok olmuştum ama tepki ver mememeye çalıştım.

Uzun bir süre öptükten sonra ayrıldı. Gözlerimi açıp bakamıyordum fark eder diye tam gözümü açıcakken konuştu.

YN: seni seviyorum Jungkook. Bana yaptıklarından sonra nasıl oldu bilmiyorum ama.... ben sana aşığım.

Sarhoşluktan dolayı yanlışmı duyuyorum? Yoksa YN bana aşık olduğunumu söyledi?

Göğüsüme sokulup uyudu gözlerimi açıp şaşkınlıkla duvara bakıyordum. YN beni seviyor! Duygularım karşılıklı! YN'a sıkıca sarıldım ve kafasını göğüsüme dahada bastırdım.

Sabah uyandığımda YN hala uyuyordu. Gülümseyip alnından öptüm. Dün geceyi çok net hatırlıyorum ve çok mutluyum. YN gözlerini açtığında ona kocaman bir gülümsemi sunmadan edememiştim.

YN: ya! Yanlış düşünme sakın! Sen dün gece sarhoştun beni yanına çektin! Ben istemedim!

JK: tabi canım öyle olmuştur!

YN: ya ama öyle oldu!

JK: YN ben uyuduktan sonra yanımdan gide bilirdin! Seviyormusun beni?

YN: s-saçmalama! B-ben gidemedim çünkü... çünkü sen beni sıkı tutuyordun!

JK: ama sende beni sıkı tutuyordun!

YN: off!

YN'in yanakları kızarınca oflayarak odadan çıktı. Bende yataktan kalkıp üstümü değiştirdim.

Y/N'in anlatımı
Galiba anlamıştı onu sevdiğimi. Ama bu normal bir şey ben sır saklayamıyorum! Daha doğrusu duygularımı saklayamıyorum! Hemen odadan çıktım kendi odama girip üstümü değiştirdim.

Mutfağa girip kahvaltıyı hazırladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutfağa girip kahvaltıyı hazırladım. Bir anlık Jungkook'un gazına gelip bütün hizmetçileri göndermesini söylediğim için bundan sonra bu evin bütün işlerini ben yapmak zorundaydım.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Jungkook'ta gelmişti.

JK: aa kahvaltıya ne gerek var? Ben seni yesem yeterli!

Jungkook söylenerek bana yaklaştı. Cümlesinin sonuna gelincede kafasını boynuma sokup küçük küçük öpücükler bırakmaya başladı. Bende gıdıklandığım için hem gülüp hemde onu itmeye çalışıyordum.

Jungkook gülerek boynumdan ayrıldığında çok yakındık. Elleri belimdeydi ve benim ellerimde onun göğüslerinde.

JK:.....

YN: NE?!!

Sınır 18 vote ❤️

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin