{6. Bölüm}

22.9K 772 413
                                    

Sonunda zorda olsa odamı bulabilmiştim. Ee ne yapıcam ben burda boş boş duvarlara mı bakıcam..?
Off acıktımda dünden beri hiç bir şey yemedim bari kahvaltı verseler!
Diye düşünürken kapı açıldı.

JK: hadi in aşa kahvaltı yapıcaz!

Tam kapıyı kapatıcağı sırada onu durdurdum.

YN: Jungkook! Jungkook dur bir dakika.

JK: ne oldu?!

YN: ya şey birliktemi gitsek acaba? Ev çok büyük kayboluyorum ben!

JK: ay ne abarttın! İyi gel benle!

Odadan çıkıp birlikte ilerlemeye başladık.

JK: üzerindeki çok yakışmış. Kim söyledi sana onu giyin diye?!

YN: duvar söyledi! Sendede oluyormu böyle duvarlardan sesler geliyor senle konuşuyorlar!

JK: saçmalamayı kes!!

YN: neden böyle bir evde yaşıyorsun ki sen?  İnsan yolunu bu evde ancak harita ile bulur be!

JK: çok konuşuyorsun! Sonu senin için pek iyi olmamaya bilir!

YN: niye ya?! Bak sen beni burda tutarsan ben delilirim sonra daha çok konuşmaya başlarım.

JK: o zaman bende senden kurtulurum!

YN: nasıl yani beni özgürmü bırakacaksın?!

JK: hayır. Öldürürüm!

Dediği şey ile yutkunup çenemi tutmaya çalıştım.

Masaya baktığımda her şey vardı şaşkınlık ile bakıyordum...

YN: bunları sen mi yaptın?

JK: neden evde hizmetçi varken ben yapıyım? Bir daha konuşma sinir ediyorsun beni!

YN: emredersiniz paşam! Başka emrin?!

JK: bana bak aç kalmak istemiyorsan o çeneni kapa!!!

Ay ben nereye düştüm böyle ya!!  Şimdi ağlıyacam diyecektim ama onu bile beceremiyorum.

Kahvaltıdan sonra Jungkook ayaklanıp televizyonun başına geçti.

JK: masayı bu gün sen toplıyacaksın bulaşıklarıda yıka!

YN: kim benmi?

JK: evet sen.

YN: kölenmi var senin karşında?!!

JK: evet kölem sin sen benim!!!

Hiç bir şey demeden masayı topladım ve bulaşıkları yıkamaya başladım.
İşim bittikten sonra yine bu kos koca evde kaybolurum diye tek başıma odama gidemedim. Bende gidip Jungkook'un yanında oturdum artık nasıl bir cesaret varsa bende!

YN: ııyyy bu ne be iğrenç bir film bu! Gece rüyana girmiyormu bunlar?!

JK: ben senin gibi tursak değilim! Ayrıca kim dedi sana gel buraya otur diye?!

YN: ay evde kaybolurum diye gidemedim!


JUNGKOOK'un anlatımı
Gerçekten bu kız tam bir baş belası. O kadar bağırdım çağırdım hiç mi korkmadı?!

YN in oturduğu yerde pencere açık olduğu için içeriye hafif bir rüzgar esmişti ve yine o koku... benim için çok tanıdıktı. Hızla ayağa kalkıp pencereyi kapattım.

JK: yürü ben seni odana götüreyim.

YN: ya ama odada çok sıkılıyorum.

JK: beni sinir etme!!!!

YN: niye bağırıyorsun ya!!!

Sinirle YN in kolundan tutup onu işkence odasına soktum. Ellerini ve ağızını bağlayıp onu bir sandalyeye oturttum. Uzun ve ipeksi saçlarını çektiğimde omuzları daha net görülmüştü.

Elime bir bıçak aldım ve YN'a baktım şimdiye kadar ağlamaktan gözleri kıp kırmızı olması gerekiyordu ama o tek damla yaş bile dökmemişti. Şimdi görürüz ağlayıp ağlamayacağını YN hanım!

Omuzları dimdikti pürüsüz bir bedeni vardı. İlk başta bıçak ile küçük küçük kesikler atıyordum sonrada bıçağı iyce bastırarak JJK yazdım köprücük kemiğinin bir az aşağısında.

Sonrada elimi bacağına koydum ve kalçasını sıkmaya başladım.

JK: şimdi bacaklarınada bir şeyler yazmak isterdim ama bacakların çok güzel kıyamıyorum!

Ayağa kalkıp o odadan çıktım....

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin