Gözüm YN'in köprücük kemiğinin bir az altındaki yazıya takıldı. JJK....
Bir anda her şey gözümün önüne geldi. Ona yaptıklarım, acımasızlığım YN'in bana nefret dolu bakışları.... canımı yakıyor.
YN: Jungkook? Ne oldu daldın gittin?
JK: y-yok bir şey hadi sana yüzmeyi öğretiyim.
Yarım saat sonra....
JK: YN ayaklarını yere değdiriyorsun ama!
YN: napıyım! Olmuyor işte!
JK: ben seni tutuyorum merak etme! Güven bana!
YN: olmuyor! Yoruldum ben!
YN havuzdan çıktı ve koşarak içeriye girdi.
Y/N'in anlatımı
Çok yorulmuştum ayrıca Jungkook hep yanlış yarlere elini koyuyordu. Koşarak odama gidip duş aldım ve üzerimi giyindim.Aşaya iniyordumki Jungkook'un hıçkıra hıçkıra ağladığını gördüm. Koşarak hemen yanına gittim. Benim geldiğimi görünce göz yaşlarını silidi.
YN: ne oldu? Neden ağlıyorsun?
Hiç bir şey demeden bana sarılmıştı.
JK: seni çok seviyorum.
YN: bende seni seviyorum. Ama neden ağlıyorsun?
Benden ayrılıp eliyle gözyaşını temizledi.
JK: b-ben çok kötü biriyim... o yüzdenmi benimle birlikte olmak istemiyorsun?
YN: h-hayır ben sadece sana daha güvenemiyorum o yüzden.
JK: neyime güvenmiyorsun? Gözlerinin önündeyim!... sana yine zarar veririm diyemi korkuyorsun?
YN: hayır! Jungkook saçmalama sen bana zarar vermezsin.
Jungkook baş parmağı ile köprücük kemiğimin altındaki kendi ismini okşamaya başladı. Sonrada orayı öpmeye başladı.
Sonrada dudaklarını sürterek boynuma geldi ve boynumu emmeye başladı. Onu durdurmak istiyordum ama bir yandan da hoşuma gidiyordu.
YN: J-Jungkook dur.
JK: sende beni istiyorsun. Neden engel oluyorsun?
YN: a-ama sende biliyorsun. Bu benim ilkim o yüzden daha özel olmasını istiyorum!
JK: iyi tamam. Sen nasıl istersen. Bu arada bir saat sonra arkadaşlarım gelicek sen istersen odana git.
YN: o~ sizin arkadaşlarınızdamı vardı? Ayrıca ben neden odama gidiyormuşum?!
JK: tamam o zaman üzerine doğru dürüst bir şeyler giyin!
YN: Jungkook daha az önce giyindim ben bunları. Bunlar doğru dürüst değillermi?
JK: ya evet benim önümde bunları giyersen ben bir şey demem ama 6 tane tanımadığın adamların önünde bunları giyesen kavga çıkabilir!
YN: yuh! Altı kişimi?
JK: evet! Hadi hayatım nolur gidip uzun bir şeyler giyin!
YN: off tamam!
Odaya gidip üstümü değiştirmeye başladım.
Aşaya indim gidip Jungkook'un yanına oturdum. Beni süzdükten sonra tam ağızını açmış bir şey diyecekken ben konuştum.
YN: hiç bir şey diyemezsin Jungkook! Hatırlatırım ki tüm elbiselerimi sen bana aldın! Ve SAPIK olduğun içinde hepsi kısa! Aralarından en uzunu buydu!
JK: o zaman üzerine ceket falan giyin.
YN: bu havada?? Uzun pantolonu giyindim ama bu havada hayatta uzun kollu giyinmem!
JK: iyi o zaman ben senin açıkta olan göğüslerini görmeyeyim diye kollarını birleştiriyorsun ya?! Onların karşısındada aynısını yaparsın artık!
YN: aa triplere bak triplere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI*
Aventura•Nefret ile başlayan aşk• (Y/N + JJK) !!!DİKKAT HİKAYEDE 18+ YERLER (OLABİLİR)!!!(Yoktur herhalde üç bölümden fazlasını okuyamadım kendimden utandım amk)