{21. Bölüm}

17.9K 626 310
                                    

JK: ee geldik oturduk ne oldu yani?

YN: ay içerde oturmaktan daha iyi. Zaten senin yüzünden haftalarca doğru dürüst hava alamadım... hatta hiç alamadım!

Öylece oturmuş etrafımdaki yeşilliğe bakarken yine o aşçı bozuntusu gelmişti.

Aşçı: bir şeye ihtiyacınız varmı efendim?

JK: sen bize soğuk bir şeyler getir!

Aşçı: tabi hemen!

Aşçı içeriye girdikten sonra Jungkook'a döndüm.

YN: ya o sadece bir aşçı yemek yapıp gidecek! Bu evde hizmetçiler varken neden o bize içecekleri getiriyor?!

JK: bebeğim bu evdeki tüm hizmetçileri sen gönderdin ya! Unutunmu?

YN: hayır! U-unutu- unutmadım!

JK: yani bir hizmetçi bulana kadar o bizimle kalıcak. İsmi neydi bununya?

YN: tabi sen onun güzel fiziğini gördün hiç sorarmısın adını? (Mırıldanarak)

JK: bir şeymi dedin bebeğim?

YN: bebeğim ne ya? Nerden çıkarttın sen bu cümleyi?!

Aşçı: içecekleriniz efendim.

Diyip eğildi. Töbe yarabbi töbe!! Önünü kapatır insan ama değilmi?! O düğmeler boğaza kadar kapanabildiğini birileri ona öğretmesi gerekiyor!

Çok uzatmadan meyve suyumu aldım. Jungkook'a baktığımda güneşten dolayı gözlerini kısmış havuza bakıyordu.
Aferin akıllanmış o kadına bakmıyordu bile.

JK: senin adın neydi ya?

Aşçı: Lima efendim. Aslında işe alırken kendimi tanıtmıştım ama...

JK: ben o gün pek kendimde değildim. YN hanım beni bırakıp gittiği için onu düşünüyordum!

Ne? Benimi düşünüyordu? Ay daha neler?

İç ses: salak seni düşünseydi neden seni bulduğu gecede o Lima'mı Nima'mı artık her neyse ona baktı?

YN: hım~

JK: ne oldu?

YN: hı?

JK: ne oldu neden garip garip sesler çıkartıyorsun?

YN: yok bir şey!

JK: havuza girelimmi?

YN: bu ayaklamı?

JK: Lima!!

İç ses: bak bak bak bak!!! Lima diyor ya! Neden aşçı veya hizmetçi demiyor da ismini söylüyor?!

YN: dimi ama neden? (Mırıldanarak)

Lima: buyrun efendim!

JK: üst katın banyosunda krem vardı onu getirsene!

Hemen gidip kremi getirdi. Jungkook önüme diz çöküp ayağımdaki sargı bezini çıkardı. Sonra ayaklarıma kremi sürüp geri sardı.

JK: yarına kadar hiç bir şeyin kalmaz! Ama üzerine basmamalısın!

YN: sen bunu dün gece niye sürmedin?!

JK: çok uykum vardı aklıma gelmedi!

Lima: öğle yemeği olarak ne yapıyım efendim?

JK: sen bize sandviç falan hazırla. Biz bu gün bahçede piknik yapıcaz.

YN: Gerçektenmi?!!  Ya~ çok güzel olur!

Diyip Jungkook'a sevinçle sarıldım. Sonra ayrılıp yanağından öptüm.

İç ses: KIZ!!!! NAPIYON??!!! Bunlar ucuz numaralar kanma hemen!

Jungkook gülümseyip gözlerime baktı.

JK: yalnız teşekkür olarak yanaktan öpmen olmuyor! Eğer dudaktan öpersen olur!

YN: off Jungkook! B-ben zaten
öp-öpmek istememiştim. Yani öyle birden sevinçle...

JK: hıhı hıhı tabi tabi!

YN: off gıcık!


Her şey hazırdı. Jungkook beni kucağına alıp ağıcın altına kurduğu piknik yerimize götürdü. (Ne yazdığımı şu anda ben bile bilmiyorum?)




Yorgunluktan ne yazdığımı bilmiyorum. O yüzden burda kesiyorum.
Tüm gün dolaştık. Ama bence değdi çünkü~ BTS persona albümlerini buldum!! Bir az pahalı olduğu için anneme aldırmam bir az zor olmuştu ama sonunda aldım!!!

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin