Sabah uyandığımda Jungkook'un yanımda olmadığını fark ettim. Hemen ayağa kalkıp kendi odama gidip üzerimi değiştirdim.
Bu gün Jungkook'un doğum günü! Çok heyecanlıyım. Artık Jungkook'un aylardır istediği şeyi yapmaya hazırım.
İç ses: hazır mısınki?
YN: hazırım dedim ya!
İç ses: emin misin?
YN: evet... olabilir...
İç ses: bence değilsin!
YN: evet ya değilim galiba.
İç ses: şaka şaka! Bomba gibi hazırsın.
YN: ay yok sen şimdi öyle söyleyince ben bir şey oldum... yapmasamı?
İç ses: kaç yaşına geldin artık sen ya!! Sen bu çocuğa istediğini vermezsen o da senden sıkılıp başkasını bulur!
YN: hayata vermem ben sevgilimi! Gidip aşkıma sahip çıkıcam!
İç ses: yürü be! Kim tutar seni?!
YN: hiç kimse!!
Bir anlık gaza gelip kapıyı hızla açtım ve tam o anda sert ve kaslı bir şeye çarpıp yere düştüm.
JK: aşkım iyimisin?
Jungkook gülerek sorduğu soruya sinirlenmiştim.
YN: ayı gibisin ya! Sen neden kapının önünde dikiliyorsun ki?! Yoksa ben üzerimi değiştirirken benimi gözetliyordun?
JK: yok ben kahvaltıyı hazırladım seni uyandırmaya gelmiştim ama... sen birisi ilemi konuşuyordun?
YN: yo kimle konuşucaktım ki?
JK: ne bileyim. Hiç kimse diye bağırıp odadan çıktın.
YN: evet. Şey akşap sana doğum günü süprizi yapıc..... ya süprizi söyledim!
JK: hım~ doğum günü süprizi ha? Sen demedin mi ben sana böyle bir şey yapmam burda kalmam yeterli diye?
YN: evet ama onu öylesine söylemiştim.... yalnız ben yerde kaldım...
JK: gel bakalım prenses.
Beni kucağına alıp kahvaltıya götürdü.
AKŞAM
Jungkook doğum günü olduğu için arkadaşları ile bir iki saatliğine buluşmaya gitmişti. Ve bu da benim işime gelmişti.
Yemekler hazırladım mumlar yaktım.
İç ses: evet özellikle yatak odasında.
YN: sen bir sus! Hikayemi anlatıyorum şurda!
İç ses: pardon(!)
Her şey hazır olduktan sonra odaya gidip üzerimi değiştirdim.
Bunu Jungkook bana özel bir günde giyerim diye almış. Ama bundan daha özel bir gün olamaz.
İç ses: ya Jungkook arkadaşları ile eve gelirse? Rezil olursun!
YN: öyle bir şey yaparsa tan bir öküzdür! Hem sabah söyledim ben süprizim vardiye öyle bir öküzlük yapmaz her halde. Ayrıca sen git özel şeyler yaşıyacağız biz!
İç ses: bana ihtiyacın olabilir. Sonuçta ne ile karşılaşıcağını bilmiyorsun. Sonra bana ihtiyacın olur!
YN: o-o kadarda değildir!
Birden kapı sesi geldi... evet Jungkook geliyordu. Hemen ışıkları kapattım ve kapının karşısına geçtim. Jungkook kapıyı açtığında öylece kalakalmıştı.
YN: y-yemek yaptım içeri girmicek misin?
JK: b-ben-ben b-şey
YN: hadi yemekler soğuyacak!
İçeri girip kapıyı kapattı. Ve bana yaklaştı iyice dibime girdiğinde nefesim kesilmişti.
JK: çok... güzel olmuşsun.
Diyip yutkundu. Dudaklarını yalayıp beni baştan aşa süzdü. Şu anda aklından neler geçtiğini az çok anlıyorum.
Elinden tutup onu yemek masasına götürdüm. Ben yemeğimi yiyordum o ise gözleri ile beni yiyordu.
YN: Jungkook yemeğini ye.
JK: bu yemek şeyi yani atlatsak mı... yani bir sonraki levele geçelim?
YN: iyi tamam.
Ayağa kalktım o da ayağa kalktı. Çok heyecanlı görünüyordu. Bir müzik açıp Jungkook'un yanına gittim.
YN: hadi dans edicez!
Bunu beklemiyormuş casına bir anlık şoka girdi. Direk yatak odasına gideceğimizi mi zanneti?
Dans etmeye başladık. Jungkook'un gözlerinin içi parlıyordu resmen. Uzun bir süre bakışarak dans ediyorduk. Jungkook gözlerini gözlerimden çekip yüzümü incelemeye başladı.
Dudaklarımda durmuştu. Önce dudaklarıma sonra gözlerime sonra yine dudaklarıma odaklandı. Dudaklarımızı birleştirdiğinde hareket etmeyi bırakmıştık.Jungkook'u ellerinden tutup odaya doğru götürdüm....
Vote sayısının azaldığını fark ettim!
!Sonraki bölüm smut!
Bu arada sonraki bölümden sonra 2. Sezon girecek araya yani 1-2 ay hikaye gelmicek.
2. Sezonda daha aksiyonlu bir şey yapmayı planlıyorum. Yani Jungkook bir mafya ve peşinde düşmanları olması gerekir birde Yang mevzusunu daha unutmadım. O da YN'in peşine düşecek. Bunun gibi bir şey planlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI*
Adventure•Nefret ile başlayan aşk• (Y/N + JJK) !!!DİKKAT HİKAYEDE 18+ YERLER (OLABİLİR)!!!(Yoktur herhalde üç bölümden fazlasını okuyamadım kendimden utandım amk)