JK: evlenelim
YN: NE?!!
JK: evlenelim işte. Boy boyda çocuk yaparız!
YN: Jungkook beni zorla bu evde tutuğun yetmiyormuş gibi birde zorla evlenecek miyim senle?!
JK: zorla öylemi çık git o zaman! Git nereye istiyorsan git! Evine geri dön beni zaten unutucaksın! Burda her gün seni zorla tutuğumu hatırlatman zoruma gidiyor! Bir kerede senin için burdayım demedin! GİT ARTIK ÖZGÜRSÜN!!!!
Jungkook'un bağırmasına bir az ürkmüştüm. Bende zaten dünden razıydım bu evden gitmeye. Hemen o evden çıktım dışarısı çok güzeldi. Özlemiştim.
Tüm gün boyunca parklarda gezindim çok güzeldi ama benim karnım gurulduyordu. Yanımdada para yoktu. Artık eve gitsem iyi olucak havalarda kararıyor zaten. Tam eve doğru gidecekken aklıma bir şey geldi.
Jungkook amcamlara para vermişti ve amcamlar yurt dışına gitmek istiyorlardı ama paraları yetmediği için gidemediler. Şu anda kesinlikle Jungkook'un verdiği para ile yurt dışındalar.
Hiç bir arkadaşım veya tanıdığım da yok. Tek tanıdığım kişi Jungkook. Şimdi Jungkook'un evine geri dönsem ayıp olurmu? O şimdi kesin eve bir sürü kız getirmiştir yada benim yerime başka birini getirmiştir. Böyle düşündükçe kalbim parçalanıyor.
Acaba gitsem mi? Ah gitmek veya gitmemek arasında kalmıştım. Parktaki bir bankın üzerine oturup düşünmeye başladım. Ama düşünemiyordum çünkü karnım çok açtı.
Ben öylece otururken yanıma 3 tane sarhoş adam gelmişti. İlk başta sadece bana bakıyorlardı bende rahatsızlanıp tam gidecekken iki kişi kolumdan tutmuştu.
Adam: gel güzelim evin yoksa biz seni eve götürelim.
YN: bırakın beni! Ya sevdiğim adamın bana dokunmasına izin vermedim sizemi bırakıcam kendimi!?!
Kurtulmaya çalışıyordum ama boşuna. Tam vaz geçip kendimi bırakıcakken üçü birden devrilmişti. Bunlar Jungkook'un korumalarıydı. Ben arkamdaki adamlara bakıyordum birden önüme dönünce karşımda Jungkook'u gördüm. Sevinçle boynuna sarıldım.
YN: Jungkook çok korktum.... iyiki varsın.
JK: sen neden evine gitmedin!!??
YN: niye bağırıyorsun! Amcamlara para vermişsin onlar yurtdışını gitmişlerdir o parayla!
JK: ya YN delirtme beni! Hotele falan gitseydin! Ya ben gelmeseydim? Bu adamlar sana....
Jungkook lafını yarıda bıraktı ve gözlerime bakmaya başladı.
YN: hotele gidecek paramı var bende?!
JK: o zaman neden benim yanımda kalmıyorsun?!
YN: ya ne yapabilirim! Evden çıkmama izin vermiyorsun! Dışarıdaki havayı o kadar özlemiştim ki o an çıkmama izin verince düşünmeden çıktım işte!!
Jungkook kolumdan tutup beni bir arabaya bindirdi. Şöföre eve sürmesini söyledi ve eve gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI*
Adventure•Nefret ile başlayan aşk• (Y/N + JJK) !!!DİKKAT HİKAYEDE 18+ YERLER (OLABİLİR)!!!(Yoktur herhalde üç bölümden fazlasını okuyamadım kendimden utandım amk)