Şu anda her iki kolumada iki ayı girmiş beni bir eve doğru götürüyorlardı. Ağzımı kapatmışlardı ellerimide şu anda sadece ayaklarımı kullanabilirdim. Ayaklarımı yere sürtüyordum onları durdurabilmek için ama hiç bir işe yaramıyordu.
Evin içine girdik artık çırpınmaktan yorulmuştum ayaklarımı yukarı tutup o iki ayının beni taşımalarına izin verdim. Ev üç katlıydı beni en üst kata götürdüler ve direk yere attılar ve kapıyı kitleyip gittiler.
Ellerim önden bağlı olduğu için önce ağzımdaki bandı çıkardım. Sonrada ağzımla ipleri çözmeye başladım. Ellerimi kurtardıktan sonra hızla kapıya doğru koştum kilitli olduğunu bile bile açmaya çalışmıştım.
İç ses: zorlama açılmıyor işte!
YN: sen bi susana!!!
İç ses: dua ette adamın niyeti kötü olmasın!
YN: ya sus bi sus artık !!!
Bimiyorum bu sesin nerden geldiğini ama benim olmadığını çok iyi biliyorum. Bana yardım edeceğine beni daha çok paniğe sokuyor.
Birden kilidin açıldığını duyduğumda hemen bir adım geriye gittim. Psikolojik sorunlarım olduğundan dolayı duygulandığımda,bir yerim yaralandığında ve ya bunun gibi durumlarda ağlayamıyorum. Hatta bu yüzden çoğu kişi benim içine kapanık bir insan olduğumu söylüyor.
İçeriye o adam girdi yani Jungkook...YN: ne istiyorsun benden?!
JK: mağazadaki davranışların hiç hoşuma gitmedi!
YN: ay canım kusuruma bakma çok madur... YA SEN BENLE DALGAMI GEÇİYORSUN?!?!!
JK: ban sesini YÜKSELTME!!!!
Kulam çınlamıştı resmen o nasıl ses öyle?! Ama korkmadımda değil.
Burdan kurtulmak istiyordum artık sinirlerime hakim olup özür dileyecektim.YN: tmm sabah ve az önceki davranışlarım yüzünden senden çok ama çok özürdilerim! Şimdi izninle eve gitmem gerekiyor!
JK: nerde oturuyordun sen?!
YN: sana ne!
JK: sabrımı zorlama!!
YN: ******** da oturuyorum.
JK: ailenlemi?
YN: amcamlarla. Neden soruyorsun bunlar?
JK: seni ilgilendirmez!
YN: bu sorular benim ile ilgili tabi ikide beni ilgilendirir!...HEY KİME DİYORUM?!!!?
Hiç bir şey demeden arkasını dönüp gitti ve tabi ikide kapıyı kilitlemeyide unutmadı!
Odaya ilk girdiğimde hiç fark etmemiştim ama çok güzel bir odaydı. Yada benim böyle bir odam olmadığı için ben öyle zannediyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI*
Aventura•Nefret ile başlayan aşk• (Y/N + JJK) !!!DİKKAT HİKAYEDE 18+ YERLER (OLABİLİR)!!!(Yoktur herhalde üç bölümden fazlasını okuyamadım kendimden utandım amk)