{34. Bölüm}

14.5K 501 292
                                    

Kesinlikle rahatsız olacak olanlara söylüyorum! Smut var! Rahatsız olucaksanız okumayın!

Odaya girdiğimizde Jungkook direk dudaklarıma yapıştı ve bacaklarımı ellemeye başladı.

YN: dur Jungkook ne yapıyorsun?

JK: off dayanamıyorum. Hadi ne yapıcaksak yapalım artık!

YN: e birlikte uyuyucaz sadece... sen ne sandın ki?

JK: uyuyucakmıyız? Bu hazırlıkların hepsi uyumak içinmiydi?

YN: yani romantik bir gece olsun istedim. Neyse ben gidip üzerimi değiştireyim.

Jungkook derin bir of çekerek yatağına oturdu. Gülümseyip üzerimi değiştirmeye gittim.

Odaya girdiğimde Jungkook üzerini çıkartmakla meşguldü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odaya girdiğimde Jungkook üzerini çıkartmakla meşguldü. Gömleğini çıkarıp bir kenara fırlattı hala benim geldiğimi fark etmemişti.

Arkasından ona sarıldım. Çok güzel bir sırtı vardı şu anda bu sırta masaj yapasım geldi resmen iyice elleyebilmek için.

JK: bebeğim?

YN: efendim.

Önüne dönmesi için ellerimi belinden çektim. Ve istediğim tepki. Jungshook.

JK: bu ne böyle?

YN: yani sonuçta senin doğum günün sende aldığın geceliklerden giyinmemi çok istemiştin... bende giydim işte.

JK: YN beni zor durumda bırakıyorsun.

YN: sende beni.

Diyip kaslarına bakmaya başladım.

YN: masaj yapıyımı ben sana?

JK: yap.

Yatağa yatırdım ve üzerine çıkıp sırtına masaj yapmaya başladım sonrada sırtını öpmeye başladım. Jungkook bu duruma daha fazla dayanamamış olucakki beni altına aldı.

JK: biliyorum istemiyorsun ama...

Sözünü kesip dudaklarını öpmeye başladım. Jungkook'u üzerimden indirip kendim üzerine çıktım ve yavaş yavaş soyunmaya başladım.

JK: niye şu anda her şey bu kadar yavaş ilerliyor?

Üzerimdekileri hızla çıkarıp kenara fırlattı. Beni altına alıp boynumu öpmeye başladı. Bende o sırada göğüslerimi kapatmakla meşguldüm.

Jungkook aşalara inmeye başladı. Göğüslerime geldiğinde ben ellerimi çekmemekle ısrar yapıyordum.

JK: ellerin işi zorlaştırıyor. Kelepçe takıyımı?

Hayır anlamında başımı saladım. Bileklerimden tutup ellerimi çekti ve göğüslerime ıslak öpücükler bırakmaya başladı. Dahada aşalara gidiyordu ki hemen çenesinden tutup yukarıya kaldırdım.

Dudaklarını öperken elim pantolonunun düğmesine gitti. Düğmeyi açtım. Jungkook ayağa kalkıp pantolonunu ve boxerini çıkarttı. İkisini çıkarttığında utanıp yüzümü diğer tarafa döndüm. Çok büyük. (Devam etmek istemiyom skhaşkfㅋㅋ)

Üzerime çıktı tam öpecekken durdurdum.

YN: yapmasakmı?

JK: korkma korkma yavaş olucam.

Diyip sırıtmaya başladı. İki parmağını ağızıma getirdi.

JK: ağızına alıp yala.

YN: neden?

JK: senin iyiliğin için bebeğim.

Parmaklarını yaladıktan sonra vajinama götürdü. Yavaşça parmaklarını içime soktu ve kıpırdatmaya başladı. Çok acıyordu ama Jungkook öyle bi yapıyordu ki o acı ile birlikte zevkte alıyordum.

JK: hazır mısın?

YN: sanki değilim desem duracaksın.

Jungkook gülümseyip yavaş yavaş içime girmeye başladı.

YN: hepsini sokmasan olmazmı?

JK: yarısını sokayım diğer yarısını sonra sokarım.... ya saçmalama bebeğim. Merak etme alışıcaksın.

Jungkook hepsini içime soktuğunda dudaklarımı dişlemeye başladım. Çok büyük ve sertleşmişti. Yavaş yavaş kıpırdamaya başladı.

YN: hı-hızlan!

JK: hah... ne çabuk zevk almaya başladın.

YN: zevkten değil ah~ yavaş yapınca canım daha çok yanıyor! Ama çokta hızlı yapma!

Jungkook hızlanmaya başladı. Şimdi daha iyidi en azından sadece acı değil zevkte alıyorum.

JK: ah... yıllardır aradığım zevki şu anda alıyorum! YN sen-sen nasıl bir şeysin böyle?! Uw~

İkimizde en zevkli yerimize gelmiştik Jungkook dahada hızlanmaya başladı.

YN: Jungkook bir az yavaşla!

Beni duymuyordu delirmiş gibiydi. Dahada hızlandı ve içime boşalırken yavaşladı. İçimdeki sıcak sıvı beni çok rahatlatmıştı. Jungkook yanıma yatıp benide göğüsüne yatırdı.

YN: canımı çok acıttın!

JK: yarın söz acıtmıcam.

YN: yarınmı? Delirme! Tamam yani ikinci kezde yaparız ama... bir az zaman geçsin!

JK: tamam tamam. Bir dahaki seferde ne zaman yapıcaz?

YN: ....e-evlenmeden böyle bir şey yapmamız çok yanlış.

JK: tamam... iki gün.

YN: ne?

JK: İki gün sonra evlenelim.

YN: ciddimisin?

JK: Bu işin şakasımı olur?

Gülümseyip bir birimize sarılarak uyuduk.....

YAZAR'ın anlatımı
Jungkook sabah gözlerini açtığında yüzünde güller açılmıştı. Arkasını döndüğünde sevdiği kızı görememişti. Üzerini giyinip önce salona sonra mutfağa sonrada evin diğer odakarına bakmaya başladı. Ama sevdiğini bulamamıştı.....

Haydi ikinci sezonda görüşürük!

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin