{17. Bölüm}

19.4K 686 285
                                    

Birden gözlerimi açıp yatağa oturur hale geldim. Ter içindeydim dudaklarım kurumuştu. Her şey bir rüyamıydı? Saate baktığımda saat 2:25 ti. Oh hepsi saçma bir rüyaymış. Yataktan kalkıp odadan çıktım. Merdivenlere yaklaştığımda aklıma gördüğüm rüya gelmişti. Ya gerçekse?

Jungkook'un odasına yaklaştım kapıyı açtığımda. Jungkook uyuyordu.

Mutfağa gidip bir bardak su aldım. Suyumdan bir yudum aldığımda yine aklıma gördüğüm rüya gelmişti. Ellerim titremeye başladı gözlerim dolmuştu. Elimdeki bardak elimden kayıp yere düştü.

Cam parçaları ayağıma girmişti ama ben kalbimdeki acıdan başka hiç bir şey hiss edemiyordum. Başım döndüğünde dengemi kaybetmemek için masadan destek aldım ama ayağımı kıpırdattığım için cam parçalarına basmıştım.

JK: YN! YN iyimisin?! Dur sakın kıpırdama tamamı!!

Jungkook hemen yanıma gelip beni kucağına aldı ve kendi odasına götürdü. Beni yatağının üzerine oturttu. Cam parçalarını ayaklarımdan çıkarıp sardı.

JK: ne oldu? Anlatıcakmısın?

YN: Jungkook buraya ilk geldiğim günde tüm eşyalarımı elimden almıştın ya. Şimdi onları bana geri vermeni istiyorum! En azından hotele gidebilecek kadar para vardı yanımda.

JK: YN sen ne saçmalıyorsun?! Sen burda benimle yaşıyacaksın!

YN: ya istemiyorum seni anlasana! Canımı yakıyorsun! Kalbimi incitiyorsun!

Jungkook'a birden bağırmaya başladım ama farkında olmadan gözyaşlarım dökülüyordu. Alışkın değildim bu halime daha bu gece ilk kez ağlamıştım hemde arka arkaya.

JK: Y-YN sen ağlıyorsun?! Ama b-bu nasıl olur?

YN: sayende Jungkook! Mutlumusun?!

Sinirle ayağa kalktığımda ayaklarımın acısı ile yatağa geri düştüm.

JK: YN ben sana ne yaptım? Seni ağlatacak kadar ne yapmış olabilirim ki?

YN: Ya beni kendine bağladın yetmezmi?! Seni görmeden yapamıyorum yetmezmi?! BENİ KENDİNE AŞIK ETTİN YETMEZMİ!!!

JK: YN sen gerçekten beni seviyormusun?

Jungkook'un heyecanla sırduğu soruya göz devirip yere bakmaya başladım.
Jungkook önüme diz çöküp ellerimi tutu ve konuşmaya başladı.

JK: söz veriyorum! Seni sonsuza dek sevicem!

Ellerimi ellerinden çekip konuştum.

YN: tutamıyacağın sözler veriyorsun.

JK: neyi kastediyorsun? YN ben sana günlerdir aşığım!

Sahte bir gülücük atıp konuştum.

YN: günlerdir aşıkmış! Gördüm bu gece bana olan aşkını!

JK: YN gerçekten neyden bahsettiğini anlamıyorum!

YN: ya insan aşık olduğu kadının önünde başka bir kadına bakarmı?!

JK: ya saçmalama kime bakmışım ben?!

YN: tabi ikide işe aldığın sexy aşçıyı kastediyorum!

JK: ya sen onumu kıskandın? Sen ondan on kat daha güzelsin!

YN: o yüzdenmi gözlerimin önünde kadının göğüslerine bakıp sırıttın?!

JK: off YN gerçekten hatamın farkındayım ama nolur bana ikinci bir şans versen? Aşçıyı kovucam! Bu evde sadece ikimiz baş başa kalıcaz. Seni çok mutlu edicem sevgilim!


Sizce YN Jungkook'a ne diyecek??

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin