{10. Bölüm}

21.2K 728 246
                                    

YN çoğu yerleri temizlemişti ve yavaş yavaş bana yaklaşıyordu.

YN: yerleri temizlicem ayaklarını kaldırırsan!

JK: kaldıracak gücüm yok! Sen kaldır temizle sonra geri koy!

YN: ya şakamısın sen ya alt tarafı ayaklarını kaldırıcaksın! Zaten belim koptu koskoca evi temizlemekten!

JK: aa daha üst katlar kaldı! Merdivenler kaldı. Sen şimdiden yorulduysan seninle çok işimiz var demektir!

YN: üff tamam be tamam kaldırmazsan kaldırma.

YN ayaklarımdan tutup kaldırdı. İşini zorlaştırmak için ayaklarımı aşaya doğru bastırdım. Böylelikle ağır olduğu için kaldıramıyordu. Yüzündeki ifadeyi baktığımda gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
Dudaklarını bir birine bastırıp kaşlarınıda çattığında çok tatlı oluyordu.

YN: ya~ kaldır şunları!

JK: off tamam ya.

Ayaklarımı kaldırdım YN orayıda sildikten sonra geri indirdim.

YN: ay ayaklarımı hissetmiyorum. Dur bir az ayağa kalkıyım felç falan olmayayım sonra!

YN yavaşça ayağa kalktığında ayaklarının uyuşması nedeni ile dengesini kaybedip üstüme düşmüştü.

Şu anda bulunduğumuz pozisyona bayıldım. YN in elleri omuzlarımda benim ellerim onun belinde. Bende bu durumu fırsat bilip koltuğa uzandım.

JK: ah çok iyi hissediyorum.

YN: ya s-sen sen ne yaptığını sanıyorsun?!

JK: ne yapmışım ben ya üstüme yatan sensin suçlu benmi oluyorum?!

YN: a-ama ben senin üstüne yatmadım. Düştüm sende yatıp beni üstüne çektin.

JK: ama farkındaysan hala üzerimdesin!

YN tam kalkıcağı sırada onu kendime bastırdım. Yine pes etmeyip kalkmaya çalıştı ama ben onu tutuğum için bedeni bedenime sürtünüyordu. Ve bu benim dahada hoşuma gidiyordu.

YN: ya bıraksana beni!

JK: YN şu anda bulunduğumuz pozisyon bana çok zevk veriyor. Bir az daha sürtün.

YN: ya sen beni s*rtük mü zannetin?! Bırak beni! Bırak yoksa bağırırım! İMDA....

YN tam bağırıcağı sırada saçlarından tutup dudaklarını dudaklarıma bastırdım. YN kurtulmak için çırpınıyordu göğüsüme yumruklar vuruyordu ama boşuna!

Alt dudağını dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım. YN karşılık vermiyordu işi ilerletip dilimi ağızına soktum o sıradada oturur pozisyona geldik.

JK: YN çırpınıp durma işimi yapıyım!

YN: ya pislik! Sen nasıl öpersin beni ya! Bırak beni!

Dudaklarına küçük küçük öpücükler bırakırken YN elimden kurtulup kaçtı.
Bende peşinden koşmaya başladım. Salonda o taraftan bu tarafa koşturuyordu farkında değilken gülerek peşinden koşuyordum. YN'de farkında değildi ama o da kaçarken gülüyordu.

Birden olduğum yerde durdum. Ya kos koca mafyanın yaptığı şeye bak çocuk gibi. Düşmanlarım görseler beni bir daha ciddiye almazlar!

Yüzümdeki saçma gülümsemeyi silip koltuğa oturdum. YN'de olduğu yerde durup dudaklarını büzüp bana bakıyordu.

JK: ne oldu seni yakalayıp s*kmediğim için üzüldünmü yoksa?!

YN: terbiyesiz pislik!

JK: o ağızını topla. Sen ne hakla bana böyle bir şey dersin!!!

YN: o zaman sende terbiyesizlik yapma!

JK: YN sabrımı zorluyorsun. Elimden bir kaza çıkacak!!

YN: ........

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin