{8. Bölüm}

22.5K 805 523
                                    

Y/N'in anlatımı
Hayatımda ilk defa bir erkek bedenime ellemişti. Kendimi çok garip hiss ediyordum kalbim çok hızlı atıyordu.

İç ses: kızım bas baya sen bu çocuktan hoşlanıyorsun! Baksana krem sürerken kalbin yerinden çıkacaktı nerdeyse!

YN: ya ne alakası var! Bence ondan hoşlandığım için değilde ilk defa bir erkek beni ellediği için kalbim öyle atıyor!

İç ses: hıhı hıhı sen kandır kendini böyle! Salak!

YN: üff bi git ya!

Yatağa girip uyudum. Sabah uyandığımda yaralarım artık sızlamıyordu galiba Jungkook'un sürdüğü krem iyi gelmişti. İşlerimi hall edip üzerimi değiştirdim.

Sonrada odamdan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonrada odamdan çıktım. Şimdi ne yapıcam böyle kapıda asker gibi dikilecekmiyim? Ama başka çare yok yolu bilmiyorum. En azından merdivenleri bulayım gerisi kolay.

Bir az dolandıktan sonra merdivenleri bula bilmiştim. Jungkook çoktan kahvaltı ediyordu. Bende onun yanına gidiyordum ki birden öksürmeye başlamıştı. Hemen yanına koştum ve sırtına vurmaya başladım.

YN: ay iyimisin? Ne oldu? boğazındamı kaldı?

JK: y-yok bir şeyim!

JUNGKOOK'un anlatımı
Kahvaltı ediyordum birden YN'in geldiğini gördüm. Her halde beni delirtmeye falan çalışıyordu giydiği şey ile!? Onu görür görmez lokmam boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım. YN hızla yanıma koştu ve bir elini omzuma koydu ve diğeri ilede sırtıma vurmaya başladı. Sonrada bir sürü soru sormaya başladı bende bir şeyim olmadığını söyledim.

YN yan tarafımdaki sandalyeye oturdu sonrada hızlı bir şekilde yemeye başladı. Ah nasıl bir belasın sen daha dün seni bıçak ile kestim şimdi gelmiş karşımda kahvaltı ediyorsun. Neden benden korkmuyorsun neden? Hayır bu gün dövsem yarın hiç bir şey olmamış gibi yanıma oturucak. Zaten onu tatlı yapan şeyde bu.

JK: yavaşşş! Ben sana kahvaltı edebileceğini söylemedim!

YN: kusura bakma ama dün sabah kahvaltıdan sonra bir şey yemedim malumunuz!

JK: hiç mi kork muyorsun?!

YN: ney den?

JK: şu anda beni sinir ediyorsun. Seni bir daha bıçaklaya bilirim!

YN: yani korkuyorum.... ama umursamıyorum!

JK: buraya geldiğinden beri seni bir kere bile ağlarken görmedim. Hele hele dün olanlardan sonra gözlerin ağlamaktan şişmesi gerekiyordu!

YN: ya benim ağlamam en az bir insanın 200 yıl yaşaması kadar imkansız!

JK: neden?

YN: bilmem. Dün bana yaptıklarından sonra ağlamaya çalıştım ama olmadı.

JK: gerçekten çok garipsin YN!

YN ağızı dolu bir şekilde bana gülümsedi sonrada yemeye devam etti. Yemek yerken bu kadar tatlı olabilen birini görmemiştim daha önceden.

JK: YN!

YN: hım?

Ağızı o kadar çok doluyduki açamıyordu yüzünü bana döndüğünde dudaklarımızı birleştirdim. Şu anda ikimizde dudaklarımızı kıpırdatarak karşılık veremezdik çünkü YN'in ağızı doluydu.... dudaklarımızı ayırdığımda....

YN: HIMMM! ĞIMGH! MKHGĞĞHM!!

JK: ağızın doluyken konuşma. Çünkü bir daha öpesim geliyor!

YN hızla ağızındakileri bitirdi.

YN: YA SEN NASIL BENİ ÖPERSİN?!!

JK: hatırlatıyım sen benim kölemsin. Ben istesem benimle sevişmek bile zorundasın!

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin