Saatlerdir bu odada oturuyorum odada olan camı daha öncede açmaya çalışmıştım ama açılmıyordu ama ben pes etmeyip bir daha denedim. Burdan çıkış olmadığını aklıma geldikçe deliriyorum. Deliler gibi ağlamak istiyorum ama tek bir göz yaşım bile dökülmüyor ve bu böyle olduğunda canım çok yanıyor.
Artık dayanamıyorum ağlamak istiyorum ağlayamıyorum bağırmak istiyorum bağıramıyorum sanki beni iple bağlamışlar gibi hiss ediyorum. Nefes almam zorlaşıyordu. Etrafa baktığımda her yer yavaş yavaş kararıyordu....
JUNGKOOK'un anlatımı
Saatler sonra YN'in odasına girdiğimde duvar köşesinde uyuduğunu gördüm. Daha önceki getirdiğim kölelere hiç benzemiyor. Genelde getirdiğim köleler hep ağlayıp zırlıyorlardı bende dayanamayıp öldürürdüm ama YN geldiğinden beri tek göz yaşı bile dökülmedi. Bir az garipsemiştim.JK: uyan.... sana uyan dedim!
Yanına yaklaştım ve onu dürtmeye başladım ama uyanmıyordu. Ya uykusu ağır yada bayıldı. Onu kucağıma aldığımda... çok tanıdık benim çok sevdiğim bir koku geldi burnuma. Kendime gelip onu yatağa yatırdım. Tam gideceğim sırada dayanamayıp boynuna yaklaştım. Gözlerimi kapattım ve boynunu kokladım. Kokusu beni çocukluğuma götürüyordu. İlk defa bu kadar rahatlamıştım. Sanki peşimde hiç bir bela yokmuş gibi peşimde hiç polis yokmuş gibi hissediyordum.
Kendime gelip gözlerimi açtım kaşlarımı çatıp odadan çıktım.
Bir iki saat koltukta oturup telefonla uğraştım ama aklıma hep YN ve kokusu geliyordu. Kafa dağıtmak için bir bara gidecektim.
Bara girdiğimde bana bakan sürtükleri takmadan barmenin yanına gittim bir kaç bardak içtikten sonra yanıma biri oturdu. Hiç bir şey demeden kızın kolundan tutup bardaki odalardan birine soktum ve onu soymaya başladım....
İşimiz bittikten sonra kız elbiselerini giyiniyordu bende çoktan giyinmiştim.
Kız: çok zevkliydi. bunu tekrarlayalım.... telefon numaranı versene.
JK: biliyormusun ben hiç zevk alamadım.
Kız: o zaman bir daha ki sefere zevk alırsın... bu arada korundun dimi?
JK: yo korunmadım. Yani gerek yok.
Kız: nasıl yok? Ya hamile kalırsam!
JK: aa hiç merak etme hamile kalmazsın. Bir çözümüm var.
Kız: neymiş o çözümün?
Silahımı çıkarıp kızın kafasına sıktım.
JK: buydu çözümüm. Beğendin mi?
Bardan çıkıp eve gittim. Çok yorgundum üstümü çıkarıp yatağa girdim.
Y/N'in anlatımı
Sabah gözlerimi açtığımda yataktaydım ben yatağa girmedim ki... çok takılmayıp ayağa kalktım odadaki banyoya girdim.Sıcak bir duş iyi gelmişti. Bedenimi havlu ile sardım. Dolabın karşısına geçip giyinecek bir şeyler çıkardım....
Saçlarımı kurutup taradıktan sonra. Kapının kilitli olduğunu bile bile açmaya çalıştım.... aha açıldı lan! Dün kesin kilitlemeyi unutmuşlar.
Sevinçle odadan çıktım ama sevincim hemen kaybolmuştu çünkü ev çok büyük çıkış kapısını nasıl bulucaktım?
Kapılardan birini açtım normal bir odaydı. Başka bir kapıyı açtım banyoydu. Başka bir kapıyı açtığımda sade ama güzel bir odaydı. Gerçekten çok güzeldi odaya girdim etrafa iyice baktım ve karıştırdım.İç ses: kızım çıkış kapıları genelde aşağı katta olmuyormu? Sen napıyorsun bir odadan diğerine giriyorsun?!
YN: ay ne var merak ettim?
JK: neyi merak ettin?
Arkamdan gelen sesle dona kalmıştım. Off yakalandım işte! Yavaşça arkamı döndüm ama döner dönmez gözlerimi kapatıp arkamı geri dönmem bir olmuştu. Adam bildiğin yarı çıplak geziyor evde! Keşke birde pantolon ile gezse beline havluyu sarmıştı!!!
Ayak sesleri yaklaşıyordu. Arkamdan elerimi tutarak ellerimi gözlerimden çekti.
JK: seni kim çıkardı odadan?
Sesi çok sakin çıkmıştı yumuşacık ve rahatlatıcı bir sesi vardı.
YN: k-kapı açıktı bende çıktım.
JK: direk benim odama geldiğine göre...
YN: burası senin odanmı?!!
JK: evet ne oldu şaşırdın?! Bir daha odandan çıkarsan seni öldürürüm anladınmı?!!! Şimdi hemen odana geri dönüyorsun!!!
Hemen odadan çıktım. Bir sürü koridor odalar falan vardı ben kendi odamı nasıl bulucam! Diğer odaların içini de baka baka gelmiştim baktığım odaları baka baka gerimi dönsem acaba belki yolu bulurum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI*
Avventura•Nefret ile başlayan aşk• (Y/N + JJK) !!!DİKKAT HİKAYEDE 18+ YERLER (OLABİLİR)!!!(Yoktur herhalde üç bölümden fazlasını okuyamadım kendimden utandım amk)