Eve geldiğimizde şu kucaktan kucağa taşıdığımız küçük kızın hikayesini Y/N'dan dinlemeyi çok istiyordum.
RM: ee hadi sizin konuşacaklarınız vardır bizde gidelim.
Tae: evide bir az dağıtık kusura bakma yengeciğim.
Suga: yürü len!
Tae: çok merak ettim nereye gidiyoruz biz şu anda yani bizim.....
Üyeleri evden çıktıktan sonra yüzünü diğer tarafa dönmüş Y/N'a baktım.
JK: yüzüme bak.
Y/N: istemiyorum!
JK: sana yüzüme bak dedim! ... seni Yanga satmadım.
Y/N: o zaman neden üç yıldır Yang'da yaşıyorum?
JK: orasını bende bilmiyorum! Bir sabah kalktım baktım yoksun!
Y/N: evet çünkü Yang kaçırtmıştı beni! Sende kıçını kaldırıp peşimden gelmedin 3 Yıldır!
JK: sorunda orda ya işte! Ben senin kaybolduğun günde hapisaneye girdim! Daha bu sabah serbest bırakıldım!
Y/N: nasıl? Ama o zaman..??? Ben hiç bir şey anlayamıyorum!
JK: o sabah kalktığımda seni aramaya başladım sonrada yatakta bir mektup buldum... beni sevmediğini ve beni sadece kullandığını yazıyordu. Birde polisleri çağırdığını falan yazıyordu.
Y/N: iyide ben mektup falan yazmadım ki hiç.
JK: bende seni Yanga satmadım! Anlamıyor musun bu Yang'ın bize oynadığı bir oyundu... ama sen seni kandıran birisi ile bir aile kurmuşsun bravo!
Y/N: ben onunla aile falan kurmadım!
JK: peki ya o kız kimin?!
Y/N: sesiz ol uyandıracaksın!
JK: sana inanamıyorum.
Y/N: dur anlatıcam her şeyi! Yang beni kaçırdıktan sonra bana senin beni ona sattığını falan söyledi. Sonra bir kaç kez bana dokunmaya çalıştı ama zorluluk çıkartınca yapamadı. Bir kaç hafta sonra mide ağrısı, baş ağrısı ve kusmaya başladım.
JK: a-ama...
Y/N: dur acele etme evet biliyorum o bana dokunmamıştı ama hamileydim. Yang çocuğu aldırmamı söyledi ama ben istemedim ve ona ne isterse yaparım dedim... bana çocuğum doğduğunda ona baba demesini ve bizim gerçek bir aileymişiz gibi görünmemiz gerektiğini söyledi.
JK: Y/N ço-çocuk?
Y/N: Jungkook senden başkası b-bana dokunmamıştı yani nasıl desem... çocuk b-izim. H-hani b-böyle..... bir kadın ve bir erkeğin birleşme sonucunda çıkan o çocuk bizim...
İkimizde yaşlı gözlerle bir birimize bakıp gülümsedik. Ve aklıma o anılar gelmişti...
Anılar...
YN: ay evet ama... hangi kız bir mafya ile sevgili olmak isterki? Sonuçta bir sürü düşmanın falan var. Birde hapise girsen ben kucağımda çocukla seni bekleyemem!JK: ç-ço-çocuk? Çocuk biz-bizim bizim çocuğumuz? İki-ikimiz birlikte yaptığımız. Bil-bildiğimiz bir kad-kadın ve erkeğin birleşim sonucunda çı-çıkan çocukmu?
YN: noldu kekeliyorsun?
---------------------------------------------
Y/N'i mutlulukla kucağıma alıp döndürmeye başladım.
Y/N: Jungkook dur... ya çocuk uyanıcak şimdi!
JK: sevgilim, aşkım, balım, çiçeğim, böceğim, bebeğim...
Y/N: abartma.
JK: ne abartması evlenelimde birde bunların arasına karıcığım eklensin.
Y/N: benim uykum var.
JK: odamıza gidelim.
Kızımı kucağıma alıp odaya doğru gitmeye başladım. Y/N yatağa geçti çocuğuda ortaya koydum ve bende yanlarına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI*
Adventure•Nefret ile başlayan aşk• (Y/N + JJK) !!!DİKKAT HİKAYEDE 18+ YERLER (OLABİLİR)!!!(Yoktur herhalde üç bölümden fazlasını okuyamadım kendimden utandım amk)