{27. Bölüm}

15.2K 575 236
                                    

Ev gerçekten muhteşemdi. Bahçeye çıkıp havuzun başına oturdum. Ayaklarımı suya koydum.
Bir az oturduktan sonra odama gittim. Eski odadan daha büyük ve dahada güzeldi. Eşyalarımı alıp dolaba yerleştirdim.

Sonrada odamdan çıktım. Odamın tamda karşısında başka bir oda vardı yani Jungkook'un odası. İçeri girsem? Gireyim!

İçeri girdim benim odam gibiydi fakat benim odam siyah ve beyaz ama onun odası daha çok siyah. Neden böyle iç karartıcı renkler kullanıyor anlamıyorum!

Benim odamda beyaz örtü çarşaf falan olucaktı dolaplarda. En azından yatağı beyaz olsun! Jungkook'un yatak örtüsünü değiştirdikten sonra tam odadan çıkacakken kapı açıldı.

YN: yuh! Yavaş!

JK: senin benim odamda ne işin var?

YN: giremez miyim? Tamam çıkıyo...

JK: yok yok öyle değil bebeğim yani ben odada yokken odaya girmen bir az saçma. Yani ben odadayken gir belki bir şeyler yaşarız o sırada.... birlikte!

YN: ben gidiyorum!

JK: nereye?

YN: kendi odama!

JK: yani aslında sana oda vermicektim ben ama...

YN: neden vermicektin?

JK: birlikte aynı odada kalırız diye.

YN: öyle bir şey asla olmıcak!

JK: emin misin? Yani evlendiğimizde aynı odada kalmak zorundayız. Yoksa çocuğumuz nasıl olucak?

YN: çocuk mocuk noluyor ya! Şimdiden söyliyeyim ben sana güvenmiyorum! Yani güvenimi kazanırsan...

JK: evlenicek miyiz?

YN: hayır! Ama belki sevgili oluruz.

JK: iyide biz zaten sevgili değil miyiz?

YN: nerden çıkarttın?

JK: e sen beni öptün yakınlaştık falan ya!

YN: ya... onlar geride kaldı! Ben sana daha güvenemiyorum.

JK: hım tamam. Bana güvenmen için ne yapmalıyım?

YN: onuda sen bul bi zahmet! Neyse ben acıktım.

JK: gel bakalım.

Elimden tutarak odadan çıkarttı ve aşaya indik.
Yemek masasında pizza vardı hemde 3 kutu!!!

JK: pizza sever misin?

YN: ya şakamısın? Bayılırım!

Hemen kutuyu açıp yemeye başladık.

JK: bu arada pijamalarını odana bıraktım. Akşam giyersin.

YN: tamam.

JK: bu gece birlikte yatalımı?

YN: olmaz! Bundan sonra birlikte yatmak falan yok!

JK: evlenme yok, çocuk yapmak yok, sevgili olmak yok, birlikte yatmakta yok! O zaman ben çıkıyım çatıya atlıyım ordan. Yada silahla beynimi patlatıyım! Öpüşme? Odamı yok?

YN: sevgili olmadığımıza göre neden öpüşüyoruz?

JK: ama ben seni hissetmeden yaşayamam. Öpüşmeyi kaldırmasak aradan?

YN: olmaz!

JK: bana bak! Eğer bu gece benimle yatmazsan.... seni odaya kilitlerim!

YN: iyi kilitle... a yok ben panik atak yaşarım orda. Tamam ama sadece bu gece!

JK: her gece olmazmı?

YN: şimdi çıkıp gidicem evden ha!

JK: tamam tamam! Yemeğini ye.

Yemeğimizi yedikten sonra bahçeye gidip oturduk.

JUNGKOOK'un anlatımı
YN ile öylece bahçede oturuyorduk YN'in bedenini iyice yakından bakmak hatta dokunmak istiyorum. Ama bedeni çıplakken bakmama izin vermez herhalde! Ama~ bir yolu var!

JK: yüzme biliyor musun?

YN: e... hayır. Yani ayağım yere değiyorken yüzüyorum ama ayağım yere değmediğinde.... yani azıcık biliyorum.

JK: tamam ben sana öğretirim! Hadi git... şey b-bikini giyin. Y-yani yüzme şeyini giy.

YN: yok istemem ben!

JK: ama ben istiyorum! Şey yani sana yüzme öğretmek istiyorum anlamında.

YN: off iyi tamam!

YESS!!

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin