YN: ikinci bir şans öylemi? Ben o şansı sana bu eve gelerek verdim zaten Jungkook! Ama sen şansını kaybettin! Yarın eşyalarımı geri vereceksin!
JK: İZİN VERMİYORUM GİTMENİ!!!
YN: YA SEN BENİM NEYİMSİN? KİMİMSİN DE BANA EMİR VERİYORSUN?!!!
JK: YN ya bu evde benimle yaşayıp beni seviceksin! Yada bu evde sonsuza dek köle olarak kalacaksın!!!
YN: ya sen ne hakla bana köle dersin?! Beni amcamdan satın aldın diye ben senin her dediğini yapmak zorunda değilim!! köle değilim... köle değilim... köle değilim ben.. değilim... ben köle değilim....
JK: YN ben özür dilerim... sen hiç iyi gözükmüyorsun! Birlikte yatalımmı?
JUNGKOOK'un anlatımı
YN delirmiş gibiydi sürekli ben köle değilim diye sayıklıyordu. Eskiden olsa acımadan onun ağlayışını izlerdim ama şimdi karşımda sevdiğim kadın var onun göz yaşlarına kıyamıyorum. YN'a birlikte yatalımmı diye sordum ama cevap alamayınca omuzlarından tutarak yatağıma yatırdım. Bende diğer tarafına geçip kafasını göğüsüme koydum.Hiç bir tepki vermiyordu kıpırdamıyordu sadece ağlıyordu.... bunların hepsi o aşçı yüzünden oldu eğer onu işe almasaydım şu anda YN ile sevgili olmuştuk bile.
Yarın ilk işim onu kovmak olucak. Sonrada kendimi YN'a nasıl affettire bileceğimi planlıyacam.
Off YN'da sanki bilerek beni azdırmak için bu pijamaları giyinmiş. Eğer kavgalı olmasaydık varya... neyse.
Kafamı kaldırıp göğüsümde yatan meleğe baktığımda uyumuştu.E bu kadar azdırdı beni bacaklarına dokunsam bir şey olmaz her halde hem zaten uyuyor fark etmez bile. Belinde olan elimi yavaşça aşaya doğru kaydırdım. Kalçalarına geldiğimde elimle her yerini okşamaya başladım.
YN: çek elini.
YN gözleri kapalı sakin bir şekilde birde söyleyince hemen elimi çektim.
JK: s-sen uyumuyormuydun?
YN: Jungkook bana dokunmanı istemiyorum.
JK: ama şu anda göğüsümde yatıyorsun. Yani birde üzerindekiler çok şey yani...
YN: eğer yürüye bilseydim şimdiye kadar çoktan burdan gitmiştim biliyormusun!?
JK: bu neydi şimdi?
YN: sana uyarıda bulundum! Şu anda göğüsünde yatıyorsam eğer yorgunluktan! Bunuda bil diye söyledim!
JK: ama ben bir erkeğim! Yani şimdi ben yanına çıplak yatsam sen azmazmısın?
YN: Jungkook ben çıplakmıyım sence?!
JK: evet! Üzerindekileri giysen ne olur giymesen ne olur? Göğüslerin desen ap açık ortada! Giydiğin şortu saymıyorum bile!
YN: off inan uykum olmasa şimde senle kavga ederdim ama çok uykum var!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI*
Aventura•Nefret ile başlayan aşk• (Y/N + JJK) !!!DİKKAT HİKAYEDE 18+ YERLER (OLABİLİR)!!!(Yoktur herhalde üç bölümden fazlasını okuyamadım kendimden utandım amk)