{13. Bölüm}

20.5K 722 216
                                    

Odadan çıktım. Sonra bir kaç bardak içki içeyim derken iyice sarhoş olmuştum. Ardından şöförüm gelip beni bardan aldı ve eve götürdü.

JK: tamam bırak! Ben giderim!

Şöför: emin misiniz efendim? İsterseniz kapıya kadar eşlik edeyim?

JK: çok konuşma git!

Şöför gittikten sonra yürümeye başladım. Bir kaç kere tam yere düşecekken kendimi sabitledim ve sonunda kapıya gelmiştim.

Cebimden anahtarları çıkardım ve deliğe sokmaya çalışıyordum. Ama bir türlü girmiyordu.

JK: üff girsene!

Ben kapıyı açmaya çalışırken birden kapı kendiliğinden açıldı.

JK: oo kapı sihirli çıktı! ....evimin içinde bir melek var!

Gerçekten çok güzel bir melekti. Giyindiği pijama bir az kısaydı?..
Yada bana öyle geliyordur?!!

Yada bana öyle geliyordur?!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YN: Jungkook iyi misin?

JK: hım... bilmiyorum. Beni evine davet etmicek misin?

YN: Jungkook burası zaten senin evin. Benim değilki!

Y/N'in anlatımı
Jungkook anladığım kadarıyla sarhoş olmuştu. Ayakta duramadığı için kolunun altına girip onu odasına taşımaya çalıştım.

JK: pşt! Noluyor? Neden beni odaya getirdin? Bak eğer canın ilişkiye girmek istiyorsa....

YN: ya ne saçmalıyorsun sen?! İyi değilsi uyu!

JK: o zaman birlikte uyuyalım!

Hiç bir şey demeden Jungkook'u yatağın üzerine ittim. Tam gidecekken kolumdan çekip benide yanına yatırdı.

Çok yakınlaşmıştık. Burunlarımız bir birine değiyordu. Jungkook yaklaşıp burnuma bir öpücük bıraktı sonrada gülümseyip gözlerini kapattı.

YN: Jungkook bırak beni!

Kısık sesle söylediğim şeyi pek duymamış gibiydi. Onu bu kadar yakından incelemek çok güzeldi. Elimi saçlarına daldırdığımda ne kadar yumuşak olduğunu hissettim. Dudakları pembenin en güzel tonundaydı. (Böylemi yazılıyor?😂)

İstemeden kafamı ona dahada yaklaştırıyordum. Ama gerçekten istemiyor muydum? Eğer istemiyorsam neden yaklaşıyorum?

Dudaklarımı hafif bir şekilde onun dudaklarına bastırdım. Yumuşacıktı....

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin