{11. Bölüm}

20.8K 792 141
                                    

YN: sabrını zorlarsam ne olur?! Yine beni bıçaklıyacak mısın? Yoksa bu sefer kafama silahmı dayayıcaksın?! Ya öldürmek istiyorsan öldür artık!! Ne dolsa elinde sonunda öldürceksin beni biliyorum! Ha bu gün öldürdün ha yarın ne fark eder!!!!

JK: YN bak benimle böyle konuşamazsın yoksa olucaklardan ben sorumlu değilim!!!

YN: ya ölmek istiyorum artık! Ne yapıcaksan yap!!

YN gerçekten çok üstüme geliyordu ve buda benim daha çok sinirlenmeme neden oluyordu. Onu öldüreceğimi falan zannediyordu ama ona ölümden bile daha kötü bir şey yapıcam.

Hızla yanına gidip kolundan tutum. Sonra onu kendi odama götürdüm. Hızla kolundan çekerek odaya soktum. YN durup yüzünü bana çevirdi bende kapıyı kilitliyordum.

YN: n-neden kapıyı kilitledin?

JK: sana sabrımı zorlamıcaksın demiştim!

Kapıdan 2 adım uzaklaştım ve üzerimdeki gömleğin düğmelerini yavaşça açmaya başladım.

Y/N'in anlatımı
Jungkook beni odasına soktuktan sonra iki adım yaklaşıp düğmelerini çözmeye başlamıştı. Ne yapıcağını daha yeni anlamıştım! Bana doğru bir adım atarak birde düğmesini açtı. Her attığı adımda düğmelerinden birinide açıyordu. Bende o yaklaştıkça geriye gidiyordum.

Son bir adım attığında tüm düğmeleri çözülmüştü bende bir adım geriye gittiğimde yatağa düşmüştüm.

JK: YN gömleğimi sen çıkartmak ister!misin?

YN:......

JK: neyse sende pantolonumu çıkartırsın o zaman daha zevkli olur!

Gömleğini çıkarıp bir kenara attığında gözlerim karın kaslarına kaymıştı sonrada yüzüne baktım. Yatağa düştüğümde kalkamamıştım öylece kalmıştım. Jungkook'ta kendini benim üzerime attı. Hiç bir şey yapamıyordum. Boynuma sokulduğunda yalvarmaya başladım.

YN: nolur yapma.... nolur.

Jungkook bir kaç dakika öylece kalmıştı. Boynumda sadece sıcak nefesini hiss ediyordum. Burnunu boynuma sürtüp üstümden kalkmıştı. Kapıyı açıp gitmemi söyledi.

JUNGKOOK'un anlatımı
LANET OLSUN!!!! Yapamadım! Bana onca bağırdı kötü şeyler söyledi ama cezasını verememiştim! Çünkü... çünkü üstüne çıktığımda boynuna sokuldum. Tam boynunu morartıcakken... yine o koku gelmişti burnuma.

YN: nolur yapma.... nolur.

YN'in sesiz çıkan sesi ile bir az daha kokusunu burnuma çektim.... bir az öyle kaldıktan sonra burnumu boynuna sürterek üzerinden kalkmıştım. Kapıyı açıp gitmesini söyledim.

KABUL ET ARTIK BU KIZA KIYAMIYORSUN!!! HAYATINI DEĞIŞTIRECEK!!!

Ama ben bunu istemiyorum. Hayatımın değişmesini istemiyorum. Aşık olmak istemiyorum.... ona zarar vermek istemiyorum....

Nasıl ona aşık olduğumu bu kadar çabuk kabulene bildim? Önce kendime inkar etmem gerekmiyor muydu?!?!

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin