{32. Bölüm}

14.2K 457 211
                                    

Sabah uyandığımda hala Jungkook'un göğüsünde yatıyordum. Kafamı kaldırıp ona baktığımda hala uyuyordu.
Dudağına küçük bir buse bırakıp hemen yataktan kalktım.

Mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltı hazır olduktan sonra tam Jungkook'u çağırmaya gidiyordum ki Jungkook aşaya iniyordu.

YN: günaydın!

JK: günay.....

YN: niye durdun? Gelsene! Kahvaltı hazırladım.

JK: kahvaltı değilde... ben bu gün senimi yesem?

Diyip beni iyice süzmeye başladı.

YN: ama çok güzel kahvaltı hazırladım.

JK: iyi o zaman önce kahvaltıyı yiyelim sonra ben seni yerim.

YN: ben pijamalarımı değiştirmeyi unutmuşum. Sen kahvaltıya başla ben değiştirip geliyorum.

JK: Yok! Şey yani değiştirme böyle çok iyi!

YN: Jungkook olurmu öyle şey ya.... pijamalarım kirlenir yani o anlamda dedim.

İç ses: çocukla konuşurken salak salak sırıttığının farkındamısın?

YN: ay uyandığında bile bu kadar yakışıklı olmak zorunda değil ama.

JK: efendim canım bir şeymi dedin?

YN: ne diyeceğim ki? Kahvaltı... kahven soğudu.

İç ses: hak veriyorum. Çok yakışıklı. Ama sen böyle sırıtmaya devam edersen kaçıp gider!

YN: üf bi susmadın ya!

JK: aşkım ben zaten....

YN: yok yok! Sana değil! Şey... karnım gurulduyor ona dedim. Sen kahvaltıya geç bende gelicem bir azdan.

İç ses: bu ne ya?! Sen beni ve mideni birmi sanıyorsun? Ben çok daha özelim!

YN: tabi canım tabi sen çok özelsin.

Odama gidip üzerimi değiştirdim.

Aşaya inip kahvaltıya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşaya inip kahvaltıya başladım. Ağızıma önce ekmek, peynir, domates sonrada hıyar tıktım. (diğer adı neydi bunun lan hatırlamıyorum.😅 Türkçem zayıflamış!!! Neyse bu seferlik HIYAR yazalım)

JK: yavaş ye kaçmıyor bir yere.

YN: Juğkoğk ığ ön eğe ağıcığı?

JK: ne diyorsun anlaşılmıyor? Ağızındakileri bitir de konuş.

YN: bu gün diyorum ne yapıcaz?

JK: ne demek ne yapıcaz? Oturucağız hep olduğu gibi. Ha ama istersen... yatak odasında çok güzel fantezilerde yaşaya biliriz.

YN:....

İç ses: MAL MAL BAKMASANA ÇOCUĞA!! EVET DE!!!

YN: olmaz!

İç ses:hay ben senin.....

JK: hayır diyeceğini biliyordum zaten ama şansımı denedim.

Kahvaltımız bittikten sonra masayı toplayıp salona geçtik.

YN: elbise almaya gidelimi?

JK: bir sürü elbise aldım neyine yetmiyor onlar?

YN: ama hepsi çok kısa... yani sen kıskanç bir erkeksin eve misafir falan geldiğinde ben kısa kısa şeyleri giyipte karşılarınamı geçeyim.

JK: doğru ama~ ben orayıda düşündüm. Yani sana uygun bir kaç parça uzun elbiseler falan aldım ama onları sadece misafirlerimiz geldiklerinde giyineceksin.

YN: niye? O zaman bende gideyim senin pantolonlarını, tişörtlerini, gömleklerini falan hepsini makasla keseyim. Nasıl?

JK: kesmene gerek yok. Ben üzerimdekileri çıkartırım karşında çıplak gezerim!

YN: çok sapıttın sen artık.


YN: çok sapıttın sen artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşkın Gücü adlı kitabın 1. Bölümünü paylaştım. Okuyun lütfen🙏🏻

Bu kitabımın yani Acımasız mafya kitabımda 1. Sezonu bittikten sonra ilk aşk son aşk adlı kitabı paylaşıcam.

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin