Eve geldiğimizde çok güzel yemek kokuları geliyordu burnuma... bir dakika! Jungkook hizmetçileri göndermişti... kendiside yemek yapamaz çünkü şimdi geldi benimle beraber.... o zaman..!
YN: benim yerime başka bir kızmı getirdin?
Jungkook sırıtıp bana iyice yaklaştı.
JK: kıskandınmı?
YN: hayır ya sadece ne kadar çabuk bulmuşsun kendine birisini..!
JK: YN peşimde bir sürü kız var. 2 dakika yalnız bıraksan ev kızlarla dolar. Ama merak etme benim gözüm senden başkasını görmüyor!
Jungkook cümlesini bitirdikten sonra dudaklarımı öpmeye başladı. Yavaşça omuzlarından tutup onu ittim. İttiğimde dudaklarımızdan çıkan ses gerçekten çok zevkliydi.
YN: o zaman mutfaktaki kadın kim!?
JK: aşçı.
YN: aşçı? Aş...ç..ı~ aç-açım ben! Ben çok acıktım!! Nolur bir şeyler yiyelim!
Jungkook'u umursamadan hemen mutfağa geçtim. Ve gör düğüm kişi ile donup kalmıştım.
25 yaşlarına yakın bir kadındı. Kısa etek ve göğüs dekoltesi vardı! Ne yani bu sürtüğe benzeyen kadını aşçı olarakmı almış!??! İnanamıyorum!
Artık aşçılıkmı yapıyor yoksa başka bir şeymi orasını ben bilmem ama Jungkook'u bu kadına aska kaptırmam!!
Ellerimi yıkayıp masaya geçtim Jungkook'ta tam karşıma oturdu. Kadın yemekleri getirdi önce bana koydu. Ama koyarken göğüsleri fazlasıyla ortaya çıkıyordu. Sonra Jungkook'a döndü. Jungkook'un tabağını koyarken Jungkook kadının göğüslerine baktı sonrada kadının yüzüne ve sırıtarak önüne döndü.
Bir an bir az bile olsa Jungkook'un bana karşı bir şeyler hiss ettiğini zannetmiştim. Ama az önce Jungkook tüm hayallerimi yerle bir etmişti. Kalbim acıyordu ama bu öyle bir acı değildi. Sanki kalbime hançer sokulmuş gibi. Yada yaranın üzerine tuz dökmek gibi. Boğazım tıkanmıştı yemek yiyecek halim kalmamıştı. Gözlerime bir baskı uluşuyordu dayanamıyordum.
Ayağa kalktım ve tam gidecekken Jungkook konuştu.
JK: nereye? Daha bir şey yemedin. Aç değilmiydin.
YN: sağol sayende yedim yiyeceğim kadar! Tokum!
JK: YN sabah kahvaltı bile etmemiştin! Ne oldu niye yemiyorsun?
YN: aç değilim! Uyumak istiyorum!
Hemen koşarak yukarıya çıktım. Odama girdiğimde kalbimdeki acı on katına çıkmıştı. Ve sonra... yüzümün ıslandığını hiss ettim. Ellerim titriyordu yavaşça elimle ıslak olan yeri elledim. Nasıl olur bu? Ağlıyordum!
Hem üzgün hemde mutluydum. Mutluluğumun nedeni artık kimse bana duygusuzsun diyemezdi! Çünkü ağlayabiliyordum. Üzgünlüğümün nedeni de zaten ortada.
Pijamalarımı giyindim.
Sonrada yatağa girdim. Hala çok açtım ama dayana bilirdim.
Gözlerimi açtım duvarda duran saate baktığımda saat 2:45 ti. Karnım çok acıkmıştı. Zaten her kez şimdiye kadar uyumuştur gidip bir şeyler yerim.
Yataktan kalktım. Odadan dışarıya çıktım tam merdivenlerden inecekken Jungkook'un odasından sesler gelmeye başladı. Bir kadın ve Jungkook'un inlemeleriydi. Gözlerim dolmuştu yine ve yine ağlıyordum bir gecede 2 kere ağlattın beni Jungkook!
Korku ile kapıyı açtığımda Jungkook ve o aşçı yatakta yorganın altında birlikteydiler ve sonrada ben yaşlar içinde olan gözlerim ile bayılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI*
Aventura•Nefret ile başlayan aşk• (Y/N + JJK) !!!DİKKAT HİKAYEDE 18+ YERLER (OLABİLİR)!!!(Yoktur herhalde üç bölümden fazlasını okuyamadım kendimden utandım amk)