{36. Bölüm}

12K 466 66
                                    

Akşam saat 1 de evlerinin önündeydik. Işıklar kapalıydı bizde içeri girdik. Bir kaç odaya girip çıktım Y/N'i bulabilmek için.

Sonunda odalardan birinde bulabilmiştim. Y/N'in yanında o küçük kız uyuyordu. Küçük kız Y/N'a çok benziyordu. Saçları, burnu, dudakları. Kızın Y/N'in kızı olduğu çok belliydi.

Ellerimin titremesini umursamadan elimi Y/N'in başına koydum ve saçlarını öpüp kokladım. Gözlerini açmıştı ve tam bağıracakken elimle ağızını kapattım.

JK: bağırma benim. Jungkook...

Sakinleştiğinde yavaş yavaş gözleri dolmuştu ağızındaki elimi çekip sarıldım. Ama hiç beklemediğim bir şey oldu... beni itti.

JK: g-gerçekten beni hiçmi sevmedin? O mektuptakilerin hepsi doğrumu?

Y/N: ne mektubundan bahsediyorsun? Git burdan seni görmek istemiyorum!

Diğer tarafta yatan küçük kıza baktım sonrada Y/N'a

JK: kendine bir aile kurmuşsun? Çok mutlu bir aile. O Yang denen şerefsiz seni benden dahamı çok seviyor? Sana benden dahamı iyi bakıyor?

Y/N: Jungkook çık burdan seni 1 saniye bile görmeye tahammülüm yok!

JK: söyle ne yaptım ben sana söyle! Deliler gibi sevdim diyemi? Yalnız bırkmadım diyemi? Bir tek bana ait olmanı istedim diyemi?

Y/N: ya eğer gerçekten sevseydin beni Yang'a satmazdın! Eğer gerçekten sevseydin beni sattıktan sonra en azından geri almaya çalışırdın!

JK: ne satmasından bahsediyorsun sen? Y/N ben seni satmadım.

Y/N: çıkıp gidermisin lütfen kızım uyanacak şimdi!

JK: öylemi?... iyi!

Odadan çıkıp Jin ve Tae Hyungu çağırdım diğerleri ise hala biri gelip gidiyormu diye bakınıyorlardı.

JK: Y/N'i kaçırıyoruz hadi!

Jin: lan delirdinmi?

JK: evet delirdim!

J-hope: sesiz!

JK: hadi biz üçümüz giriyoruz. Tae Hyung sen küçük kızı al bizde Jin Hyungla Y/N'i.

Jin: sen kendin kaldıramıyor musun bu kadar kas boşunamı yaptın?

JK: zorluluk çıkartır diye söylüyorum. Bağırır falan.

Jin: iyi hadi girelim!

Üçümüz birlikte içeriye daldığımızda Y/N panikle ayağa kalkmıştı.
Bir elimle kolunu tutum ve diğer ellimle ise ağızını kapattım. Jin Huyung'ta kolundan tutmuştu ve odadan çıktık.

Y/N çok zorluluk çıkartıyordu ama sonunda evden çıkabilmiştik. Y/N'i arabaya bindirdik bende yanına oturdum. Bir kaç saniye sonra Tae Hyung'ta gelmişti. Kucağındaki kızı tam Y/N'in karşısındaki koltuğa bırakacakken Y/N kızı hemen kucağına almıştı.

Gerçekten böyle yapması daha çok sinirlenmeme sebep oluyordu. Diğer üyelerde gelip oturdular ve eve doğru sürmeye başladılar.

Y/N: ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz? Yang bu yaptığınızı öğrenirse önce sizi sonrada....

JK: sonrada? Bir kere o Yang denen pislik piç bize hiç bir bok yapamaz anladınmı?

Y/N: şuna bakın ya! Sen değilmiydin beni ona satan? Şimdide kaçırıyor musun?

JK: Y/N ikide bir şöyle demezmisin artık?! Ben seni hiç kimseye satmadım!

RM: hakkaten ya sen nerden çıkartıyorsun Jungkook'un seni o piçe sattığını?

Y/N: siz ne kadar terbiyesiz olmuşsunuz görmeyeli ya! Bana bakın kızımın yanında böyle konuşursanız çok fena olur!

JK: Y/N seni o adama sattığımı nerden çıkarttın?

Y/N: kendi söyledi! Hem sen taşınmadan önce beni ona vermek istememiş miydin? Sen sadece ben...

Arabada oturan üyelere göz gezdirip sonrada kulağıma yaklaşıp fısıldayarak konuşmaya başladı...

Y/N: ...sen sadece benimle birlikte olmak istemiştin istediğini aldıktan hemen sonrada zaten verdin!

JK: gerçekten şu anlattıklarından hiç bir şey anlayamadım! Eve gidelim güzel güzel konuşuruz....


Hiç bir hikaye yazamıyorum çünkü teyzemler falan evimize geldiler bir haftalığına kalacaklar. Yani cuma günü gidiyorlar. Bende o zamana kadar hikaye yazamıyorum yada paylaşamıyorum. Affedin😭🙏🏻

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin