Yang: aşk ve sen? Ah güldürme beni Jungkook! Sana iki gün müddet veriyorum. O kıza istersen dokunup sahiplene bilirsin ama iki gün sonra benim olucak!
JK: laftan anlamıyorsun sen galiba? Ben ölsem bile Y/N'i sana vermem!
Şimdi çık evimden Y/N duyarsa yanlış anlar. Benden uzklaşmasını istemiyorum.Yang: sana uyarımı yaptım! Gerisi sana kalmış. Ayrıca bir köle ve sen? Hiç yakışmıyor!
JK: çık!
Yang evden çıktıktan sonra YN'in odasına girdim.
YN: o adam kimdi?
JK: bir arkadaşım... YN sana bir şey sorucam. Eğer bir gün biri seni benden alırsa çok üzülürmüsün?
YN: hayır.
JK: n-ne neden?!
YN: ya sen üzüldünmü? Ya tamam tamam şaka yaptım!
JK: böyle şakamı olur! Yüreğim ağızıma geldi!
Gidip yatakta oturmuş olan YN'a sarıldım. Dudaklarımı boynuna bastırdım. Kokusunu iyice içime çektim.
JK: seni asla bırakmıcam! Ne olursa olsun... aşkıma sahip çıkıcam!
Dedikten sonra YN'in boynunu öpmeye başladım.
Y/N'in anlatımı
Jungkook boynumu öpmeye başladı. Hoşuma gidiyordu ama onu durdurmam gerekiyordu. Omuzlarından tutup geriye çektim ama durmuyordu. Diliyle boynumu yalamaya başlayınca korkmuştum.
YN: J-Jungkook... dur! Jungkook yapma! Dur!
Tüm gücümle onu ittim.
JK: ö-özür dilerim.... ben bir an kendimi kaybettim. Ama sende beni anla işte... benim olmanı istiyorum!
YN: Jungkook bu güne kadar senden başka hiç bir erkeğin dudağı dudağıma bile değmedi! Ben tüm ilklerimi beni seven bana değer veren ve benimle evlenicek olan kişiye vermek istiyorum!
JK: tamam işte ben sana değer veriyorum seni seviyorum! Ya geçen gün sana evlenelimi diye soru sordum!
YN: sen beni kullanıyorsun tıpkı diğer kızlar gibi! Benim onlardan başka bir farkım yok senin için!
JK: hayır sen benim için çok değerlisin! Senin için her şeyi yapmaya hazırım!
YN: Jungkook şu anda dinlenmek istiyorum! Lütfen odadan çıkarmısın?!
Jungkook sinirle yataktan kalkıp kapıyı sertçe çarpıp gitmişti.
Yatağa uzanıp gözlerimi kapattım.Uyandığımda havalar kararmıştı. Ayağa kalktım. Ayağımdaki sargılar saçma değilmi? Alt tarafı küçük küçük kesikler kırılmadı ya!
Ayağımdaki sargıları çıkarıp duşa girdim. Yaralarım daha iyidiler. Banyodan çıkıp üzerimi giyindim.
Saçlarımı kurutup taradım. Acıkmıştım ama Jungkookla yemek yenilmez şimdi. Çok sinir etmiştim. Mutfakta bir şeyler atıştırıp çıksam? Evet evet öyle yapıyım.
Aşaya indim Jungkook yemeğini yiyordu. Beni görmemişti. Kaşları çatılmış çok sinirli gözüküyordu. Ama sinirlenince bi göreceksiniz dibiniz düşer! Öyle böyle değil çok şey... yani çok öyle işte..!
Sonunda beni fark etmişti. Öküz gibi gözlerini bana dikmişti. Resmen gözleri ile yiyordu beni!
Ben giderken gözleri ile bedenimi takip ediyordu.Mutfağa girdim. Lamada burdaydı. Ay pardon ağızım kaydı Lima diyecektim(!)
Kendime birşeyler hazırladım.
Mutfaktaki masaya oturup yemeğimi yemeye başladım.Lima: öğrendiğim kadarıyla sen buranın kölesiymişsin!
YN: ne diyorsun sen ya?
Lima: ama tabi her kölenin bir sonu var! Seninde sonun geldi!
YN: neden bahsediyorsun?!
Lima: bu gün Jungkook ve Yang bey konuşurlarken duydum. Jungkook seni Yang beye vericek! Yang beyde seni sikip artık öldürürmü yoksa başka birisine mi satar bilemem!
YN: yalan söyleme!
Lima: ister inan ister inanma bebeğim! Ama Yang bey Jungkook'a seni becerip sonra Yang beye vermesini istedi. Yani Jungkook seni sikip Yang beye Yang beyde seni sikip başka birine vericek! Sürtük olucaksın!
YN: kendinden uydurma!
Lima: istersen gidip sorabilirsin!
Yalan söylüyor diyecem ama o zaman neden Jungkook bu gün o adamla konuştuktan hemen sonra benimle ilişkiye girmeye çalıştı?
Ve bana "Eğer bir gün biri seni benden alırsa çok üzülürmüsün?" Diye sormuştu.İnanamıyorum resmen ben ona ilkimi sevdiğim sevildiğim birine vermek istiyorum dedikçe o beni sürtük yerine koyuyor!
Sabah okula gittiğimde sınıfımızdaki bir kız sürekli "komşularımız dün gece çok eğlendiler" diyip duruyordu. İlk başta anlamıyordum çünkü isviçrece söylüyordu. Ama sonra sürekli tekrar edince anladım. ㅋㅋㅋ
Sonra eve geldim telefona baktım gece saat 12 de gurupta şöyle bir şey yazmış. "saat oniki buçuk ve yan komşuların sikişme sesleri geliyor" öldüm gülmekten!ㅋㅋㅋ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI*
Aventure•Nefret ile başlayan aşk• (Y/N + JJK) !!!DİKKAT HİKAYEDE 18+ YERLER (OLABİLİR)!!!(Yoktur herhalde üç bölümden fazlasını okuyamadım kendimden utandım amk)