{25. Bölüm}

16K 623 278
                                    

Banyodan çıkıp üzerimi giyindim.

Aşaya indim ve kahvaltı masasına oturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşaya indim ve kahvaltı masasına oturdum. Jungkook'ta hazırlanmıştı bir yeremi gidecek sabah sabah anlayamadım?

JUNGKOOK'un anlatımı
YN beni odasından attıktan sonra kendi odama gidip hazırlanmaya başladım. Başka bir eve taşınıcam Yang yarın yine gelecek ve YN'i vermeye hiç niyetim yok!

Hazırlandıktan sonra aşaya inmeye başladım. Dün gece Lima'yıda kovdum şimdi kim yapıcak kahvaltıyı?

Aşaya indiğimde kahvaltı hazırdı. Mutfaktan Lima'nın çıktığını görünce nedense hiç şaşırmamıştım.

JK: ben seni dün gece kovmamış mıydım?

Lima: lütfen Jungkook bey son bir şans verin bana!

JK: bu gün zaten taşınıyorum! Ordada sana gerek kalmıcak hizmetçi buldum tabi ikide aşçıda!

Lima: nasıl yani? Nereye taşınıyorsunuz?

JK: sen benden hesapmı soruyorsun?
Her neyse sende eşyaları topla.

Gidip yerime oturdum tam o sıradada YN gelmişti. Yerine oturdu ve yemeye başladı.

JK: yavaşş boğulucaksın!

YN: ımğmğım

Gülümseyerek tatlılığına bakıyordum çok şirin.

JK: YN eşyalarını topla taşınıyoruz!

Ağızındakileri zar zor bitirip konuştu.

YN: gerçektenmi?! Ay sonunda! Yoruldum artık 3 kat yukarı aşağı inmekten! Nolur ev 1 katlı de!

JK: maalesef...2 katlı.

YN: tamam bu da iyi en azında 3 katlı değil! Ne zaman taşınıyoruz?

JK: bu gün! Hatta kahvaltıdan sonra valizleri alıp gidiyoruz!

YN: iyide benim eşyalarım ve valizim yok!

JK: e o zama odandaki koca dolabın içi boşmu?

YN: iyide o elbiseler benim değilki?!

JK: YN kafanı bir yeremi çarptın? O zaman o elbiseler kimin?

YN: senin eski sevgililerinin olabilir! Ben kendime ait olanlarını istiyorum!

JK: hayatım onların hepsini ben senin geldiğin gün almıştım! Ayrıca ben evime sevgililerimi getirmedim bile! Hatta benim hiç sevgilim olmamıştı daha önce!

YN: ya bırak ya! Yakışıklısın, zenginsin, her şeyin var ve mafyasın! Nasıl olurda sevgilin olmaz? Benim bile 5 yaşındayken erkek arkadaşım olmuştu!

JK: adı ne? Adresini söyle! Yurt dışındamı? Burdamı? Çokmu yakışıklı? Bence beni geçemez ben daha yakışıklıyım! Telefon numarasını biliyormusun? Bana bak eğer onunla daha önce öpüştüysen varya... sana kıyamadığım için onun dudaklarını yırtarım!.....

YN: SUS! Sus sus sus! Ya ta 5 yaşımdaydım! Nerden bileyim şimdi nerde ne yapıyor! Ayrıca sana bunu daha öncede söylemiştim... ben ilk defa seninle öpüştüm! S-senin ilk öpüşmen kiminleydi?

İşte şimdi yandım kız benim geçmişimi öğrenirse bir daha ne ben onun nede o benim yüzümü görür! Ama yalan söylersemde bir gün gerçekleri öğrenip daha köyü şeyler olabilir. En iyisi gerçekleri söylemek.

JK: ben... YN ben yani nasıl anlatıcağımı bilmiyorum ama... bu anlattıklarımdan sonra beni bırakmandan korkuyorum!

YN: a-anlat!

Y/N'in anlatımı
Jungkook gözlerime bakmıyordu başını öne eğilmiş parmaklarıyla oynuyordu sanki çok kötü bir şey yapmış gibi.

JK: ben 14 yaşımda... kızlarla ilişkiye girmeye başladım... y-yani sayamıcağım kadar çok kızla birlikte oldum. İlk öpücüğümü bile hatırlamıyorum! Ama seni tanıdıktan sonra... yapamadım. Aklımda kalbimde hep sen vardın... halada varsın! Biliyorum her kadın sevdiği erkeğin ilk öpücüğü olmak ister... ama ben senin kadar temiz değilim!

Gözlerimdeki yaşları durduramamıştım. Akıp gidiyorlardı.

JK: şimdi diyorumki keşke zamanı geriye alabilsem! Sen benim kalbimdeki karanlığı aydınlatan güneşimsin! Ben ilk defa senin sayende güneşin güzelliğini gördüm... nolur hep yanımda kalmanı istiyorum!

Yazar duygusallıktan anlamıyor! Duygusal yazmaya çalışıyorum ama...sonuç ortada. Kimseyi ağlatamadık! Gerçeği kim ağladı kim güldü göremiyom ama...
BOL BOL YORUM YAPARSINIZ!

ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI* Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin