Y/N'in anlatımı
Jungkook'un odasından çıktıktan sonra kendi odamı bulmam zor olmamıştı. Hemen odama girdim. Neden bıraktıki beni? Önce odaya çıkarıp üzerime atlıyor sonrada gitmemi istiyor!Ama bıraktığı için mutlu olmam gerekiyor. Bana tacizde bulunabilirdi. Kötü anılar yaşatabilirdi. Neden bana karşı böyle? Bir iyi bir kötü. Nasıl biri olduğunu bilmem gerekiyorki ona göre nasıl davranıcağımı bileyim!
İç ses: Jungkook'un nasıl biri olduğu ap açık ortada tatlım ama sen anlamıyorsun!
YN: nasıl biriymiş pardon?
İç ses: kötü biri! Ama sana karşı gelemiyor. Çünkü sana aşık! Yani diğerlerine kötü sana iyi davranıyor.
YN: ya bırak ya! Alt tarafı beni taciz etmekten vazgeçti diye bana aşık olmuşmu oluyor? Ayrıca aşık olsaydı taciz ederdi bence!
İç ses: gerçekten bazenleri geri zekalı olduğunu düşünüyorum! Ya salak! Eğer biri başka birine gerçekten aşık olsa ona istemediği bir şeyi yaşatmaz! Jungkook'ta önce seni becericekti ama sonra vaz geçti neden? Çünkü sen ona yalvardın! "Noluy noluy bıyak beni" dediğin için vazgeçti.
YN: üff çok konuşma! Ayrıca ben öyle bir şey demedim!
İç ses: off yalnız varya! O gömleği çıkardığında eridim resmen! O kasları yapabilmek için neler neler yapmıştır bu varya!
YN: salak! terbiyesiz! Fesat şey! Sen o anda beni düşünüceğine kaslarınımı gözetledin?!
İç ses: sanki sen bakmadın!
YN: ya bakmadım!
JK: neye bakmadın?
O kadar iç sesimle kavgaya dalmıştımki kapının açıldığını bile fark etmemiştim.
YN: şeye bakmadım.... neye bakmadım?
JK: YN sen neden kendi kendine konuşuyorsun?
YN: ..... ya sen dışarı çıksana üstümü değiştiricem!
JK: bunları zaten 3-4 saat önce giyinmedinmi?
YN: b-belki sen bana dokunduktan sonra tiksindim! Banyo yapıcam!
JK: YN doğru düzgün konuş! Ben sana dokunmadım bile!
YN: ya a-ama nefesin boynuma deydi!
JK: ya diğer kızlar benimle ilişkiye girebilmek için sıraya giriyorlar se....
YN: ben o sürtüklere benzemem!
JK: evet.... sen o sürtüklere benzemiyorsun!
Jungkook yanağımdan makas alarak sırıta sırıta odadan çıktı. Bende ona banyo yapıcağımı söylediğim için yapmak zorunda kalmıştım. Ama şu anda hiç havamda değildim. Yatağa girip bir az uyudum.
YN: yuh ne zaman saat 17:00 oldu?
Banyoya girdim ve duş aldım sonrada üzerimi giyindim.YN: ay~ acaba kısa şeyler giyinmesemi? Ya yine bir şey yaparsa?
Ben öylece durmuş ne giyiniceğimi düşünürken kapı açıldı.
JK: YN ben.......
Jungkook'un beni görmesi ile söyleyeceği şey yarım kalmıştı.
YN: ne diyecektin?
JK: ben- ben bir yere gidiyorum. Sen nereye böyle giyinmiş?!
YN: h-hiç elbiseleri deniyordum! Başka işim yok ki!
JK: tmm.
Diyip odadan çıktı.
JUNGKOOK'un anlatımı
Gerçekten bu kız beni delirtmeyi başarıyor. O giyindiği etekle o kadar etkilici olmuştu ki..... söyleyecek bir şey bulamamıştım.Aslında bende bara gidecektim. Belki küçük Jungkook'u indirecek birilerini bulurum. Ne güzel ya! YN kaldırsın başkaları indirsin!
Bara geldiğimde direk odaya götürebileceğim bir kız arıyordum. Yanıma iki kız geldi ama onlara pek güvenim yoktu bir birlerini itiyorlardı.
O sırada bana bakan bir kız gördüm. Hiç düşünmeden yanına gittim kolundan tutup boş bir odaya soktum.Kız: hım~ çok hızlısın! Seni bu kadar çabuk kendime çekebileceğimi düşünememiştim! Ee başlayalımı!?
Kıza yaklaştım elimi sırtına koyup fermuarını indirdim. Ama bunu yaparken ellerim titriyordu. Daha önce böyle olmamıştı! Ne oluyor?
Fermuarını indirdiğimde kız elbisesini çıkarıp bir kenara attı.
Tişörtümü çıkarıp bir kenara attım ve kızı yatağa ittim. Bende üzerine çıktığımda YN ile bu sabah yaşadıklarımız aklıma geldi. Aynı pozisyondaydık.Kız dudaklarıma yapıştı. Gözlerim açıktı ve karşılık veremiyordum. Aklıma hep YN ile yaşadıklarımız geliyordu.
Flashback
YN: ben o sürtüklere benzemem!JK: evet.... sen o sürtüklere benzemiyorsun!
*****
YN: ya bakmadım!JK: neye bakmadın?
YN: şeye bakmadım.... neye bakmadım?
JK: YN sen neden kendi kendine konuşuyorsun?
YN: ..... ya sen dışarı çıksana üstümü değiştiricem!
*****
JK: YN ben.......YN: ne diyecektin?
JK: ben- ben bir yere gidiyorum. Sen nereye böyle giyinmiş?!
YN: h-hiç elbiseleri deniyordum! Başka işim yok ki!
Flashback end
Kız dudaklarımdan ayrılmadan pantolonumun düğmesini açıcakken onu durdurdum. Bir duvara yaklaştım ve yumruk atmaya başladım!
JK: KAHRETSİN Y/N!!! KAHRETSİN!!! AKLIMDAN ÇIKMIYORSUN!!! SANA KIYAMIYORUM!!!
Kız: dur elini yaraladın! Ayrıca YN kim?!
JK: sana hesapmı vericem ben ya! Sevdiğim kız! Aşık olduğum kız! Kılına zarar gelmesini istemediğim tek insan anladınmı??!!
Kız: madem onu bu kadar seviyordun neden beni buraya getirdin?! Başladığın işi bitiriceksin anladınmı?!
JK: tabi iki başladığım işi bitiricem!
Kız: hah şöyle!
Belimdeki silahı çıkarıp kızı vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA JJK/ *TAMAMLANDI*
Aventure•Nefret ile başlayan aşk• (Y/N + JJK) !!!DİKKAT HİKAYEDE 18+ YERLER (OLABİLİR)!!!(Yoktur herhalde üç bölümden fazlasını okuyamadım kendimden utandım amk)