22.BÖLÜM

37K 2.4K 245
                                    

TİMUR

Cennet neredeydi bilir misiniz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cennet neredeydi bilir misiniz?

Cennet onun gülen gözleriydi.

Cennet onun kokusundaydı...

Cennet onun tatlı sözlerindeydi...

Cennet onun her bakışındaydı...

Cennet onun her dokunuşunda,her sözünde ama en önemlisi sevgi dolu yüreğindeydi.

Ve bu kadın benimdi...

Her şeyi ile bana aitti...

Ve ben onun kocası olmaktan gurur,sevdiği adam olmaktan onur duyuyordum...

İçime sığmayan ve hiç bir zaman sığdıramayacağım düşüncelerimden çıkarak çıplak vücudunu bedenime yaslayıp uzun,simsiyah bir şelale gibi sırtını kaplayan saçlarından öptüm.Göğüs uçları parmaklarımın arasında şekilden şekile girerken kumaş parçaları ile kaplı bedenimi aramız da mesafe kalmayacak şekilde bedenine dayayıp usul usul,onu ne kadar çok sevdiğimi anlasın diye konuşmaya başladım.

"Sırtına değen saçtan,başını koyduğun yastıktan,tenine değen yataktan,normalde benim kollarımın sarması gereken bedenini kahrolası kumaş parçaları sardığı için deli gibi kıskanıyorum seni.Söyle bana güzelim bu normal mi yoksa delilik mi?"

Sözlerim bittikten sonra saçlarını ellerimde topladım ve açıkta kalan ensesine dudaklarımı değdirdim.Fazla ileri gidemezdim çünkü yeterince geç kalmıştık fakat ona gece olacaklar hakkında vaatler sunabilirdim.

"Sorumun cevabını alamadım güzelim?"

Göğsünde dolanan ellerimi tüm kıvraklığı ile beline doğru indirdim ve sessizliğine dayanamayıp belinden destek alarak dakikalarca mahrum kaldığım o güzel yüzünü kendime çevirdim.

Güzel yüzünü görmenin heyecanı soldu önce kalbimde.Sonra gülümsemem dudaklarımda asılı kaldı.Neden,niçin soruları beynime hançer misali saplanırken,usulca ellerimi yüzüne götürüp,başparmaklarımla akan göz yaşlarını sildim.

"Sana karşı bir hatamı yaptım.Canını mı yaktım Feridem.Neden ağlıyorsun,neden benim yüreğimin yanacağını bile bile akıtıyorsun göz yaşlarını?"

Gözlerim gözlerinden bir kaç söz dilenirken o hiç beklemediğim bir hareket yapıp,çıplak olmasına aldırmadan kollarını belime dolayarak başını göğsüme yaslamıştı.

İkimizde sessizdik lakin bunun bizim için bir önemi yoktu.Çünkü sevmenin dili yoktu.İki yürek bir birine misafir oldumu dil lal olur,sevgi sessiz çığlıklar atarak kavuşurdu.

"Hani sen benden cevap bekliyorsun ya iyi dinle o zaman.Ben seninle öğrendim sevmenin ne demek olduğunu.Gözlerim gözlerine her değdiğinde yüreğim fırtınaya tutulmuş bir deniz gibi oradan oraya çarparken anladım ben sevilmenin ne denli güzel bir duygu olduğunu.Kapıma her geldiğinde gerçek olmasını dilediğim,ama ağzım yandığı için dilemeye bile utandığım duamdin sen.Bana her dokunuşunda kadınlığımı hissettiren,her sözünde gururumu okşayıp beni yücelten bir eşe sahipken şimdi kalkmış bana cevabını bilmediğim sorular soruyorsun.Normal mi delilik mi bilmiyorum lakin bildiğim bir şey varsa oda seni sevdiğimdir.Dilerim ki Allah'dan o gözlerin bana hep sevgiyle baksın"

FERİDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin