you smell like vanilia and i'm addicted to it

766 74 121
                                    

crueltysvictim: Güzel kokunu seviyorum, Armin.

crueltysvictim: Beni mutlu ediyor.

crueltysvictim: Vanilya kokman çok garip ve aynı zamanda hoş.

crueltysvictim: Aptal aptal kıkırdıyorum. Ve aynı zamanda saatlerce ağlamak istiyorum.

crueltysvictim: Bugün yumuşak ve tanıdık bir vanilya çiçeği değil, acı ve sert sigara kokuyordun.

crueltysvictim: Daha önce içmiyordun, değil mi?

crueltysvictim: Neden başladın?

crueltysvictim: Yoksa ailen ile mi konuştun? Sana ne söylediler?

despairofocean: Gerçekten günlerdir sadece siktir olup gitmeni bekliyorum ama bu oyun sana çok eğlenceli gelmiş olmalı.

crueltysvictim: Seni bu kadar üzmelerine izin verme, Armin. Bu senin hayatın ve hiç kimseye hesap vermek zorunda değilsin.

despairofocean: Dedi benim hakkımda hiçbir halt bilmeyen kimliği belirsiz dram kraliçesi.

crueltysvictim: Seni, senden daha iyi tanıyorum.

despairofocean: Eğer karşıma çıkarsan yapacağım ilk şey suratına kahkaha atmak olacak.

crueltysvictim: Yüksek potansiyeli olan, dahi ablan kimsenin haberi olmadan evlendikten ve kaçıp gittikten sonra bütün ailenin gözleri sana dikildi. "Sakın bizi utandırma, başını dik tut, asla ablan kadar iyi olamayacaksın ama elimizdekiyle yetinmek zorundayız, senden utanıyorum, hareketlerine dikkat et, tüm dikkatini derslerine ver, aptal arkadaşlar edinme."

crueltysvictim: Senin bütün özgüvenini, yaşama dair sevdiğin her şeyi elinden aldılar.

crueltysvictim: Şimdi kalbinde sadece öfke ve nefret var, değil mi?

despairofocean: pajsoakxpawkcps

despairofocean: Kalbimde olan tek şey, benim dram kraliçem, bir an önce aşık olacak daha işsiz birini bulmanıza dair umutlarımdır.

despairofocean: İzninizle kendi esprime güleceğim.

despairofocean: WAOAKDJAODKQCKAPLCW

crueltysvictim: Umarım bir daha asla sigara, o eşsiz vanilya kokunu gölgelemez, Armin.

crueltysvictim: Ve umarım bir daha asla gözyaşı dökmezsin.

seen at 11.02 p.m.

rewrite the stars Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin