crueltysvictim: Annie'ye hastalandığını söyleyip senin adına özür diledim.
crueltysvictim: Armin...
despairofocean: Sana en başından beri kaybolmanı söylüyorum.
despairofocean: Babam haklıydı. Sen sadece dikkatimi dağıtıyorsun. Derslerime odaklanmam gerekiyor, senin gibi aptal anonlarla uğraşacak zamanım yok.
crueltysvictim: Neden o adamı dinliyorsun?
crueltysvictim: Ailen seni her geçen gün öldürüyor, Armin.
crueltysvictim: Bunu görmek ne kadar canımı acıtıyor bilemezsin.
despairofocean: Beni evden çıkarken yakaladığında suratıma attığı tokat kadar acıtamaz sanırım.
crueltysvictim: Onları dinleyerek hayatını harcıyorsun, Armin. Mutluluğunu elinden alıyorlar.
crueltysvictim: Derslerinin ne kadar iyi olduğunu biliyorum, herkes bu konuda sana hayranlıkla bakıyor.
crueltysvictim: Ailen hiçbir şeyle yetinmeyecek. Sen kendini gün geçtikçe daha da yıpratacaksın sadece.
crueltysvictim: Tek istediğim mutlu olman.
crueltysvictim: Bu şekilde ölüp gitmene izin veremem. Seni kurtarabilecekken kaybedemem.
despairofocean: Eğer sen benden uzak dursaydın, bugün şiş bir yanakla gezmek zorunda kalmazdım.
despairofocean: Siktir ol git.
crueltysvictim: Her şey farklı olsaydı, ailenin karşısında durur ve seni korumak için her şeyi yapardım.
crueltysvictim: Ama elimden hiçbir şey gelmiyor.
crueltysvictim: Dünya çok acımasız Armin.
crueltysvictim: Onu güzelleştiren tek şey sensin.
despairofocean: Bu cicili sözler beni daha iyi hissettirmiyor, bilgin olsun.
despairofocean: Gidip bir köşede ağlayabilirsin, umurumda değil.
crueltysvictim: Burada boş boş oturup, sana hayatta başarılar dilemeyeceğim.
crueltysvictim: Benim neler yapabileceğimi bilmiyorsun.
crueltysvictim: İstediğim her şeyi elde ettim.
crueltysvictim: Senin mutluluğunu da kazanabilirim.
despairofocean: "Her şeyi elde etmek" için, dilekleri gerçekleştiren sihirli bir lamban varsa, ona benden selam söyle.
despairofocean: Mümkünse şu son sınavlarda bana bir power-up versin, daha fazla dayak yemek istemiyorum da.
seen at 11.11 p.m.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rewrite the stars
Fanfictioncrueltysvictim: Neden yıldızları tekrar yazmıyoruz, Armin? crueltysvictim: Bu sayede benim olabilirdin. // ! : angst ! : selfharm ! : bad habbits 290719 ~ 270819