stop killing yourself, i can't overcome it

858 71 60
                                    

crueltysvictim: Armin

crueltysvictim: Aman Tanrım.

crueltysvictim: Kolların

crueltysvictim: Ne yaptın sen?

despairofocean: Pardon?

crueltysvictim: Nasıl bu kadar kör olabildim?

crueltysvictim: Her zaman uzun kollu şeyler giyiyordun.

crueltysvictim: Hırkanı çıkardığını bir kere bile görmedim.

crueltysvictim: Beden dersinde öğretmen sana basket atamadığın için bağırıyordu. Çok güçsüz olduğunu, topu bile düzgün tutamadığı söylediğini duydum.

crueltysvictim: Öğlen kimse yokken spor salonuna gittin. Hırkanı bir kenara fırlattın ve bütün tenefüs faul çizgisinden basket atmaya çalıştın.

crueltysvictim: Kollarındaki izleri gördüm, Armin.

crueltysvictim: Bileğinden dirseğine kadar.

despairofocean: Beni takip etmeye devam edersen herkese attığın mesajları gösteririm. Çocukça olup olmaması umurumda değil. O kadar sinir bozucusun ki.

crueltysvictim: O kesikleri neden açtığını biliyorum.

crueltysvictim: Güzel, beyaz tenine yetersiz olduğun düşüncesi yüzünden cezalar veriyorsun.

crueltysvictim: Onları gördüğümde oturup çığlık atmak istedim.

crueltysvictim: Sana koşup bütün o izleri tek tek öpmeyi, her şeyin iyi olacağını söylemek istedim. Ben yanında olsaydım seni bütün o boktan şeylerden korur, kendini sevmeni sağlardım.

crueltysvictim: Yapamayacak olmak canımı o kadar çok yakıyor ki.

crueltysvictim: Sana yalvarırım, sevdiğin insanları düşün.  Bunu yapma. Kendine zarar verme.

crueltysvictim: Ailenden nefret ettiğini biliyorum ama en azından sana değer verenler olduğunu hatırla.

despairofocean: awshjajdkajdka

despairofocean: Eren'den başka tek bir kişi say ve gülme krizine gireceğim.

crueltysvictim: Ben varım, Armin.

despairofocean: AJDQOKDAPKDLAKDOW

despairofocean has left the chatroom.

crueltysvictim: Ve ne olursa olsun, bütün gözyaşlarını senin için sileceğim.

send at 10.27 p.m.

rewrite the stars Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin