Jungkook P.O.V
Cahaya Matahari Menyilau Dimata Jungkook Membuatkan Jungkook Terbangun Dari Tidurnya.
Jungkook Mengosok Matanya Lalu Bangun Dari Baringnya.
Tiba-Tiba Jungkook Teringatkan Junghwa. Membuatkan Jungkook Kembali Sedih.
"Kenapa Awak Tinggalkan Saya. Saya Tau Saya Selalu Pukul Awak. Tapi Jangan Buat Macam Ni. Hati Saya Tersiksa Tau Tak.." Batin Jungkook
"Aku Kena Kuat. Betul Kata V Aku Kena Kuat..." Jungkook Bangun Dari Katilnya Dan Mengambil Tuala Lalu Memasuki Bilik Airnya.
Setelah Selesai Mandi Dan Memakai Baju. Jungkook Menuruni Tangga Dan Menghampiri Meja Makan Yang Ada Chingunya Di Dapur.
Dah Jom Makan... Ajak Jin Sambil Meletakkan Pinggan Berisi Sarapan.
Jungkook. Kau Kena Kuat Tau... Ucap Rapmon Sambil Memegang Baju Jungkook. Dan Jungkook Membalas Dengan Anggukkan.
Setelah Selesai Sarapan Jungkook Menghampiri Jin Sedang Membasuh Pinggan.
"Jin Hyung. Boleh Tak Jungkook Tinggal Dekat Sini?"
Ish. Mestilah Boleh... Kitakan Chingu... Ucap Jin Sambil Membasuh Pinggan.
"Bukan Apa. Kalau Jungkook Dekat Rumah Jungkook. Jungkook Akan Teringatkan Junghwa. Dimana Junghwa Dipukulnya. Dimana Jungkook Menghina Junghwa. Jungkook Merasa Menyesal Sangat... Jungkook Tak Sanggup Ingatkan Kejadian Yang Jungkook Menghantam Kepalanya Apabila Jungkook Dapat Tahu Yang Junghwa Mengandung. Jungkook Tak Sanggup. Jungkook Menyesal Sangat..." Jungkook Mengelap Air Matanya.
Jin Hanya Mendengarkan Luahan Hati Jungkook Yang Amat Menyesal.
Sudahlah Jungkook.Benda Dah Jadi. Nak Buat Macam Mana... Ucap Jin
"Tapi Jungkook Nak Pergi Rumah Jungkook Sebab Nak Ambik Baju..."
Okey... Aku Suka Kau Tinggal Dengan Kitaorang... Ucap Jin
"Terima Kasih Hyung. Kerana Sudah Benarkan Jungkook Tinggal Sini..."
Tak Payah Nak Terima Kasih... Kitaorang Iklas Tolong Kau Jungkook. Ucap Jin Dan Jungkook Membalas Dengan Anggukkan.
Sebelum Junghwa Pergi Ke Amerika. Junghwa Pernah Cakap Dengan Kitaorang Dia Suruh Kitaorang Jagakan Jungkook. Ucap Jin Sambil Mengelap Pinggan Yang Sudah Dibasuhnya.
"Junghwa Baik Sangat. Dialah Wanita Paling Baik Yang Pernah Jungkook Kenal... Dia Sangat Indah Bagi Jungkook. Tapi Sekarang Dia Dah Tinggalkan Jungkook Kerana Ego Jungkook Dia Dah Tinggalkan Jungkook..."
Dah Jangan Nak Ingatkan Itu. Nanti Kau Tambah Sedih... Ucap Jin
"Okeylah Hyung. Jungkook Nak Pergi Kerumah Jungkook Untuk Ambik Baju Bersama V."
Okey... Hati-Hati Di Jalan... Ucap Jin Dan Jungkook Membalas Dengan Anggukkan.
Jungkook Menghampiri V Yang Berada Diruang Tamu Sambil Menonton TV Bersama Chingunya.
"V. Boleh Tak Temani Aku Ke Rumah Aku. Sebab Aku Nak Ambik Baju Aku."
Okey... Ucap V Lalu Bangun Dari Sofa Dan Mengambil Kunci Kereta. Dan Keluar Dari Rumahnya Dan Diikuti Jungkook.
V Masuk Didalam Keretanya Dan Jungkook Juga Masuk Kedalam Kereta V.
Junghwa P.O.V
Kini Junghwa Menuruni Tangga.
Dan Menghampiri Meja Dapur.Kwangmin Sedang Menghidangkan Makanan.
"Ini Awak Masak Ke?"
Tak Delah. Saya Beli. Saya Mana Pandai Masak... Ucap Kwangmin Sambil Meletakkan Pinggan Diatas Meja Dapur.
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]
FantasyAppa Aku Nak Bayar Hutang Judi Tapi. Appa Tak Punya Duit Untuk Bayar Hutang Itu Dan Akhirnya. Appa Aku Jual Aku Dekat Seseorang Pemuda Yang Kaya Dan Aku Kawin Dengan Seseorang Pemuda Itu Dan Aku Dijadikan Isteri Simpanan Dia Apabila Dia Dapat T...