"A-Apa?? Ja-Jadi Kaulah Yang Penyebabkan Jungkook Kemalangan..."
Yelah... ucap Habin Santai.
"SEBENARNYA KAU NAK APA HAH!!! KENAPA KAU SANGGUP BUAT MACAM TU!!! SEBAB KAULAH JUNGKOOK KEMALANGAN DAN HILANG INGATAN!!!!" Junghwa Meninggikan Suaranya.
Wow... Tikus Dah Pandai Melawan Kuching... Hebat... Hebat. Ucap Habin Sambil Menepuk Tangannya.
Junghwa Memandang Habin dengan Marah.
Lalu Menampar Pipi Habin Membuatkan Habin Terkejut Lalu Memegang Pipinya yang Memerah Akibat ulah Junghwa.
Lalu Habin Memandang Junghwa Dengan Marah.
Jungkook P.O.V
Jungkook Sedang Memain Telefonnya.
Tiba-tiba Pintu Terbuka Memperlihatkan Anak Kecik Yang Membuka Pintu Itu.
Jungkook Memandang Jungi Yang Sedang Menghampirinya.
"Hai Jungi..." Jungkook Meletakkan Telefonnya Disebelahnya.
Jungi Menunjukkan Muka Sedihnya. Membuatkan Jungkook Ingin Sekali Mencubit Pipi Gebu Jungi Kerana Comel Sangat.
"Kenapa Ni? Muka Monyok Je..."
Ahjussi. Jungi Nak Jumpa Dengan Eomma... Ucap Jungi Sambil Memandang Jungkook.
"Owh... Nak Jumpa Dengan Eomma Jungi. Tapi Nanti Halmeoni Marah Pulak..."
Tapi ahjussi. Jungi Lindu Dengan Eomma... Kenapa Halmeoni Halau Eomma Jungi. Tadi elok Je Tak De Malah-Malah Eomma... tapi Kenapa Sekarang Halmeoni Malah-Malah Eomma... Ucap Jungi Mengemaskan Sekali.
"Jungi. Kenapa Kamu Sangat Comel?" Jungkook Tersenyum Ke Jungi Setelah Bercakap.
Sebab Eomma Jungi Cantik... Ucap Jungi Membuatkan Jungkook Tersenyum Tipis.
Memang Jungkook Akui Kalau Junghwa Memang Cantik. Dan Baik.
Tapi Sebenarnya Siapa Junghwa. Bila Dia Memandang Junghwa Dia Macam Pernah Nampak Junghwa.
Tiba-tiba Kepala Jungkook Sakit.
"Akh!" Jungkook Memegang Kepalanya.
Ahjussi. Ahjussi Kenapa?? Tanya Jungi Sambil Mememang Jungkook.
"Ahjussi Tak Apa-apa..."
Tapi Kenapa Ahjussi Pegang Kepala Ahjussi. Mungkin Jungi Kacau Ahjussi Kot. Ucap Jungi
"Mana Adelah... Jungi Tak Kacau Pun..." Jungkook Merasa Tekaknya Kering Membuatkan Jungkook Turun Dari Katilnya Mau Ke Dapur Dibawah.
Ahjussi Nak Pergi Mana?? Ahjussi Sakitlah... Jangan Kemana-mana Ahjussi... Ucap Jungi Sambil Memegang Tangan Kiri Jungkook. Dan Tangan Kanan Jungkook Memegang Kepalanya.
"Jungi Janganlah Risau. Ahjussi Okeylah..."
Baru Satu Langkah. Kaki Kanan Jungkook Tersandung Dengan Kaki Kirinya Sendiri Membuatkan Jungkook Terjatuh Dan Kepalanya Terhantuk Ke Lantai.
Jungi Terkejut.
Ahjussi! Ahjussi Kenapa... Ahjussi Bangun... Ucap Jungi Sambil Mengguncang Tubuh Jungkook Yang sudah Terbaring Ke Lantai.
Jungi Keluar Dari Bilik Jungkook lalu Jungi Menuruni Tangga. Dan Menghampiri Jin Berada Di Dapur Yang Mau Masak. Jin Baru Je Balik Dari Minimarket Sebab Beli Barang Dapur.
Ahjussi... Ahjussi Jungkook Jatuh Lepastu Ahjussi Jungkook Pengsan... Ucap Jungi Ke Jin Yang Mau Masak Tiba-tiba Terkejut Dengan Ucapan Jungi.
Betul Ke Jungi. Sekarang Jungkook Ahjussi Dekat Mana?? tanya Jin Risau.
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]
FantasyAppa Aku Nak Bayar Hutang Judi Tapi. Appa Tak Punya Duit Untuk Bayar Hutang Itu Dan Akhirnya. Appa Aku Jual Aku Dekat Seseorang Pemuda Yang Kaya Dan Aku Kawin Dengan Seseorang Pemuda Itu Dan Aku Dijadikan Isteri Simpanan Dia Apabila Dia Dapat T...