Ep.29

801 35 2
                                    

Jungkook P.O.V

Kini Jungkook Berada Disungai Han.

Jungkook Ingin Menenangkan Dirinya Di Sungai Han.

Kerana Disungai Han Pemandangannya Indah Dan Membuatkan Jungkook Tenang.

"Andai Junghwa. Dan Anakku Bersama Aku. Mungkin Aku Akan Gembira. Aku Akan Bawak Mereka Ditempat Ini. Aku Akan Gembirakan Mereka. Aku Akan Bahagiakan Mereka... Aku Takkan Sia-sia Mereka. Aku Berharap Junghwa Akan Maafkan Aku..." Batin Jungkook.

Tiba-tiba Ada Tangan Seorang Langsung Memeluk Pinggangku Dari Belakang Membuatkan Jungkook Terkejut.

Oppa... Chagi Rindu Oppa... Ucap Seorang Yeoja Yang Memeluk Pinggang Jungkook Dari Belakang.

Jungkook Sudah Tau Siapa Yang Memeluknya Dari Belakang.

Walaupun Yeoja Itu Berada Dibelakangnya Jungkook Dapat Tau yeoja Itu Siapa. Suaranya Jungkook Sudah Tau Siapa Yeoja Itu.

"Lepaslah Habin... Kita Sudah Lamalah Putus." Jungkook Menarik Tangan Habin Supaya Melepaskan Pinggangnya.

Dan Akhirnya Tangan Habin Melepaskan Pinggang Jungkook.

Oppa Ni Jahatlah... Ucap Habin Dengan Suara Manja.

"Hish! Gelilah Aku Dengar Kau Panggil Aku Dengan Sebutan Oppa. Kau Tak Layaklah Panggil Aku Dengan Sebutan tu." Jungkook Memandang Sungai Han.

Tapi Dulu Awak Tak Geli Pun Habin Panggil Oppa Dengan Sebutan Oppa. Tapi Kenapa Baru Sekarang Nak Merasa Geli. Ucap Habin Lalu Mau Memegang Tangan Jungkook Namun Jungkook Cepat Memindahkan Tangannya Masuk Kedalam Poket Seluarnya.

"Itu Dulu. Tapi Sekarang Apabila Aku Dapat Tau Kau Curang Dengan Aku Dan Kau Tipu Aku Yang Kau Mengandung. Sekarang Aku Dah Geli Dengar Kau Panggil Aku Dengan Sebutan Oppa." Batu Sahaja Jungkook Ingin Melangkah Pergi Meninggalkan Habin Terlebih Dahulu Habin Laju Memeluk Jungkook.

"Hish!! Apa Kau Ni Dah Gile Ke!!" Jungkook Sudah Marah Apabila Habin Memeluknya Sekali Lagi.

Oppa.. Jangan Tinggalkan Habin. Habin Tak Nak Oppa Tinggalkan Habin... Ucap Habin Yang Masih Memeluk Jungkook.

Jungkook Dengan Geram Langsung Menolak Habin Kuat Sampai Habin Terjatuh Diatas Tanah.

Auch! Sakit Oppa... Ucap Habin Mengigil Kesakitan. Habin Memegang Perutnya.

S-sakit... Ucap Habin Membuatkan Jungkook Mengerutkan Dahinya.

"Kau Tak Payah Nak Buat Dramalah Kat Sini..."
Tiba-Tiba Mata Jungkook Terhenti Kesebuah Kaki Habin.

"D-Darah"

Mata Jungkook Membulat.

Sak-sakit... Ucap Habin Sambil Memegang Perutnya...

"Kau Kenapa Habin?"

Habin Bukan Menjawab Pertanyaan Jungkook.

"Aku Tanya Kau Kenapa?"

Jungkook Menghampiri Habin Yang Menahan Kesakitan.

"Takkan Aku Nak Biarkan Dia Kesakitan Kat Sini. Lebih Baik Aku Bawak Dia Dekat Hospital." Batin Jungkook Lalu Jungkook Mengangkat Habin Dengan Gaya Bridal Style.
Jungkook Menghampiri Keretanya Sambil Mengangkat Habin.

Perbuatan Jungkook Diperhatikan Oleh Seorang Yeoja.
Yeoja Itu Berselindung Dipokok Besar Itu.

Muka Yeoja Itu Menahan Marah.

Jungkook Memasukkan Habin Kedalam Keretanya.

Setelah Jungkook Sudah Masuk Kedalam Keretanya. Lalu Kereta Jungkook Bergerak Meninggalkan Sungai han.

Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]Where stories live. Discover now