Pang!
Junghwa Memegang Pipinya Yang Ditampar Oleh Jungkook.
Sedapnya Mulut Kau Cakap Yang Habin Bukan Siapa-siapa Aku. Habin Ni Girlfriend Aku Tau Tak.
Kalau Kau Bukan Siapa-siapa Aku. Ucap JungkookEomma Jungkook Terkejut Kerana Tiba-Tiba Jungkook Menampar Pipi Junghwa.
Eomma Jungkook Menghampiri Junghwa.
Eomma Jungkook Langsung Memeluk Junghwa Yang Sedang Tahan Menangis.Jungkook. Kenapa Kau Tampar Bini Kau Sendiri. Ucap Eomma Jungkook Sambil Memeluk Junghwa.
Dia Bukan Isteri Saya Eomma. Dan Nama Saya Bukan Jungkook. Nama Saya Hyunsik. Faham Tak. Ucap Jungkook Lalu Menolong Habin Bangun.
Jom Chagi. Kita Keluar. Saya Nak Hilangkan Stress Ni... Ucap Jungkook Lalu Menarik Habin Pergi.
Junghwa. Kamu Tak Apa-apakan? Tanya Eomma Jungkook Sambil Memegang Pipi Junghwa.
Junghwa Mengeleng.
"Saya Tak Apa-apa Eomma..."
Junghwa Meleraikan Pelukkannya.
Kamu Cakap Tak Ada Apa-apa. Tengok Bibir Kamu Pecah. Dan Muka Kamu Lebam. Siapa Yang Buat? Tanya Eomma Jungkook Dengan Risau.
"Tak De Lah Eomma..."
Ni Mesti Yeoja Yang Nama ha-Habin Tu Kan. Ucap Eomma Jungkook.
Junghwa Menunduk Diam.
Dah Jom Kita Masuk Kedalam... Ucap Eomma Jungkook. Tapi Junghwa Mengeleng.
Kenapa Pulak? Tanya Eomma Jungkook.
"Junghwa Nak Balik. Kalau Lambat Balik Nanti Choa Risau..."
Okeylah... Kamu Tinggal Dekat Mana? Tanya Eomma Jungkook.
"Dekat Rumah Kawan Junghwa. namanya Choa. Kalau Macam Tu Junghwa Balik Dulu Ye Eomma. Bagitau Chingu Jungkook. Junggwa Nak Balik... Bye Eomma..." Junghwa Salam Tangan Eomma Jungkook.
Ye. Hati-Hati Tau... Ucap Eomma Jungkook.
"Ye... Bye Eomma" Junghwa Melambaikan Tangannya Ke Eomma Jungkook. Eomma Jungkook Membalas Lambaian Junghwa.
Setelah Sampai Didepan Rumah Choa. Junghwa Mengetuk Pintu Rumah Choa.
Tak Lama Kemudian Pintu Rumah Itu Terbuka Memperlihatkan Temannya Choa.
Eh Junghwa. Kenapa Dengan Muka Kau? Tanya Choa Risau Apabila Muka Junghwa Ada Lebam Ditepi Bibirnya. Dan Bibirnya Sedikit Luka Kerana Habin Menumbuknya Tadi.
"Tak Ada Apa-apalah. Sikit Je Ni."
Bagitau Aku Siapa Yang Pukul Kau? Tanya Choa Risau Sambil Memegang Pipi Junghwa. Junghwa Meringis Kesakitan.
"T-Tadi Habin Pukul Aku. Aku Yang Suruh Dia." Junghwa Menunduk.
Apa!!! Kenapa Kau Suruh Yeoja Tu Pukul Kau. Ucap Choa Dengan Terkejut.
Junghwa Hanya Diam Sahaja.
Dahlah. Jom Masuk. Ucap Choa. Lalu Junghwa Masuk Dan Duduk Disofa.
Tunggu Sekejap. Aku Nak Ambik Ais Batu Dulu... Ucap Choa Yang Mau Memasuki Kedapur.
"Choa. Tak Payahlah. Sikit Je Ni.."
Sikit Apa Benda Kau Kata. Tengok Dekat Tepi Bibir Kau Tu Lebam Tau Tak... Ucap Choa Lalu Ke Dapur.
Junghwa Hanya Duduk Diam Disitu.
Tiba-Tiba Anaknya Junghwa Menuruni Tangga Lalu Menghampiri Junghwa.
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]
FantasyAppa Aku Nak Bayar Hutang Judi Tapi. Appa Tak Punya Duit Untuk Bayar Hutang Itu Dan Akhirnya. Appa Aku Jual Aku Dekat Seseorang Pemuda Yang Kaya Dan Aku Kawin Dengan Seseorang Pemuda Itu Dan Aku Dijadikan Isteri Simpanan Dia Apabila Dia Dapat T...