J-Jungkook Op-Oppa Ucap Habin Gagap Kerana Terkejut Dengan Kehadiran Jungkook Disitu.
Kau Nak Buat Apa Dekat Isteri Aku. Ucap Jungkook Dingin.
M-mana Ada... Habin Cuma Nak Be-Belai Rambutnya Je. Kan Junghwa. Ucap Habin Ketakutan Lalu Memandang Junghwa. Junghwa Hanya Tersenyum Sinis.
Kau Ingat Aku Tak Nampak. Ucap Jungkook Lalu Melepaskan Tangan Habin Dengan Kasar.
Oppa Kenapa Tinggalkan Habin Dekat Hospital Tu. Ucap Habin Lalu Mau Memegang Tangan Jungkook Namun Jungkook Cepat Mengelak.
Buat Apa Aku Nak Jaga Kau. Dan Kau Tipu Aku. Sebenarnya Kau Mana Ada Keguguran. Dan Kau Mana Ada Mengandung. Kau Ingat Aku Bodoh Ke. Ucap Jungkook Tersenyum Sinis.
Apa Oppa Cakap Ni. Oppa Tak Percaya Ke Yang Habin Keguguran ucap Habin.
Memang Aku Tak Percaya... Ucap Jungkook Lalu Mendekati Junghwa. Junghwa Hanya Diam Sahaja Sambil Memandang Habin.
Hei Junghwa. Ni Mesti Kau Yang Hasut Jungkook Kan. Mesti Kau Cakap Dekat Jungkook Aku Tipu Jungkook Yang Aku Keguguran. Ucap Habin Mulai Naik Marah
"Apasal Pulak Aku Yang Hasut Jungkook." Junghwa Melipatkan Tangannya Di Depan Dadanya.
Kau Perempuan Gila!! Marah Habin.
"Kau Yang Gila..." Junghwa Memeluk Pinggang Jungkook Membuatkan Habin Naik Angin.
"Jom Jungkook Kita Pergi Dari Sini. Kalau Lama-Lama Dekat Sini Nanti Yeoja Gila Ni Tambah Gila Lagi... Jom" Junghwa Menarik Tangan Jungkook Pergi Dari Situ.
Setelah Berada Di Parking Kereta Junghwa Langsung Melepaskan Pegangan Tangannya Dari Jungkook Membuatkan Jungkook Berkerut Dahi.
Apasal Dilepaskan Tangan Aku? Tanya Jungkook Ke Junghwa.
"Tadi Aku Pegang Tangan Kau Tu Aku cuma Nak Naikkan Angin Habin Tu Je."
Kau Belum Maafkan Aku? Tanya Jungkook Lalu Mendekati Junghwa Junghwa Berjalan Ke Belakang Kerana Jungkook Mendekati Junghwa.
"Bukan Sesenang Itu Aku Maafkan Kau."
Kenapa Susah Sangat Kau Nak Maafkan Aku... Ucap Jungkook.
"Kau Tak Ingat Ke Apa Yang Dulu Kau Buat Dekat Aku. Kau Tak Ingat Ke"
Ye Aku Ingat. Tapi Sekarang Aku Dah Menyesal... Tolonglah Maafkan Aku. Terseksa Tau Tak Apabila Kau Buat Macam Ni Dekat Aku... Ucap Jungkook Lalu Menundukkan Kepalanya Ke Bawah.
"Aku Lagi Terseksa Dari Kau Tau Tak. Dulu Kau Seksa Aku. Kau Pukul Aku... Dan Paling Menyakitkan Aku. Kau Tak Mengaku Yang Dalam Kandungan Aku Itu Bukan Anak Kau. Sakit Hati Aku Apabila Kau Buat Macam Tu Dekat Aku..."
Ye Aku Tau Aku Salah... Tapi Tolong Maafkan Aku... Ucap Jungkook Lalu Mengangkat Kepalanya Memandang Junghwa Membuatkan Junghwa Sedikit Terkejut.
Jungkook Sedang Menangis. Air Matanya Mengalir Dari Pipinya.
"Aku Tak Pernah Nampak Jungkook Nangis Macam Ni..." Batin Junghwa.
Tolonglah Junghwa. Maafkan Aku... Ucap Jungkook Lalu Mengelap Air Matanya.
"Maaf Aku Tak Boleh..." Junghwa Langsung Masuk Kedalam Keretanya.
Junghwa... Ucap Jungkook Lalu Mengetuk Pintu Kereta Itu.
Junghwa Mengkunci Pintu Kereta Itu Kerana Takut Jungkook Masuk.
Kereta Junghwa Meninggalkan Jungkook Sedang Menangis Disitu.
Junghwa... Panggil Jungkook Apabila Kereta Junghwa Sudah Hilang.
Didalam Kereta.
Junghwa Fokus Memandu Kereta.
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]
FantasyAppa Aku Nak Bayar Hutang Judi Tapi. Appa Tak Punya Duit Untuk Bayar Hutang Itu Dan Akhirnya. Appa Aku Jual Aku Dekat Seseorang Pemuda Yang Kaya Dan Aku Kawin Dengan Seseorang Pemuda Itu Dan Aku Dijadikan Isteri Simpanan Dia Apabila Dia Dapat T...