Ep.31

770 35 8
                                    

"Kau Nak Tau Sangatkan Anak Kita Kat Mana. Anak Kita Dah Mati..." Ucapan Junghwa Membuatkan Jungkook Terkejut

Apa!!? Ucap Jungkook Terkejut

Lalu Jungkook Melepaskan Pelukkannya Di Pinggang Junghwa Dan Junghwa Langsung Bangun Dari Baringnya Setelah Jungkook Melepaskannya.

Jangan Buat Lawaklah Junghwa... Ucap Jungkook Lalu Bangun Dari Baringnya.

"Aku Tak Buat Lawaklah Jungkook... Dah Memang Nyata Anak Kita Dah Tak De..." Junghwa Bangun Dari Katil Baru Sahaja Junghwa Ingin Melangkah Keluar Terlebih Dahulu Jungkook Bersuara.

Aku Tak Percaya... Aku Tau Mesti Kau Tipu. Ucap Jungkook Sambil Memandang Junghwa.

"Terserah Kaulah..." Junghwa Membuka Pintu Biliknya Jungkook Dan Junghwa Keluar Dari Biliknya Jungkook.

Junghwa Menuruni Tangga.

Junghwa. Sini Jom Makan... Ucap  Jin Yang Berada Di Dapur.

"Tak Pelah Jin Hyung. Junghwa Nak Balik Dah... Kalau Junghwa Lambat Balik Nanti Choa Risau..."

Owh... Kalau Nak Balik Panggil Jungkook Biar Dia Hantar Awak Balik Junghwa... Ucap Jin Yang Berada Didapur Sambil Memandang Junghwa.

Chingu-Chingu Jungkook Yang Berada Di Meja Dapur Juga Memandang Junghwa.

"Tak Pe.."

Okeylah Kalau Kau Cakap Macam Tu. Hati-Hati Tau Dekat Jalan... Ucap Jin Ke Junghwa

"Ye... Kalau Macam Tu Saya Pergi Dulu..."

Tanpa Menunggu Jawaban Jin Langsung Sahaja Junghwa Membuka Pintu Utama Rumah Itu Lalu Keluar.

Junghwa Membuka Pintu Pagar Itu Dan Keluar.

Tiba-Tiba Ada Kereta Berwarna Merah Langsung Berhenti Didepan Junghwa.

Junghwa Mengecilkan Matanya Apabila Seorang Yeoja Keluar Dari Kereta Yang Berwarna Merah Itu.

Setelah Nampak Yeoja Itu Junghwa Membuat Muka Menyampah.

Hai... Ucap Yeoja Itu Lalu Menghampiri Junghwa.

Junghwa Tidak Membalas Hai Yeoja Itu.

Dah Sombong Rupanya Yeoja Ni... Orang Menyapa Dia. Dia Pulak Tak Jawab... Ucap Yeoja ItuLalu Membelai Rambut Junghwa Yang Berikal Panjang.

Junghwa Menepis Tangan Yeoja Itu Dari Memegang Rambutnya.

"Kau Buat Apa Datang Sini."
Junghwa Melipatkan Tangannya Di Depan Dadanya.

Aku Datang Sini Nak Jumpa Bakal Suami Aku. Dan Tak Sangka Aku Akan Terjumpa Yeoja Yang Merampas Bakal Suami Aku. Ucap Yeoja Itu.

"Habin Aku Rasa Kau Dah Gilalah..."

Kau Ni Dah Berani Dengan Aku...
Ucap Yeoja Yaitu Habin.

"Buat Apa Aku Nak Takut Dengan Yeoja Yang Suka Rampas Suami Orang..." Junghwa Memandang Muka Habin Yang Macam Nak Marah.

Apa Kau Cakap. Ucap Habin Yang Tak Terima Dengan Kata-Kata Junghwa.

Junghwa Tersenyum.

"Kau Tak Dengar Rupanya. Aku Cakap Kau Suka Rampas Suami Orang..."
  

Ish!!  Ucap Habin Dengan Marah Lalu Mau Menampar Pipi Junghwa Namun Dengan Cepat Junghwa Memegang Tangan Habin Yang Mau Menampar Dirinya.

"Aku Takkan Benarkan Kau Menampar Pipi Aku..."

Sekarang Kau Dah Tak Lemah Macam Dulu. Dulu Kau Macam Kucing Tapi Sekarang Dah Macam Singa... Ucap Habin Yang Mau Melepaskan Tangannya Dari Junghwa Namun Gagal Kerana Junghwa Memegang Tangan Habin Dengan Kuat.

Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]Where stories live. Discover now