Ep.25

943 45 23
                                    

Saya Nak Tanya Mana Anak Kita?
Ucapan Jungkook Membuatkan Junghwa Terkejut

Junghwa Berdiri Diam Disitu.

Saya Tanya Mana Anak Kita Chagi? Ucap Jungkook Lalu Memegang Kedua Bahu Junghwa

"Hey Jangan Panggil Saya Dengan Sebutan Chagi. Rimaslah." Junghwa Menolak Tangan Jungkook.

Kenapa? Tanya Jungkook Ke Junghwa.

"Sebab Saya Tak Cintakan Awak." Setelah Mengucap Itu Junghwa Langsung Berjalan Keluar Dari Rumah Itu.

Junghwa! Junghwa Panggil Jungkook Apabila Junghwa Melangkah Keluar Dari Rumah Chingu Jungkook

Junghwa Berjalan Keluar Dari Rumah Chingu Jungkook Dengan Cepat

"Baru Sekarang Awak Nak Minta Maaf. Sudah Terlambat Jungkook. Aku Dah Tak Cintakan Awak Jungkook." Batin Junghwa.

Junghwa Menahan Texi Yang Berada Disitu.

Setelah Sampai Dirumah Choa.

Junghwa Membayar Texi Lalu Keluar Dari Texi.

Junghwa Menghampiri Pintu Rumah Choa Dan Mengetuk Pintu Itu.

Tok Tok Tok!

Setelah Mengetuk Pintu Rumah Choa Lalu Pintu Itu Terbuka Memperlihatkan Choa.

Kenapa Lambat Balik? Tanya Choa Ke Junghwa.

"Owh. Tadi Pergi Ke Rumah Kawan Junghwa..." Junghwa Masuk Kedalam Rumah Choa Dan Diikuti Choa.

Jungkook P.O.V

"Kenapa Junghwa Dah Berubah? Dulu Tak Pernah Dia Melawan Aku." Batin Jungkook

Kini Jungkook Berada Di Biliknya. Setelah Junghwa Pergi Meninggalkannya.

Jungkook Sedih Apabila Junghwa Sudah Berubah Tak Macam Dulu.

Kini Jungkook Menyesal Sangat Kerana Dulu Dia Pukul Junghwa Dan Tak Mengaku Yang Dalam Kandungan Junghwa Itu Adalah Anaknya.

"Ini Sebab Diri Aku Sendiri Junghwa Dah Bencikan Aku. Aku Menyesal Sangat." Batin Jungkook.

"Apa ye Aku Kena Buat Untuk Dapatkan Junghwa?" Jungkook Berfikir Cara Nak Dapatkan  Junghwa Lagi.

"Mana Ya Anak Aku? Tak Mungkinlah Junghwa Gugur. Ish Apalah Aku Ni Pikir Sampai Kesitu Pulak." Jungkook Bangun Dari Baringnya.

"Mungkin Chingu Aku Tau Anak Aku Mana. Kan Chingu Aku Dekat Dengan Junghwa. Mestilah Dia Tau Anak Aku Ada Dekat Mana." Jungkook Bangun Dari Sofa Dan Keluar Dari Biliknya Dan Menuruni Tangga Lalu Menghampiri Chingunya Yang Berada Di Ruang Tamu.

"Korang Jungkook Nak Tanya Boleh? Jungkook Duduk Disofa Sebelah Suga.

Nak Tanya Apa? Tanya Jin Ke Jungkook.

Kau Nak Tanya Apa? Tanya Rap Monster Pulak.

"Korang Tau Tak Kat Mana Anak Jungkook?" Ucapan Jungkook Membuatkan Semua Terkejut.

Tiba-Tiba Kau Tanya Macam Tu Kenapa? Ucap Suga Sambil Meminum Air.

"Jungkook Kena Tau. Sebab Itu Anak Jungkook..."

Sebenarnya Kitaorang Tak Tau Kemana Anak Kau. Tadi Aku Dah Tanya Junghwa Tapi Dia Tak Jawab... Ucap Jin Ke Jungkook

Entah-Entah Junghwa Gugurkan Anak Kau. Ucap Jimin
Semua Sudah Pasang Muka Marah Ke Jimin

Apa Yang Kau Cakap Ni Jimin. Ucap J-Hope Ke Jimin

Junghwa Takkan Buat Macam Tu. Dia Orang Baik. Tak Mungkin Dia Nak Gugurkan Anaknya... Ucap V

Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]Where stories live. Discover now