"A-Appa!!"
Junghwa Langsung Bangun Dari Duduknya.
Junghwa. Kenapa? Tanya Youngmin Ikut Berdiri Juga. Lalu Memusingkan Tubuh Junghwa Menghadapnya.
"A-Appa Saya..."
Kat Mane? Ucap Youngmin Lalu Melepaskan Junghwa. Sambil Memandang Kawasan Itu.
Junghwa Kembali Memandang Tempat Yang Ada Appanya.
"Eh. Tadi Ade Dekat Situ. Appa Sedang Berdiri."
Junghwa Memandang Tempat Itu Kembali.
Tak De Pun... Ucap Youngmin Sambil Memandang Tempat Itu Juga.
"Betul. Tadi Ada Appa Kat Situ." Air Mata Junghwa Mulai Mengalir.
Eh Junghwa. Janganlah Nangis. Mungkin Awak Salah Pandang. Mungkin Itu Orang Lain Tapi Sama Dengan Appa Awak. Ucap Youngmin Laku Mengelap Air Mata Junghwa.
"Saya Rindu Sangat De-Dengan Appa... Hik"
Sudah... Jangan Menangis. Ucap Youngmin Lalu Memegang Tangan Junghwa.
"Betul. Saya Nampak Appa Sedang Berdiri..."
Mungkin Awak Salah Pandang... Ucap Youngmin Sambil Memegang Bahu Junghwa.
"Betul. Saya Tak Salah Pandang."
Awak Rindu Sangat Dengan Appa Awak Sampai Awak Salah Pandang... Ucap Youngmin Lalu Tangannya Menjauh Dari Bahu Junghwa.
"Mungkin..." Junghwa Mengelap Air Matanya.
Awak Kena Kuat. Kalau Awak Lemah Menangis Macam Ni Nanti Appa Awak Kat Sana Sedih Nampak Anaknya Menangis. Awak Kena Kuat. Ucap Youngmin Sambil Memandang Junghwa.
"Te-Terima Kasih..."
Junghwa Coba Untuk Senyum.Hah... Macam Tulah. Baru Cantik. Jangan Menangis Lagi. Nanti Appa Awak Sedih. Ucap Youngmin.
"Ye. Saya Kena Kuat."
Bagus. Awak Kena Kuat. Ucap Youngmin Sambil Tersenyum. Dan Junghwa Membalas Senyuman Youngmin.
Kalau Awak Nak Balik. Saya Hantar Awak Balik Boleh? Ucap Youngmin.
"Boleh. Tapi Tak Menyusahkan Awak Ke?"
Mane Ade... Jom. Ucap Youngmin Lalu Menarik Tangan Junghwa Menuju Ke Kereta Youngmin.
Youngmin Membuka Pintu Depan Kereta Untuk Junghwa.
"Tak Payahlah. Saya Boleh Bukaklah"
Tak Per... Masuklah. Ucap Youngmin.
"Terima Kasih." Junghwa Masuk Kedalam Kereta Youngmin.
Sama². Ucap Youngmin Lalu Menutup Pintu Kereta Itu. Lalu Youngmin Memasuki Keretanya.
Lalu Kereta Youngmin Bergerak Meninggalkan Taman Itu.
°•°
Nasib Baik Boss Sempat Pergi. Ucap Namja Yang Sedang Berdiri Tegap Didepan Boss nya Yang Sedang Duduk Di Kursi Depan Meja Ruangannya.
Aku Sedih Tengok Anak Aku Terseksa. Ucap Namja Tua Itu
Namja Itu Hanya Memandang Boss nya.
Aku Nak Kau Perhatikan Anak Aku Dari Jauh. Aku Tak Nak Ada Siapa Pun Sakitinya. Faham Ucap Namja Tua Itu Sambil Memandang Orang Suruhanya Yaitu Mark.
Baik Boss. Kalau Macam Tu Saya Pergi Dulu. Ucap Mark Itu.
Okey. Ucap Namja Tua Itu
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook [S1-S2]
FantasyAppa Aku Nak Bayar Hutang Judi Tapi. Appa Tak Punya Duit Untuk Bayar Hutang Itu Dan Akhirnya. Appa Aku Jual Aku Dekat Seseorang Pemuda Yang Kaya Dan Aku Kawin Dengan Seseorang Pemuda Itu Dan Aku Dijadikan Isteri Simpanan Dia Apabila Dia Dapat T...